eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ręczne i mechaniczne oczyszczanie wpustów deszczowych i przykanalików na terenie miasta Wrocławia



Ogłoszenie z dnia 2005-07-29

POZYCJA 38118

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: ręczne i mechaniczne oczyszczanie wpustów deszczowych i przykanalików na terenie miasta Wrocławia Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji Wydział Zamówień Publicznych, do kontaktów: Monika Cander, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3559076 w. 263,210, fax 071 3550866, e-mail: uzpnz@zdik.wroc.pl, www.zdik.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg i Komunikacji, Monika Cander, ul. Długa 49, bud. B pok. 3, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (+48 71) 355-90-76 w. 221, fax (+48 71) 373-49-06, e-mail: mcander@zdik.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg i Komunikacji, Monika Cander, ul. Długa 49, bud. B pok. 3, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, fax (+48 71) 373-49-06. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Długa 49, Biuro Obsługi Klienta, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ręczne i mechaniczne oczyszczanie wpustów deszczowych i przykanalików na terenie miasta Wrocławia. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres zamówienia: a) zakres A: utrzymanie w należytej sprawności wpustów deszczowych i przykanalików tzn. utrzymanie na bieżąco drożności wpustów deszczowych i przykanalików w rozumieniu pełnego odbioru wód opadowych w ulicach określonych w załącznikach do SIWZ, b) zakres B: oczyszczanie wpustów wraz z oczyszczeniem i udrożnieniem przykanalików na ulicach nie objętych załącznikami do SIWZ oraz zakup i montaż koszy według zasad i technologii określonych w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław/Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zad.1 - zakres A na obszarze dzielnicy Stare Miasto, zad.2 - zakres A na obszarze dz. Śródmieście, zad.3 - zakres A na obszarze dz. Krzyki, zad.4 - zakres A na obszarze dz. Fabryczna, zad.5 - zakres A na obszarze dz. Psie Pole. zad.6 - zakres B na obszarze dz. Stare Miasto, zad.7 - zakres B na obszarze dz. Śródmieście, zad.8 - zakres B na obszarze dz. Krzyki, zad.9 - zakres B na obszarze dz. Fabryczna, zad.10 - zakres B na obszarze dz. Psie Pole. Zakresy A i B opisano w pkt II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 25 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność na podstawie faktur częściowych. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobo-wości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat zamówienia polegające na oczyszczaniu wpustów deszczowych i przykanalików o łącznej wartości co najmniej 300 000 zł brutto (niezależnie od ilości zadań, na które jest składana oferta). 3. Dysponują brygadami roboczymi dwuosobowymi w ilości: a) minimum jedną brygadą, jeśli oferta jest składana na jedno lub dwa lub trzy zadania, b) minimum dwiema brygadami, jeśli oferta jest składana na cztery, pięć lub sześć zadań. c) minimum trzema brygadami, jeśli oferta jest składana na siedem, osiem, dziewięć lub dziesięć zadań. 4. Posiadają sprzęt (w ilości podanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w zależności od ilości zadań, na które jest składana oferta) taki jak: spirala mechaniczna, pompa z agregatem prądotwórczym, samochód samowyładowczy o ładowności do 5 t, samochód do czyszczeń hydromechanicznych WUKO o niezbędnych parametrach: objętość beczki Vmin = 6000 l, ciśnienie Pmin = 120 at., wydajność minimum 250 l/min (wody). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) Pełnomocnictwo (w przypadku podmiotów występujących wspólnie). c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decycyzji właściwego organu. d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykaz osób (brygad roboczych), które będą wykonywać zamówienie. b) Wykaz sprzętu. c) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień polegających na oczyszczaniu wpustów deszczowych i przykanalików oraz dokumenty potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 71-107-1/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.09.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.09.2005, godzina 11:00, Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Długa 49 Wrocław, Polska, sala konferencyjna w bud. B.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres A na obszarze dzielnicy Stare Miasto. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.a). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres A na obszarze dzielnicy Śródmieście. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.a). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres A na obszarze dzielnicy Krzyki. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.a). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres A na obszarze dzielnicy Fabryczna. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.a). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres A na obszarze dzielnicy Psie Pole. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.a). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres B na obszarze dzielnicy Stare Miasto. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.b). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres B na obszarze dzielnicy Śródmieście. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.b). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres B na obszarze dzielnicy Krzyki. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.b). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres B na obszarze dzielnicy Fabryczna. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.b). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00, 90.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 2) Krótki opis: Zakres B na obszarze dzielnicy Psie Pole. 3) Zakres lub wartość: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6.b). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.