Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Biały Dunajec: ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM NR 1 W BIAŁYM DUNAJCU O AULĘ ORAZ SIŁOWNIĘ WRAZ ZAPLECZEM SANITARNYM I TECHNICZNYM
Numer ogłoszenia: 38106 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biały Dunajec, ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 018 2073197, fax 018 2073124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM NR 1 W BIAŁYM DUNAJCU O AULĘ ORAZ SIŁOWNIĘ WRAZ ZAPLECZEM SANITARNYM I TECHNICZNYM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dobudowa auli i siłowni do istniejącego Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Nr 1 w Białym Dunajcu oraz adaptacja części istniejącej szkoły w poziomie piwnicy na zaplecze szatniowo-sanitarne. W dobudowywanym obiekcie znajdują się: w poziomie przyziemia: siłownia, gabinet, magazyn, komunikacja, wiatrołap - razem powierzchnia użytkowa 147,14 m2 w poziomie parteru: aula, hall, wiatrołap, komunikacja - razem powierzchnia użytkowa 148,46 m2, w poziomie I piętra: antresola - powierzchnia użytkowa 54,21m2. Powierzchnia zabudowy dobudowywanego budynku: 168,29m2 + schody zewnętrzne 27,52 m2, kubatura dobudowywanego budynku 1224,02 m3. W modernizowanej części szkoły znajdują się: w poziomie przyziemia: szatnia, dwie przebieralnie, łaźnia męska, łaźnia damska, magazyny,WC, komunikacja - razem powierzchnia użytkowa 88,89 m2, w poziomie parteru: WC męski, WC damski, WC dla niepełnosprawnych oraz dla personelu, komunikacja - razem powierzchnia użytkowa 45,92 m2. Kubatura pomieszczeń zespołu szatniowo-sanitarnego w budynku istniejącym 453,57 m3. Wyposażenie obiektu: instalacja wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna, instalacja wentylacji mechanicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 35 000,00 zł, słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: 1. Zobowiązani są do pełnej wyceny wszystkich pozycji kosztorysu ślepego z uwzględnieniem w ostatecznej cenie ofertowej wszelkich ewentualnych kosztów związanych z dostarczeniem materiałów, organizacją i zabezpieczeniem placu budowy, korzystania z energii elektrycznej i wody na budowie, wykonaniem tymczasowych przejść, przejazdów i ogrodzeń oraz związanych z wykonaniem pełnej obsługi geodezyjnej, dokumentacji powykonawczej geodezyjnej oraz powykonawczej dokumentacji budowlanej i instalacyjnej wybudowanego obiektu, a także uporządkowaniem placu budowy po zakończeniu robót. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że wszelkie prace geodezyjne zostały uwzględnione w cenie złożonej oferty. 2. Zobowiążą się do zabezpieczenia finansowania robót we własnym zakresie z możliwością wystawienia Zamawiającemu maksymalnie czterech faktur za zakończone elementy, co należy uwzględnić w harmonogramie rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji, który wykonawca musi załączyć do złożonej oferty. 3. Udzielą gwarancji, niezależnie od rękojmi, na okres minimum 3 lata na wykonany przedmiot umowy. 4. Zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni. 5. Wykonali w okresie ostatnich 5 - ciu latach (2002-2007) przynajmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 1,5 miliona złotych jako generalny wykonawca inwestycji. 6. Wykonali w okresie ostatnich 5 - ciu latach (2002-2007) przynajmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o kubaturze powyżej 1500 m3. 7. Wykażą zdolność kredytową nie mniejszą niż 500 tysięcy złotych poświadczoną przez bank. 8. Wykażą podwykonawców oraz części zamówienia (zakres rzeczowy i finansowy), które chcą im powierzyć. 9. Podadzą wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować zamówienie, dołączając stosowne do zakresu robót uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 10. Wykażą posiadany sprzęt niezbędny do wykonania całego zamówienia.. 11. Posiadają aktualną polisę OC w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej nie niższą niż 200 tysięcy złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 12. Załączą do oferty oświadczenie, że przy podpisaniu umowy złożą Zamawiającemu oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy oraz Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia wymagany obowiązującym Prawem budowlanym. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust.1 pkt 2 lub art. 67 ust.1 pkt 1 i 2; - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3; - wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, Inne podstawy odrzucenia oferty: - Nie spełni warunków szczegółowych wymaganych od wykonawców podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i nr 1a, dowód wniesienia wadium, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( pełnomocnictwa itp.), aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane, uprawnienia budowlane branżowe, zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 2. Dokumenty dodatkowe: - w przypadku spółek prawa handlowego, stosownie do przepisów art.230 Kodeksu Spółek Handlowych - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób reprezentujących spółkę do zawierania umów o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego tj. stosowną uchwałę zgromadzenia lub umowę spółki, jeżeli z jej treści wynika, że podejmowanie takiej uchwały jest wymagane. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w specyfikacji dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty (załączniki) składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - według załącznika nr 5, wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według załącznika nr 6, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - według załącznika nr 7, z uwzględnieniem warunków szczegółowych w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 5 i 6 niniejszej SIWZ, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z uwzględnieniem warunków szczegółowych w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 7 niniejszej SIWZ polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z uwzględnieniem warunków szczegółowych w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 11 niniejszej SIWZ 5. Dokumenty dodatkowe. Formularz cenowy - załącznik nr 1A, z uwzględnieniem warunków szczegółowych podanych w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 1 niniejszej SIWZ, Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - według załącznika nr 4, Kosztorys ofertowy, Harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający warunki szczegółowe podane w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 1 i 2 niniejszej SIWZ, Wykaz podwykonawców oraz robót, które Wykonawca chce im powierzyć według załącznika nr 8, Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy jako załącznik nr 3, Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VIII ust. 2 pkt. 12 niniejszej SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec II piętro pok. nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec Sekretariat Urzędu.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.05.2008.
INNE PRZETARGI BIAŁY DUNAJEC
więcej: przetargi BIAŁY DUNAJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej publicznej nr 003822F - ul. Lubuskiej w Klępinie
- Przebudowa ulicy Króla Ludwika, oraz ulic Królowej Jadwigi i Władysława Łokietka w Złotorii.
- Remont pracowni
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Wykonanie robót budowlanych w lokalach mieszkalnych tzw. pustostanach - 6/P/2025.
- Roboty budowlane realizowane w 2026 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





