Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Zamość: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów z osprzętem dla potrzeb wyposażenia specjalistycznych laboratoriów dydaktyczno- badawczych
Numer ogłoszenia: 380720 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Zamościu , ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6383555, 6383444, faks 084 6383500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszzamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów z osprzętem dla potrzeb wyposażenia specjalistycznych laboratoriów dydaktyczno- badawczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i serwerów z osprzętem dla potrzeb wyposażenia specjalistycznych laboratoriów dydaktyczno- badawczych wg n/w części: Częsć 1 zamówienia - dostawa sprzętu komputerowego i serwerów z osprzętem dla potrzeb wyposażenia Pracowni GIS (Geographical Information System) . Część 2 zamówienia- dostawa sprzętu komputerowego i serwera z osprzętem dla potrzeb wyposażenia Sekcji Informatyki i Optymalizacji, Część 3 zamówienia - dostawa sprzętu komputerowego i serwera z osprzętem dla potrzeb wyposażenia Sekcji Analiz Procesowych w ramach realizacji Projektu - Adaptacja i wyposażenie laboratoriów Centrum Badań i Transferu Technologii (CeBiTT) Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Zamościu - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia. Przedstawione parametry przedmiotu stanowią minimum techniczne, funkcjonalne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Niespełnienie tych wymagań spowoduje odrzucenie oferty. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust 5 Ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu należy dołączyć do oferty opisy techniczne producentów oferowanego sprzętu lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego sprzętu. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 39.14.13.00 - Szafy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.82.00.00 - Serwery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem reprezentacji i oświadczenie (oryginał): a)Wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ(oryginał); b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: c)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ d)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust 5 Ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu należy dołączyć do oferty opisy techniczne producentów oferowanego sprzętu lub inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanego sprzętu.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć (każdy podmiot oddzielnie) dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo powinno być pod rygorem nieważności udzielone na piśmie (z oryginalnym podpisem mocodawcy, nie kserokopia pełnomocnictwa). Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy - 10
- 3 - Serwis - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszzamosc.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Przyrodniczo-Techniczny PWSZ Zamościu, ul. Jana Zamoyskiego 64, 22-400 Zamość, tel. (084) 638 09 40, w.21 pok.27 od poniedziałku do piątku w godzinach od od 9.00 do 14.0.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Szymona Szymonowica w Zamościu ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość Pokój nr 32.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Oś Priorytetowa I Nowoczesna gospodarka, Działanie I.3. Wspieranie innowacji..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów z osprzętem dla potrzeb wyposażenia Pracowni GIS (Geographical Information System).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i serwerów z osprzętem dla potrzeb wyposażenia Pracowni GIS (Geographical Information System). Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 35.10.00.00-5, 30.23.13.00-0, 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 10
- 3. Serwis - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i serwera z osprzętem dla potrzeb wyposażenia Sekcji Informatyki i Optymalizacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i serwera z osprzętem dla potrzeb wyposażenia Sekcji Informatyki i Optymalizacji.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 35.10.00.00-5, 39.14.13.00-5, 30.23.13.00-0, 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 10
- 3. Serwis - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i serwera z osprzętem dla potrzeb wyposażenia Sekcji Analiz Procesowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego i serwera z osprzętem dla potrzeb wyposażenia Sekcji Analiz Procesowych.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz - Opis przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.40.00-2, 35.10.00.00-5, 39.14.13.00-5, 30.23.13.00-0, 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin dostawy - 10
- 3. Serwis - 10
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- "KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA ULICY GRABOWEJ I JODŁOWEJ, ETAP II "
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada.
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI ZADANIA "ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I WYPOSAŻENIEM"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.