Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Dębowiec: ODBIÓR POSEGREGOWANYCH I NIE SEGREGOWANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH
ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH Z TERENU GMINY DĘBOWIEC
Numer ogłoszenia: 381134 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowiec , Dębowiec 101, 38-220 Dębowiec, woj. podkarpackie, tel. 013 4413730, faks 013 4413028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR POSEGREGOWANYCH I NIE SEGREGOWANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH Z TERENU GMINY DĘBOWIEC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonywanie usługi odbioru odpadów posegregowanych i nie segregowanych (raz w miesiącu w miesiącach I, II, III, IV, oraz dwa razy w miesiącu w miesiącach V, VI, i wielkogabarytowych stałych odpadów komunalnych oraz odpadów niebezpiecznych (przynajmniej raz w roku) z terenów posesji prywatnych położonych na terenie Gminy Dębowiec i przekazywanie zebranych surowców wtórnych do przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odzysku odpadów. 2) Wywóz stałych odpadów komunalnych zgromadzonych w workach foliowych powinien odbywać się w następujący sposób: a) w miesiącach: styczeń, luty, marzec, kwiecień - z częstotliwością 1 raz w miesiącu b) w miesiącach: maj, czerwiec - z częstotliwością 2 razy w miesiącu według ustalonego harmonogramu dla danej miejscowości w ilości około: - odpady segregowane gromadzone w workach - 105 ton - odpady nie segregowane gromadzone w workach - 351 ton 3) Wywóz odpadów niebezpiecznych (baterie, akumulatory, świetlówki oraz zużyte opony) oraz wielkogabarytowych powinien odbyć się przynajmniej raz w roku po uprzednim ustaleniu i podaniu do wiadomości mieszkańców gminy Dębowiec terminu wywozu. 4) Na terenie Gminy Dębowiec wywozem odpadów objętych jest około 7.100 mieszkańców. Powierzchnia Gminy wynosi 8.645,55 ha, gdzie znajduje się 13 sołectw w tym 2.546 gospodarstw domowych. 5) Obsługa w zakresie odbioru segregowanych i nie segregowanych odpadów obejmuje: a) odbiór worków z posegregowanymi lub nie segregowanymi odpadami (papier, szkło, metal, tworzywa) z poszczególnych posesji z zachowaniem zasad określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Dębowiec - załącznik nr 5 do SIWZ. b) poszczególne rodzaje odpadów będą umieszczane w workach foliowych o następujących kolorach: niebieski - papier, zielony - szkło, żółty - plastik, tworzywa sztuczne, czerwony - metale, złom, czarny - odpady nie segregowane lub w workach foliowych z opisaną informacją o rodzaju umieszczonego odpadu. 6) Przekazanie zebranych odpadów do składowania w miejscach do tego wyznaczonych, zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90511000-2 Usługi wywozu odpadów. 7) prowadzenie szczegółowej ewidencji (wg wzoru i w formie ustalonej z Zamawiającym) ilości (w kg) zbieranych surowców wtórnych różnych asortymentów oraz ilości (w kg) poszczególnych surowców wtórnych oddanych do zagospodarowania, 8) przekazywanie co miesiąc danych, o których mowa w pkt. 7 do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dębowcu w formie ustalonej z Zamawiającym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Dębowiec
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiadania wiedzy i doświadczenia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca znajduje sie w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Dębowcu
Dębowiec 101, 38-220 Dębowiec
Tel.(013) 44 135 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 09:45, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Dębowcu Dębowiec 101, 38-220 Dębowiec pok nr 15,16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DĘBOWIEC
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Urocza w Simoradzu
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębowiec
więcej: przetargi DĘBOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, segregowanych oraz wywóz nieczystości płynnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej Ropczyce - 2 części.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
- Wywóz i unieszkodliwianie stałych odpadów komunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 2 grudnia 2024 r. do 1 grudnia 2025 r.
- Usługa wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych oraz biodegradowalnych, gruzu i wielkogabarytowych w okresie 12 miesięcy z budynków administrowanych przez Uczelnie (...)
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Odbiór wraz z zagospodarowaniem odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) cz. 2.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.