Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja systemu sygnalizacji alarmu pożaru w budynkach "K-L-L1", "P-P1", "D" na terenie TVP S.A. przy ul. Woronicza 17 w Warszawie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Telewizja Polska S.A. - Ośrodek Administracji, do kontaktów: Maria Trochowicz, Wojciech Jurkiewicz, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5477959; 022 5475774, fax 022 5475784. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tvp.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.tvp.pl/zamowienia_publiczne Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. - Ośrodek Administracji Zakład Remontów i Konserwacji, Maria Trochowicz, Wojciech Jurkiewicz, ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5477959; 022 5475784, fax 022 5475784, www.tvp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Telewizja Polska S.A. - Ośrodek Administracji Zakład Remontów i Konserwacji, Maria Trochowicz, ul. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5477959, fax 022 5475784, www.tvp.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu sygnalizacji alarmu pożaru w budynkach "K-L-L1", "P-P1", "D" na terenie TVP S.A. przy ul. Woronicza 17 w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa, ul. Woronicza 17. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Demontaż istniejących instalacji sygnalizacji alarmu pożaru systemu EBL w poszczególnych budynkach i zamontowanie nowych - centralki p. poż., rozprowadzenie okablowania w przestrzeni międzysufitowej w korytach kablowych istn. i częściowo nowomontowanych oraz na tynku w rurkach ochronnych lub listwach naściennych, montaż adresowalnych wielostanowych czujek temperatury, jonizacyjnych i optycznych dymu, ręcznych ostrzegaczy pożarowych i wskaźnikow zadziałania, montażu sygnalizatorów akustycznych w budynkach D i P-P1, podłączenie wszystkich urządzeń zasadniczych i peryferyjnych, (klapy, drzwi p.poż., centralki oddymiania, windy - za pośrednictwem elementu kontrolno-sterującego, sterującego lub kontrolnego), oprogramowanie i uruchomienie systemu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; - w ostatnich pięciu latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie w zakresie sygnalizacji alarmu pożaru. Zsumowana wartość zrealizowanych robót nie może być mniejsza niż cena oferty brutto Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępując do przetargu załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Wypełnione "Zestawienie kosztorysów ofertowych"- Załącznik Nr 1 do Formularza Oferty. 2. Wypełnione kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik do Formularza oferty - oznaczyć: Załącznik Nr 2. 3.Wypełniony "Wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie", złożony na formularzu stanowiącym - Załącznik Nr 3 do Formularza Oferty . 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na formularzu stanowiącym - Załącznik Nr 4 do Formularza Oferty. 5. Wypełniony "Wykaz podwykonawców" (w przypadku zatrudnienia podwykonawców) złożony na formularzu stanowiącym - Załącznik Nr 5 do Formularza Oferty. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - oznaczyć: Załącznik Nr 6. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - oznaczyć Załącznik Nr 7 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej ni 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - oznaczyć Załącznik Nr 8 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - oznaczyć Załącznik Nr 9 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - oznaczyć Załącznik Nr 10 11. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium - oznaczyć: Załącznik Nr 11 12. W przypadku, gdy wykonawcy składają ofertę wspólną, podmioty te winny wskazać pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do formularza oferty należy dołączyć dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika - oznaczyć Załącznik Nr 12 13. W wypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty z tym, że dokumenty wskazane w pkt. 4, 6, 7, 8, 9 i 10 muszą być wystawione na (przez) każdego z Wykonawców. 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r (Dz.U. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym 022 5477959. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2006, godzina 12:15, siedziba Zamawiającego, Warszawa, ul. Woronicza17, budynek Sępólno, pokój nr 20.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt drogi rezerwowej do placu budowy EJ1.
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie dwóch klatek Budynku Rotacyjnego do wymogów ekspertyzy PPOŻ oraz ich remont wraz z wymianą balustrad.
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostosowanie pomieszczenia nr 20 w Bloku Operacyjnym Centralnego Szpitala Klinicznego oraz posadowienie, instalacja i uruchomienie urządzenia Artis Zee Floor ser 137197, nr DZPUCK.262.272.2024
- Przebudowa budynku na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku przy ul. Rudzkiej wraz ze zmianą projektu i pozwolenia na budowę w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku na placówkę Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Cybince
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.