eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Asystentów szkolnych do projektu Zaplanuj karierę zawodowo i Młodzi zdolni które są realizowane przez Powiat Starogardzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-19

Starogard Gdański: Asystentów szkolnych do projektu Zaplanuj karierę zawodowo i Młodzi zdolni które są realizowane przez Powiat Starogardzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 380896 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Starogardzkiego , ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 767 35 00, faks 58 767 35 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstarogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asystentów szkolnych do projektu Zaplanuj karierę zawodowo i Młodzi zdolni które są realizowane przez Powiat Starogardzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wyłonienie dwóch asystentów szkolnych do projektu Zaplanuj karierę zawodowo oraz jednego asystenta szkolnego do projektu Młodzi zdolni, które są realizowany przez Powiat Starogardzki w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi: a) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym b) znajomość środowiska do którego kierowane jest wsparcie - 5 letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zawodzie nauczyciela w szkole ponadgimnazjalnej c) co najmniej roczne doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. 3) Pisemne zobowiązanie bądź inny właściwy dokument innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, poświadczający oddanie do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia tych podmiotów - wg wzoru - załącznik nr 6 do siwz (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatstarogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwie Powiatowym w Starogardzie Gdańskim w pokoju 311, ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański w godz. 8:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwie Powiatowym w Starogardzie Gdańskim w pokoju 009 (Punkt informacyjny), ul. Kościuszki 17, 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I i II Projekt Zaplanuj karierę zawodowo współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Część III Projekt Młodzi zdolni współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Asystent szkolny w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego asystenta w Zespole Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Praktycznego w Bolesławowie, do którego obowiązków będzie należała współpraca z koordynatorem projektu w zakresie: - udziału w rekrutacji beneficjentów - kontaktu z nauczycielami realizującymi zajęcia pozalekcyjne - kontaktu z uczniami i uczennicami otrzymującymi wsparcie w ramach projektu - kontroli realizacji zajęć w szkole, wizytacje na zajęciach - przestrzegania harmonogramu zajęć - pomocy w zakresie przygotowania umów stażowych z pracodawcami - pomoc przy tworzeniu dzienniczków stażu - monitoringu obecności uczniów na zajęciach - monitoringu realizacji programów przez nauczycieli i zakontraktowanej w umowach liczby zajęć pozalekcyjnych - wspieranie działań promocyjnych prowadzonych w szkole oraz aktualizowanie informacji na stronie internetowej szkoły - przeprowadzania ewaluacji na zajęciach (ankietowanie uczniów i nauczycieli ) - sporządzania miesięcznych raportów z realizacji zadań projektowych - organizacji zaplecza do nauki i pracy w szkole - udziału w spotkaniach, szkoleniach i konferencjach organizowanych w ramach realizowanego projektu przez Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim oraz pomoc w ich przygotowaniu - prowadzenia i archiwizowania dokumentacji projektu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Liczba godzin do przepracowania w ramach projektu 20h/miesięcznie, w swobodnie wybranym przez siebie czasie, na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w okresie od momentu podpisania umowy - umowa zlecenie - do 31 lipca 2015 roku, z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień 2014 r., za które nie przysługuje wynagrodzenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent szkolny w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Skórczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego asystenta w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Skórczu, do którego obowiązków będzie należała współpraca z koordynatorem projektu w zakresie: - udziału w rekrutacji beneficjentów - kontaktu z nauczycielami realizującymi zajęcia pozalekcyjne - kontaktu z uczniami i uczennicami otrzymującymi wsparcie w ramach projektu - kontroli realizacji zajęć w szkole, wizytacje na zajęciach - przestrzegania harmonogramu zajęć - pomocy w zakresie przygotowania umów stażowych z pracodawcami - pomoc przy tworzeniu dzienniczków stażu - monitoringu obecności uczniów na zajęciach - monitoringu realizacji programów przez nauczycieli i zakontraktowanej w umowach liczby zajęć pozalekcyjnych - wspierania działań promocyjnych prowadzonych w szkole oraz aktualizowanie informacji na stronie internetowej szkoły - przeprowadzania ewaluacji na zajęciach (ankietowanie uczniów i nauczycieli ) - sporządzania miesięcznych raportów z realizacji zadań projektowych - organizacji zaplecza do nauki i pracy w szkole - udziału w spotkaniach, szkoleniach i konferencjach organizowanych w ramach realizowanego projektu przez Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim oraz pomoc w ich przygotowaniu - prowadzenia i archiwizowania dokumentacji projektu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Liczba godzin do przepracowania w ramach projektu 20h/miesięcznie, w swobodnie wybranym przez siebie czasie, na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym w okresie od momentu podpisania umowy - umowa zlecenie - do 31 lipca 2015 roku, z wyłączeniem miesięcy lipiec i sierpień 2014 r., za które nie przysługuje wynagrodzenie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolny asystent w I Liceum Ogólnokształcącym w Starogardzie Gdańskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji szkolnego asystenta w I Liceum Ogólnokształcącym w Starogardzie Gdańskim, do którego obowiązków będzie należała współpraca z Wydziałem Polityki Gospodarczej i Funduszy Europejskich w Starostwie Powiatowym w Starogardzie Gdańskim koordynującym projekt. Do zadań szkolnego asystenta w I LO będzie należało w szczególności: - kontaktu z nauczycielami realizującymi zajęcia pozalekcyjne - kontaktu z uczniami i uczennicami otrzymującymi wsparcie w ramach projektu - kontroli realizacji zajęć w szkole, wizytacje na zajęciach - przestrzegania harmonogramu zajęć - monitoringu obecności uczniów na zajęciach - monitoringu realizacji programów przez nauczycieli i zakontraktowanej w umowach liczby zajęć pozalekcyjnych - wspierania działań promocyjnych prowadzonych w szkole oraz aktualizowanie informacji na stronie internetowej szkoły - przeprowadzania ewaluacji na zajęciach (ankietowanie uczniów i nauczycieli ) - sporządzania miesięcznych raportów z realizacji zadań projektowych - organizacji zaplecza do nauki i pracy w szkole - udziału w spotkaniach, szkoleniach i konferencjach organizowanych w ramach realizowanego projektu przez Starostwo Powiatowe w Starogardzie Gdańskim oraz pomoc w ich przygotowaniu - prowadzenia i archiwizowania dokumentacji projektu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Liczba godzin do przepracowania w ramach projektu: 35 h miesięcznie, w okresie od momentu podpisania umowy - umowa zlecenie - do 31 lipca 2015 roku, z wyjątkiem miesięcy lipiec i sierpień 2014 r., wówczas wynagrodzenie nie będzie płacone.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.