eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDOSTAWA LEKÓW WETERYNARYJNYCH, ŚRODKÓW MEDYCZNYCH I NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W SZCZECNIE (w podziale na części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Szczecin: DOSTAWA LEKÓW WETERYNARYJNYCH, ŚRODKÓW MEDYCZNYCH I NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W SZCZECNIE (w podziale na części)
Numer ogłoszenia: 381082 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKÓW WETERYNARYJNYCH, ŚRODKÓW MEDYCZNYCH I NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH DLA SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT W SZCZECNIE (w podziale na części).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków weterynaryjnych, środków medycznych i narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na trzy części: CZĘŚĆ I - Dostawa leków weterynaryjnych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie CZĘŚĆ II - Dostawa środków medycznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie CZĘŚĆ III - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie 3. Wykaz leków weterynaryjnych, środków medycznych i narzędzi chirurgicznych zawierają załączniki nr 5, 6 i 7 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679). 5. Dostawa będzie następowała sukcesywnie, w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia. 6. dot. części I: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w umowie odnośnie przedmiotu zamówienia i ew. podwyższenia wynagrodzenia: 1) w przypadku wycofania danego leku z obrotu - dostawa zamiennika o takim samym składzie chemicznym, 2) w przypadku trudności w dostępie do leku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - dostawa zamiennika o podobnym składzie chemicznym i takim samym zakresie działania. 7. Ewentualna zmiana stawki podatku VAT nie spowoduje zmiany wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy ani nie będzie stanowiła podstawy roszczeń o podwyższenie cen jednostkowych. Zamawiający nie przewiduje zmian umowy w tym zakresie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące m. in.: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, poprzez wykazanie, że: A. CZĘŚĆ I: - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie obrotu produktami leczniczymi weterynaryjnymi, a także środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; wraz z tabelą odpowiednio nr 1, 2, 3 do SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową wraz z odpowiednią tabelą; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dot. części I: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w umowie odnośnie przedmiotu zamówienia i ew. podwyższenia wynagrodzenia: 1) w przypadku wycofania danego leku z obrotu - dostawa zamiennika o takim samym składzie chemicznym, 2) w przypadku trudności w dostępie do leku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - dostawa zamiennika o podobnym składzie chemicznym i takim samym zakresie działania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; pok. 17-18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A; sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa leków weterynaryjnych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków weterynaryjnych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie. 2. Wykaz leków weterynaryjnych zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679). 4. Dostawa będzie następowała sukcesywnie, w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia. 5. dot. części I: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w umowie odnośnie przedmiotu zamówienia i ew. podwyższenia wynagrodzenia: 1) w przypadku wycofania danego leku z obrotu - dostawa zamiennika o takim samym składzie chemicznym, 2) w przypadku trudności w dostępie do leku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - dostawa zamiennika o podobnym składzie chemicznym i takim samym zakresie działania. 6. Ewentualna zmiana stawki podatku VAT nie spowoduje zmiany wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy ani nie będzie stanowiła podstawy roszczeń o podwyższenie cen jednostkowych. Zamawiający nie przewiduje zmian umowy w tym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków medycznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków medycznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie. 2. Wykaz środków medycznych zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679). 4. Dostawa będzie następowała sukcesywnie, w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia. 5. Ewentualna zmiana stawki podatku VAT nie spowoduje zmiany wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy ani nie będzie stanowiła podstawy roszczeń o podwyższenie cen jednostkowych. Zamawiający nie przewiduje zmian umowy w tym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi chirurgicznych dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinie. 2. Wykaz narzędzi chirurgicznych zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz. 271 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679). 4. Dostawa będzie następowała sukcesywnie, w terminie 3 dni od telefonicznego zgłoszenia. 5. Ewentualna zmiana stawki podatku VAT nie spowoduje zmiany wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy ani nie będzie stanowiła podstawy roszczeń o podwyższenie cen jednostkowych. Zamawiający nie przewiduje zmian umowy w tym zakresie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.