Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Krosno: Przeprowadzenie certyfikacji gospodarki leśnej na poziomie regionalnym według systemu PEFC dla nadleśnictw nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Krośnie
Numer ogłoszenia: 381104 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie , ul. Bieszczadzka 2, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 4364451, faks 13 4364301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.krosno.lasy.gov.pl, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie certyfikacji gospodarki leśnej na poziomie regionalnym według systemu PEFC dla nadleśnictw nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Krośnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia certyfikacji gospodarki leśnej według systemu The Programme for the Endorsement of Forest Certification zwanym dalej PEFC, w formie poziomu regionalnego dla nadleśnictw nadzorowanych przez Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Krośnie. Na przedmiot zamówienia składa się : a) przeprowadzenie audytu certyfikującego; b) uzyskanie decyzji o certyfikacji; c) przeprowadzenie procedur nadzoru za pomocą audytów planowanych i pozaplanowych w pierwszym i drugim roku ważności certyfikatu. Pierwszy audyt nadzoru- przed upływem 12 miesięcy od dnia zakończenia audytu certyfikującego, drugi- przed upływem 24 miesięcy od dnia zakończenia audytu certyfikującego. Z przeprowadzonego audytu certyfikacyjnego sporządzony zostanie przez jednostkę certyfikującą raport który zostanie dostarczony do RDLP w Krośnie. Raport zostanie sporządzony w języku polskim. Wstępna wersja raportu zostanie przedstawiona RDLP w Krośnie nie później niż 21 dni przed zakończeniem audytu, a raport końcowy zostanie dostarczony w terminie 4 miesięcy od podpisania umowy. 2. Podstawowe dane charakteryzujące przedmiot zamówienia: a) ilość nadleśnictw nadzorowanych przez RDLP w Krośnie - 26; b) powierzchnia leśna - 406 634,99 ha..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.44.00 - Usługi audytu środowiskowego specyficznego dla danej działalności .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajcy uzna warunek za spełniony jezeli wykonawca posiada akredytację PCA według wymagań normy PN-EN ISO/IEC 17021
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spęłniony jezeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę lub usługi o łącznej wartości minimum 50 000 zł brutto, polegających na wykonaniu czynności związanych z audytem w zakresie gospodarki leśnej w systemie PEFC z udokumentowanym poświadczeniem, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i dołączonych dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna warunek za spełniony jezeli wykonawca udowdni, że dysponuje lub będzie dysponował kompetentnym personelem audytorów i ekspertów o którym mowa w DAC-18 (Program Akredytacji jednostek Certyfikujących Gospodarkę Leśną i Łańcuch Dostaw w systemie PEFC). Audytorzy i eksperci techniczni prowadzący ocenę gospodarki leśnej, powinni spełniać wymagania o których mowa w pkt. W.7.2.1 DCA-18 tj. posiadać: wykształcenie co najmniej drugiego stopnia w zakresie leśnictwa i/lub przyrodniczym co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w gospodarce leśnej doświadczenie w prowadzeniu audytów systemu zarządzania wg norm PN-EN ISO9001 lub PN-EN ISO 14001 w liczbie co najmniej 20 dni audytowych; Zespół audytorów i ekspertów technicznych nie może liczyć mniej niż 4 osoby. Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu osób i oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy podatek będzie doliczany do wynagrodzenia netto w wartościach wynikających z obowiązujących przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Krośnie
ul. Bieszczadzka 2
38-400 Krosno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Terminy wykonania poszczególnych zadań: Przeprowadzenie audytu certyfikującego - rozpoczęcie nie później niż 60 dni od dnia zawarcia umowy, zakończenie nie dłużej niż cztery miesiące od dnia podpisania umowy. Pierwszy audyt nadzoru - przed upływem 12 miesięcy od dnia zakończenia audytu certyfikującego, drugi- przed upływem 24 miesięcy od dnia zakończenia audytu certyfikującego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Krośnie, ul. Wolności 3 w Krośnie.
- Zapewnienie usług w zakresie przygotowania, wydawania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Miasta Krosna w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Miasto Krosno
więcej: przetargi w Krośnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.