Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-24
Tychy: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest świadczenie usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług opiekuńczych , wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności.
Numer ogłoszenia: 381046 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 227-22-71, faks 032 227-35-40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest świadczenie usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania wymagających pomocy w formie specjalistycznych usług opiekuńczych , wynikających z rodzaju ich schorzenia lub niepełnosprawności..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana ilość godzin - 6400 Średnio w miesiącu dla 30 osób Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 1.Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: a)kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych; b)interwencja i pomoc w życiu w rodzinie; c)pomoc w załatwianiu spraw urzędowych; d)wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia; e)pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi; 2.Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a)pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych; b)uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych; c)pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece; d)pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania; e)w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny; f)pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia; g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 3.Pomoc mieszkaniowa a)pomoc w uzyskaniu mieszkania ,negocjowaniu i wnoszeniu opłat b)pomoc w organizacji drobnych remontów c)kształtowanie właściwych relacji z sąsiadami i gospodarzem domu 3.Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie ma możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art.7 ustawy z dnia 19.08.1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111 poz.535 z późn.zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. 1.Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: a)kształtowanie umiejętności zaspakajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowania do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych; b)interwencja i pomoc w życiu w rodzinie; c)pomoc w załatwianiu spraw urzędowych; d)wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia; e)pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi; 2.Pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym: a)pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych; b)uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych; c)pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece; d)pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania; e)w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny; f)pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia; g) pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych; 3.Pomoc mieszkaniowa a)pomoc w uzyskaniu mieszkania ,negocjowaniu i wnoszeniu opłat b)pomoc w organizacji drobnych remontów c)kształtowanie właściwych relacji z sąsiadami i gospodarzem domu 3.Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie ma możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art.7 ustawy z dnia 19.08.1994r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. Nr 111 poz.535 z późn.zm.) art 67 ust1 pkt 6i7
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku - zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy wykonawca oświadczy, że spełnia warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz wykaz wykonywanych zamówień o zakresie i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie , gdzie wykonywał zadanie jako główny wykonawca , z podaniem ich wartości, na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty przez Wykonawcę wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie sporządzony według wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SWIZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy wykonawca oświadczy, że spełnia warunki dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dostarczy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami określonymi t.j dysponuje minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaralnymi i posiadającymi dobry stan zdrowia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia mające kwalifikacje i staż pracy zgodnie z $ 3 ust.1 i 2 pkt 1,2,3,4,6 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189 poz.1598 z późn. zm.) załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy wykonawca oświadczy, że spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz dostarczy opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 na okres wykonywania usługi, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia niż termin wykonywania zamówienia, złożenie oświadczenia o przedłużeniu okresu ważności polisy ubezpieczenia i dostarczeniu jej kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem Zamawiającemu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony formularz ofertowy, pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS 43-100 Tychy ul.Budowlanych 59.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 43-100 Tychy ul.Budowlanych 59 nr p.105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont chodnika przy ul. Jagiełły 7 - 33 i 8 - 18 oraz jezdni przy ul. Jagiełły 7 - 35 i 8 - 22
- "Kompleksowa obsługa informatyczna Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. do dnia 31.12.2025 roku"
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zadanie 1 - Modernizacja instalacji p.poż i węzła wodomierzowego w ZSS nr 8 przy ul. Edukacji Zadanie 2 - Remont wyjścia na ogród w Zespole Szkół Specjalnych nr 8 przy ul. Edukacji
- Zakup lodowiska sezonowego
- Pełnienie Wielobranżowego Nadzoru Inwestorskiego dla zadania p.n.: "Przebudowa części budynku zakaźnego celem rozwoju opieki długoterminowej wraz z termomodernizacją całego budynku (...)".
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opieki wytchnieniowej dla mieszkańców Gminy Lisewo
- "Świadczenie usług opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH / SUO DLA 40 OSÓB STARSZYCH, POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA W CODZIENNYM FUNKCJONOWANIU Z TERENU GMINY ADAMÓWKA W OKRESIE OD 15.04.2025 R. DO 30.09.2027 R.
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Usługa społeczna: specjalistyczna usługa opiekuńcza - rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od maja do końca czerwca 2025 r.
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.