eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 156 na odcinku Mostkowo - Barlinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Koszalin: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 156 na odcinku Mostkowo - Barlinek
Numer ogłoszenia: 380688 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427831, faks 094 3424328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzdw.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 156 na odcinku Mostkowo - Barlinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 156, która obejmuje wykonanie przebudowy przejścia przez m. Barlinek na dług. około 1,4 km oraz przebudowa odcinka szlakowego drogi wojewódzkiej Nr 156 na odcinku Mostkowo - Barlinek na dług. około 7 km. Przebudowa przejścia przez m. Barlinek na dł. około 1,4 km, obejmuje budowę 2 rond na skrzyżowaniu ulic 31-go Stycznia i Niepodległości oraz na skrzyżowaniu ulic Szosa do Lipian i Okrętowej, a także przebudowę ulic 31-go Stycznia i Szosy do Lipian. Roboty drogowe swoim zakresem obejmują między innymi: a) ułożenie warstwy ścieralnej i warstwy wiążąco-wyrównawczej z betonu asfaltowego, w poszerzeniach podbudowy z betonu asfaltowego oraz podbudowy z kruszywa łamanego, b) ustawienie krawężników betonowych i kamiennych, c) przebudowę istniejących chodników i budowa nowych chodników o nawierzchni z kostki betonowej, d) przebudowę zatok autobusowych, e) budowę elementów spowolnienia ruchu (wyspy dzielące, przejścia dla pieszych z azylem), f) budowę kanalizacji deszczowej o długości około 3,5km, g) przebudowę fragmentów kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej i gazowej, h) przebudowę (w miejscach kolizji z projektowaną drogą) istniejącego uzbrojenia: z siecią elektroenergetyczną i linią napowietrzną, siecią wodociągową, kanalizacją sanitarną i deszczową, siecią gazową i telekomunikacyjną, i) oświetlenie uliczne - przebudowę istniejącego i budowę nowego oświetlenia, przebudowę linii kablowych i linii napowietrznej oraz ich zabezpieczenie, j) oznakowanie pionowe i poziome. Przebudowa odcinka szlakowego Mostkowo - Barlinek na długości około 7,0 km obejmuje wykonanie lokalnych poszerzeń i remontów z odtworzeniem konstrukcji, wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej i ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, remont zatok autobusowych i postojowych, remont zjazdów, odtworzenie poboczy gruntowych i rowów, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, karczowanie pni drzew, wymiana barier ochronnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale V oraz w Wycenionym przedmiarze robót. W miejscach, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz Przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym zezwoleniem na realizację inwestycji oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00.zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: Bank PKO Bank Polski S.A. I/O Koszalin 58 1020 2791 0000 7602 0093 1428 na adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. 2) Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 3) Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich, 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 31. 4) Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz winno być wniesione w imieniu konsorcjum.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Formalne 1.1. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ustawy. 1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Warunki techniczne 2.1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia nw. osób: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadający minimalne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane) po uzyskaniu uprawnień - min. 24 m-ce przy realizacji robót drogowych. - kierownik robót branży instalacyjnej - sieć kanalizacyjna, sieć wodociągowa i gazowa posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, wodociągowych i gazowych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadający minimalne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane) po uzyskaniu uprawnień - min. 24 m-ce przy realizacji robót w branży instalacyjnej (sieć kanalizacyjna, wodociągowa i gazowa). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą łącznie spełniać ten warunek. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 2 roboty budowlane o łącznej wartości min. 12 milionów złotych (brutto), w tym 1 robotę polegającą na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej w terenie zabudowanym oraz 1 robotę polegającą na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą łącznie spełniać ten warunek. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu obowiązuje zasada spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr I.1 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 2.1 Informacje o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu p.n.: Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia - załącznik nr I.2 do Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.1. Opisu warunków udziału w postępowaniu p.n. Potencjał kadrowy. Do informacji winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla specjalności, dla których jest ono wymagane). 2.2. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu p.n.: Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr I.3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.2 Opisu warunków udziału w postępowaniu p.n. Doświadczenie Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty budowlane zostały wykonane należycie (np.: zaświadczenia określające zakres wykonanych robót i stwierdzające, że roboty budowlane wykonane zostały należycie, referencje itp.). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. W pkt 1.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.3. Dokumenty, o których mowa w ppkt 3.1. i 3.2. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1. Dokument wymieniony w pkt. 1.1. musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia bądź pełnomocnik występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.2. Dokument wymieniony w pkt. 1.2. albo odpowiadający mu dokument określony w pkt 3.1, winien być przedłożony przez każdego Wykonawcę. 5.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, dokumenty wymienione w pkt. 2.1. i 2.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród Wykonawców, którzy łącznie wykazują spełnienie warunku. Pozostałe dokumenty: Formularz oferty; Wyceniony przedmiar robót; Wykaz stawek i narzutów; Dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzdw.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie, ul. Szczecińska 31 pokój nr 19. Koszt specyfikacji 1 410,00 PLN plus ewentualne koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:20, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ul. Szczecińska 31, pokój 200 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany w ramach poddziałania 2.1.1 Regionalna infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.