Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Koluszki: Sporządzenie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla :
1 ) Obrębu Gałków Mały
2 ) Części obrębu Borowo II
3 ) Obrębu Żakowice i części obrębu Różyca.
Numer ogłoszenia: 380876 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego dla : 1 ) Obrębu Gałków Mały 2 ) Części obrębu Borowo II 3 ) Obrębu Żakowice i części obrębu Różyca..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla następujących obszarów : A ) Części obrębu Gałków Mały - w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Koluszkach Nr XIV/96/07 z dnia 31 października 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla południowej części obrębu Gałków Mały w gminie Koluszki. B ) Części obrębu Gałków Mały - w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Koluszkach Nr XIV/ 97/ 07 z dnia 31 października 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północnej części obrębu Gałków Mały w gminie Koluszki. Całkowita powierzchnia terenów objętych opracowaniem - 102,44 ha Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest : sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru : Części obrębu Borowo II - w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Koluszkach Nr XIV/99/07 z dnia 31 października 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północno - zachodniej części obrębu Borowo II w gminie Koluszki. Całkowita powierzchnia terenów objętych opracowaniem - 103,30 ha Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie w trybie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru : Obrębu Żakowice i części obrębu Różyca - w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Koluszkach Nr XIV/ 100/ 07 z dnia 31 października 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Żakowice oraz północno - wschodniej części obrębu Różyca w gminie Koluszki. Całkowita powierzchnia terenów objętych opracowaniem - 180,68 ha.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielanie zamówienia. Zamawiający uzna w/w warunki za spełnione, jeżeli Wykonawca załączy podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz podpisane oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz dodatkowo wykaże, że a) prowadzi działalność gospodarczą uprawniającą do realizacji niniejszego zamówienia i załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie, wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jeden Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego o wartości brutto nie mniejszej niż 15.000 zł słownie : piętnaście tysięcy złotych. c ) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe do sporządzania Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do Izby Urbanistów. Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, 2) Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r . Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 z późniejszymi zmianami ) 3) Wykaz wykonanych Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego o wartości robót brutto nie mniejszej niż 15.000 zł słownie : piętnaście tysięcy złotych Należy podać zakres robót, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem minimum jednego dokumentu potwierdzającego , że prace te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć uprawnienia minimum jednej osoby posiadającej uprawnienia projektowe do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Urbanistów. Oferta bez minimum jednego w/ uprawnienia nie będzie rozpatrywana, 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie w/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy lub oświadczenia złożonego przed właściwym organem. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65 pok nr 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gałków Mały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla następujących obszarów : A ) Części obrębu Gałków Mały - w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Koluszkach Nr XIV/96/07 z dnia 31 października 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla południowej części obrębu Gałków Mały w gminie Koluszki. B ) Części obrębu Gałków Mały - w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Koluszkach Nr XIV/ 97/ 07 z dnia 31 października 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północnej części obrębu Gałków Mały w gminie Koluszki. Całkowita powierzchnia terenów objętych opracowaniem - 102,44 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Borowo II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru : Części obrębu Borowo II - w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Koluszkach Nr XIV/99/07 z dnia 31 października 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla północno - zachodniej części obrębu Borowo II w gminie Koluszki. Całkowita powierzchnia terenów objętych opracowaniem - 103,30 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Żakowice, Różyca.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru : Obrębu Żakowice i części obrębu Różyca - w zgodności z uchwałą Rady Miejskiej w Koluszkach Nr XIV/ 100/ 07 z dnia 31 października 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Żakowice oraz północno - wschodniej części obrębu Różyca w gminie Koluszki. Całkowita powierzchnia terenów objętych opracowaniem - 180,68 ha.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Przebudowę drogi gminnej ul. Głównej w Gałkowie Dużym oraz drogi gminnej ul. Wojska Polskiego w Gałkowie Małym.
- ""Rozbudowa Ujęcia Wody w miejscowości Borowa oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żakowice ul. Norwida" - Budowa zbiorników wody pitnej na ujęciu wody we wsi Borowa, gm. Koluszki"
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Zakroczym
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Ruda-Huta
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zbrosławice dla całego obszaru gminy Zbrosławice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem
- Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Pajęczno
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Białogard
- Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Szczyrk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.