Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Gdańsk: PN-147/64/2008/SPRZĘT MEDYCZNY II
Numer ogłoszenia: 380873 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny św. Wojciecha Adalberta Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 556 45 15, 7684281, faks (058) 556 36 18, 7614629.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN-147/64/2008/SPRZĘT MEDYCZNY II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: Pakiet nr 1 - system wysokociśnieniowy do drenażu ran - 2500 szt.; Pakiet nr 2 - końcówki jednorazowe do termometrów Braun TermoScan Pro 4000 -375200 szt.; Pakiet nr 3 - dren łącznikowy do ssaka - 11500 szt.; Pakiet nr 4 - przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 196000 szt.; Pakiet nr 5 - elektrody do EKG z żelem, fi 50 mm - 92000 szt.; Pakiet nr 6 - worek do poboru moczu u dzieci, sterylny - 3700 szt.; Pakiet nr 7 - worek do dobowej zbiórki moczu, 2 L, niesterylny - 13000 szt.; Pakiet nr 8 - worek do dobowej zbiórki moczu, 2 L, sterylny - 500 szt.; Pakiet nr 9 - zestaw do cewnikowania żył centralnych metodą Selingera jednoświatłowy 16 G/16G - 200 szt.; - zestaw do cewnikowania żył centralnych metodą Selingera dwuświatłowy 16 G/7Fr/14; 18Ga - 100 szt.; - zestaw do cewnikowania żył centralnych z powłoka bakteriobójczą (sulfadiazyna, cholorheksydyną srebra) i strzykawką z otworem w tłoku 16 cm/7 Fr / 18; 14Ga - 30 szt.;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.10 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7836.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiadania doświadczenie w zakresie dostaw sprzętu medycznego określonego w pakietach 1-9, na które wykonawca składa ofertę. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy sprzętu medycznego określonego w oferowanym pakiecie (min. 80% łącznej wartości brutto złożonej oferty). Wykazane dostawy muszą być potwierdzone w formie referencji podmiotów, na rzecz których były wykonane, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: - wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 50% łącznej wartości brutto pakietów, na które złożył ofertę. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1-4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą wykazać, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 dookreślone w Rozdziale IV. pkt.10 niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia (druk ZP-17), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Rozdz. IV pkt. 11 specyfikacji. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia w/w warunki. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba ze mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Rozdział 3), oraz spełnienia wymogów dla przedmiotu zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i odpowiada profilowi dostaw objętych postępowaniem przetargowym ze wskazaniem osoby bądź osób upoważnionych do wykonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z Rozdz. I pkt. 4 specyfikacji, d) handlowe materiały informacyjne i/lub katalogi dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia (zawierające zdjęcia/rysunki, opis oferowanego sprzętu), e) zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy- załącznik nr 2, f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: nazwy przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z zapisem rozdz. III pkt. 2 specyfikacji, j) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- w celu potwierdzenia warunku, zgodnie z zapisem rozdz. III pkt. 3 specyfikacji, k) wzory (wymaga się aby wzory zawierały): spis zawartości z uwzględnieniem nazwy asortymentu, ilości oraz podziałem i oznaczeniem, zgodnie z oferowanym pakietem/pakietami, wzory winne mieć datę ważności sterylności - do czasookresu zachowania sterylności, w ilości: Pakiet 1 - 2 szt. Pakiet 2 - 1 op. (20-25 szt.) Pakiet 3 - 4 szt. Pakiet 4 -10 szt. Pakiet 5 - min. 10 szt. Pakiet 6 - 4 szt. Pakiet 7 - 3 szt. Pakiet 8 - po 3 szt. (chłopcy i dziewczynki) Pakiet 9 - po 1 szt. z każdej pozycji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający, pok. 092 i/lub jak wyżej IV.3.1).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zamawiający, pok. 44 - Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów szewnych
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych i materiałów jednorazowych (...) do Aresztu Śledczego w Poznaniu
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- Dostawa materiałów zużywalnych do diagnostyki obrazowej
- Dostawę produktu leczniczego matrycy z klejem do tkanek
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.