eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie projektu budowlano wykonawczego dla BUDYNKU CENTRUM POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO I KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Poznań: Wykonanie projektu budowlano wykonawczego dla BUDYNKU CENTRUM POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO I KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU
Numer ogłoszenia: 380986 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu , ul. Wolnica 1, 61-764 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215300, faks 061 8215402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano wykonawczego dla BUDYNKU CENTRUM POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO I KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie projektu budowlano wykonawczego dla BUDYNKU CENTRUM POWIADAMIANIA RATUNKOWEGO I KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: - prace projektowe polegające na wykonaniu pełnobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej budynku Komendy Miejskiej i Centrum Powiadamiania Ratunkowego, - nadzór autorski. Dokumentacja powinna zawierać wszystkie wymagane opracowania branżowe budowlane i wykonawcze uzgodnione z rzeczoznawcami ds. ppoż., sanitarno-higienicznych oraz bhp i ergonomii. Projekt budynku powinien uwzględniać instalacje sanitarne, elektryczne, teleinformatyczne. Dokumentacja powinna być opracowana wg wytycznych projektowych dla tego typu obiektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną oraz wymogami ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca we własnym zakresie zleca wykonanie lub pozyskuje wszelkie materiały m. in. mapy aktualizowane, opracowania, badania, pomiary, decyzje, uzgodnienia, zatwierdzenia, opinie (warunki przyłączenia mediów) oraz inne niezbędne do prawidłowej realizacji zadania. Należy spełnić oczekiwania przyszłego użytkownika pod względem specyfiki przeznaczenia obiektu, w tym zapewnienia bezpieczeństwa i wygody pracowników oraz prawidłowych warunków pracy personelu, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonana dokumentacja powinna zawierać: - projekt zagospodarowania terenu inwestycji, - projekty budowlane i wykonawcze branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej budynku, - audyt energetyczny, - przedmiary robót poszczególnych branż (kosztorysy ślepe), - kosztorysy inwestorskie poszczególnych branż, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót poszczególnych branż. Wykonawca przygotuje pełną dokumentację stanowiącą podstawę do uzyskania decyzji pozwolenie na budowę. Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekt koncepcyjny wraz z programem funkcjonalno - użytkowym. Ramowe założenia funkcjonalno użytkowe zostały określone w programie rzeczowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: 2.1 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2.2 Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena dokonywana będzie na zasadzie -spełnia - nie spełnia-..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie należy załączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oferta cenowa zgodna z formularzem ofertowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki powinna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 1.4 Wykonawca musi wykazać na załączniku nr 4 do SIWZ, że opracował minimum jedną dokumentacje projektową odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla siedziby Komendy Państwowej Straży Pożarnej, na podstawie której wybudowano obiekt będący przedmiotem opracowanej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest podać wartość oraz datę i miejsce wykonania dokumentacji projektowej wraz z załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że dokumenty te zostały wykonane należycie i na ich podstawie został wybudowany obiekt będący przedmiotem opracowanej dokumentacji. 1.5 Wykonawca musi legitymować sie uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalnościach: a) architektonicznej bez ograniczeń zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane, b) konstrukcyjno - budowlanej, c) drogowej, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, f) telekomunikacyjnej, lub musi dysponować osobami, które legitymują się uprawnieniami w w/w specjalnościach. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca przedstawia zaświadczenia przynależności odpowiednich osób do właściwych izb samorządu zawodowego wraz z informacją potwierdzającą ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej. 1.6 Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 1.7 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednio dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 1.8 Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.9 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU, 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1; pokój 212 II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 10:00, miejsce: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU, 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1; pokój 201 II piętro (kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.