Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 719 - ulicy Królewskiej z ulicą Szkolną wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Królewskiej, Gradowskiej, i Zawąskiej w Milanówku, województwo mazowieckie, nr postępowania 162/06 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, do kontaktów: Ewa Głasek, ul.Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6211675, 6213257, fax 022 6297196, e-mail: przetargi@mzdw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mzdw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 719 - ulicy Królewskiej z ulicą Szkolną wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Królewskiej, Gradowskiej, i Zawąskiej w Milanówku, województwo mazowieckie, nr postępowania 162/06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miejscowość Milanówek. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 719 - ulicy Królewskiej z ulicą Szkolną wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Królewskiej, Gradowskiej, i Zawąskiej w Milanówku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 719 - ulicy Królewskiej z ulicą Szkolną wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz przebudowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Królewskiej, Gradowskiej, i Zawąskiej w Milanówku 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w dniach: 45
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dysponowanie niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami. 5. Dysponowanie personelem odpowiedzialnym za realizację Zamówienia tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi. Wskazane osoby winne wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym do Zamówienia zakresie i wartości, 6. Posiadanie dowodu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000,00 zł, 7. Dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2 - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość Zamówienia, 3 - dokumenty wystawione przez Zamawiających, na rzecz których ww. zamówienia były realizowane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie, 4 - wykaz niezbędnych do wykonania Zamówienia narzędzi i urządzeń, 5 - wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację Zamówienia, 6 - doświadczenie personelu odpowiedzialnego za realizację Zamówienia, 7 - kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, 8 - wypełniony kosztorys ofertowy, 9 - aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym Zamówieniem oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10 - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11 - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12 - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13 - zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14 - informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15 - dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 300.000,00 zł, 16 - kopia dowodu wniesienia wadium
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: + VAT. Osobiście w siedzibie zamawiającego po wpłaceniu należności na konto nr 30 1020 1097 0000 7502 0102 8570, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 15:00 lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 11:00, Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 3, pokój nr 10.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi sprzątania na terenie TZOM Nowolipki przy ul. Piaskowej 7, 9, 11 w Warszawie.
- Przebudowa systemu CCTV (telewizji przemysłowej) w Areszcie Śledczym w Warszawie - Służewcu.
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 540 od km 1+027 do km 3+024 polegająca na rozbiórce dwóch istniejących przepustów w km 1+123 oraz 2+972 w m. Cekanowo i budowie dwóch nowych obiektów mostowych"
- DZP.261.47.2024 świadczenie usług cateringowych na potrzeby VI Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Europy Środkowo-Wschodniej EUFONIE
- Remont nawierzchni chodników w ulicy Modzelewskiego w ramach zadania pn.: "Utrzymanie i remonty dróg gminnych" w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2024 roku - Etap II
- Remont ulicy Ofiar Katynia w Zabrzu (droga powiatowa nr S 8212) z podziałem na części.
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Stryszawa w sołectwie Stryszawa Dolna
- Remont drogi leśnej wewnętrznej o nr inwentarzowym 220/873 w Leśnictwie Łomnica
- Naprawa dróg gminnych - wykonanie nawierzchni asfaltowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.