eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNadbudowa i remont budynku biurowego oraz portierni przy ul. Odlewniczej 8 w Warszawie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38082

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: Nadbudowa i remont budynku biurowego oraz portierni przy ul. Odlewniczej 8 w Warszawie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, do kontaktów: Waldemar Przeździęk, ul. Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 597603, fax 22 5976701, e-mail: sekretariat@word.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: samorządowa osoba prawna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa i remont budynku biurowego oraz portierni przy ul. Odlewniczej 8 w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa, ul. Odlewnicza 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadbudowa i remont budynku biurowego oraz portierni WORD Warszawa, w którego zakres wchodzi co najmniej: nadubowa budynku biurowego, przebudowa elewacji i dachu budynku biurowego i portierni, remont i modernizację wszystkich pomieszczeń wewnętrznych wraz z instalacjami wewnętrznymi w budynku biurowym i portierni, dostawę i wbudowie windy w budynku biurowym, przebudowę węzła cieplnego w budynku biurowym 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60 000 euro poniżej 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 18

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p. 5. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej: a) 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi; b) 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika prac branżowych w zakresie instalacji sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c) 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika prac branżowych w zakresie instalacji elektrycznych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 6. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 7 000 000 zł. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia przyjmowane są roboty budowlane polegające na wybudowaniu nowego budynku lub modernizacji budynku istniejącego. 7. Za spełnienie warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: a. Wykazanie się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową na kwotę nie niższą niż 1 000 000 złotych oraz b. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie "spełnia/nie spełnia". W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania (na podst. art. 24 ust. 1 pkt 10 PZP). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1. 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia); 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) dla osoby mającej pełnić stanowisko kierownika budowy - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa aktualne na dzień składania ofert; b) dla osoby mającej pełnić stanowisko kierownika prac branżowych w zakresie instalacji sanitarnych - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa aktualne na dzień składania ofert; c) dla osoby mającej pełnić stanowisko kierownika prac branżowych w zakresie instalacji elektrycznych - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa aktualne na dzień składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (par. 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia); 4) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (par. 1 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia) zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącym Załącznik nr 4 do Sl WZ; 5) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (par. 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia); w tym trzech robót budowlanych - o łącznej wartości nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł, zgodnie ze wzorem wykazu stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ; 6) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (par. 1 ust. 3 pkt 2 rozporządzenia) potwierdzającej, iż wykonawca posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł. 7) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (par. 1 ust. 3 pkt 3 rozporządzenia) 8) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt 3 P.z.p.) zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1), i 3), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje sieje dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż w terminach wskazanych w ust.4. Jednocześnie Zamawiający oświadcza, iż według jego wiedzy w większości państw, wydaje się dokumenty, o których mowa w ust. 2. 4. Dokument, o których mowa w ust. 2 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 P.z.p.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60% 2. termin realizacji 30% 3. okres gwarancji 10% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.waw.pl. Opłata: 140 zł specyfikacja + 600 zł dokumentacja projektowa Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką lub przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62 1060 2591 0000 3200 0037 6674. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 12:30, siedziba zamawiającego, Warszawa, ul. Odlewnicza 8, pok. 103.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.