To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-19
Lublin: Dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia
Numer ogłoszenia: 380720 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306794 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, faks 081 5337800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia, w asortymencie i ilościach, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1. Część 1. - dostawa ubrań dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego, 2. Część 2. - dostawa kamizelek dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego, 3. Część 3. - dostawa ubrań ochronnych dla mechaników i personelu pomocniczego, 4. Część 4. - dostawa obuwia, Dostarczona odzież oraz obuwie muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji nie wcześniej niż 2013, nieużywane i nienaprawiane, wolne od wad i usterek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry, cechy, funkcjonalność oraz wyposażenia określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli min.24 m-cznego okresu gwarancji od chwili podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna 18.83.00.00 - Obuwie ochronne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ubrania dla członków Z R M
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ODZIEŻ ROBOCZA Sp. J. Drela i Wspólnicy, ul. Krakowska 25, 25-036 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92742,00
Oferta z najniższą ceną: 78200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92742,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kamizelki dla członków ZRM
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ODZIEŻ ROBOCZA S.J. Drela i Wspólnicy, ul. Krakowska 25, 25-036 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33087,00
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57072,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ubrania ochronne dla mechaników i personelu pomocniczego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 01.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unieważnić postępowanie zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty, brak, 20-043 brak, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 00000,00
Oferta z najniższą ceną: 00000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Obuwie dla członków Z R M, mechaników i personelu pomocniczego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lubelskie Zakłady Przemysłu Skórzanego PROTEKTOR S. A., ul. Kunickiego 20-24, 20-417 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88390,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48458,37
Oferta z najniższą ceną: 48458,37 / Oferta z najwyższą ceną: 48458,37
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania kolonii letnich dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- ZZP.260.1.12.2025 - Świadczenie usługi obsługi ratowniczej kompleksu basenów odkrytych "Słoneczny Wrotków" nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w jednostkach Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, w Chełmie i w Lublinie - 15 części.
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania dla członków zespołów ratownictwa medycznego Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
- Dostawa rękawic, odzieży i zestawów ochronnych
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości I
- Dostawa opatrunków, obłożeń i środków ochrony indywidualnej
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.