Ogłoszenie z dnia 2006-07-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana i renowacja magistral wodociągowych i sieci rozdzielczej - zadanie 08.1 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., do kontaktów: Jacek Gratunik, Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 5040800, fax +48 22 5040801. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. Jednostka Realizująca Projekt, Jacek Gratunik, ul. Nowogrodzka 68, 02-014 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5040800, fax +48 22 5040801, e-mail: JRP@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. Jednostka Realizująca Projekt, Anna Wnuk, ul. Nogrodzka 68, 02-014 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 5040800, fax +48 22 5040801, e-mail: JRP@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. Jednostka Realizująca Projekt, Anna Wnuk, ul. Nowogrodzka 68 - III piętro, 02-014 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 5040801, fax +48 22 5040800, e-mail: JRP@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana i renowacja magistral wodociągowych i sieci rozdzielczej - zadanie 08.1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie całości robót budowlanych dla zadania 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzajacych spełnienie wymagań co do robót budowlanych określonych przez Zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych, w zakres których wchodzi wymiana następujących odcinków magistrali wodociągowych Warszawy: - Emilii Plater, Noakowskiego, Polna, - Stawki, - Al. Ujazdowskie, - Zakroczymska, - Wolska, - Wybrzeże Kościuszkowskie. Roboty realizowane będą zgodnie z Warunkami kontraktowymi dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego FIDIC (Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, pierwsze wydanie w języku angielskim i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów konsultantów (Fédération Internationale des Ingenieurs- Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Szwajacaria, oraz drugie wydanie angielsko-polskie 2004" - nazywane dalej FIDIC- czerwona książka, zwane dalej Warunkami Kontraktowymi). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 33
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 100 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. b) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) c) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, (liczonych od dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w wysokości co najmniej 50 pracowników b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i uprawnień budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: 1) Ekspert 1 (1 osoba) - Kierownik budowy - posiadający: - wykształcenie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - co najmniej 10 letnie doświadczenie zawodowe, - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub stanowisku kierownika budowy przy realizacji co najmniej 1 wodociągu i/lub kanalizacji w terenie miejskim o długości łącznie min. 5 km, - doświadczenie w realizacji co najmniej jednego kontraktu realizowanego według warunków kontraktowych FIDIC. 2) Ekspert 2, 3 i 4 (3 osoby)- kierownik robót sanitarnych - posiadający: - wykształcenie techniczne, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót sanitarnych przy budowie sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych o średnicy co najmniej 300 mm. c) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zamówienie bądź zamówienia spełniające poniższy warunek: 1) Wykonanie lub modernizacja sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej w terenie miejskim o wartości robót budowlanych min 5.000.000 PLN (bez VAT) o łącznej długości co najmniej 5 km , Za zamówienia wykonane Zamawiający uznaje takie, dla których wydane zostało Świadectwo Przejęcia lub Protokół odbioru końcowego albo dokument równoważny. d) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich sytuacja ekonomiczna i finansowa łącznie): 1) Wykonawca osiągnął w każdym roku obrotowym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 15 mln PLN. 2) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 2,5 mln PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2,5 mln PLN. 3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2 mln PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu dla każdego Wykonawcy na podstawie informacji i dokumentów przedstawionych w ofercie. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.Ia) i b) Wykonawca przedstawi dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p (wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne oświadczenia lub złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie może podpisać Pełnomocnik ) według wzoru stanowiącego załącznik do IDW. 2. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.I c) Wykonawca przedstawi dokumenty :a) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik do IDW,( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu) b) wykaz osób i podmiotów ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz inne dokumenty potwierdzające stawiane warunki tj. kopie uprawnień, zaświadczenia o przynależności do właściwych Izb Samorządu Zawodowego (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie). Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (dz. u. z 2003r. nr 207, poz. 2016; ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2006r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dz.u. z 2006r. nr 83, poz. 578;ze zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi w pkt. III.2.1.c)b) ogłoszenia. c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie tj. dla FIDIC Świadectwo Wykonania lub referencje lub rekomendacje lub listy polecające lub dowód zwolnienia zabezpieczeń należytego wykonania umowy bez potrąceń. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu) 3) W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.I d) Wykonawca przedstawi dokumenty: a) Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysku i strat, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności; b) Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym posiadają rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej; c) Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Wykonawcy posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty stosownie do treści par. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych określonych w Pkt III.2) ogłoszenia, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu na niniejsze roboty w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.com.pl. Opłata: 852 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Zamawiającego Pl. Starynkiewicza 5,02-015 Warszawa lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2006, godzina 12:30, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., Warszawa 02-014, ul. Nowogrodzka 68, III piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Inwestycja realizowana w ramach projektu Funduszu Spójności nr 2000/PL/16/P PE/020pn. "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Warszawie" 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.