Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Zakrzew: Budowa oświetlenia ulicznego drogi nr 351317W w m. Cerekiew i w m. Mleczków na dz. nr ew. gruntu 191
Numer ogłoszenia: 381230 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zakrzew , Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie, tel. 048 6105122, faks 048 6105143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia ulicznego drogi nr 351317W w m. Cerekiew i w m. Mleczków na dz. nr ew. gruntu 191.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Cerekiew -dwa odcinki linii energetycznej napowietrznej o łącznej długości 610,00m ( 400,00m+210,00m) ; słupy żelbetowe. Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Mleczków - budowa linii energetycznej napowietrznej o długości 379,00; słupy żelbetowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. Udzielą gwarancji jakości na okres minimum 3 lat; Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów przedłożonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy, do oferty należy dołączyć oświadczenie, w którym zostanie wskazany pełnomocnik (lider) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej zgodny z załączonym przedmiarem robót; 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10. Wykaz wykonanych (zakończonych ) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że zostały wykonane z należytą starannością; 11. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. np wskazanie kierownika budowy, itp. Do wykazu należy dołączyć - dla wymienionych osób - kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane; 12. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy); 13. Oświadczenie o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy; 14. Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. Należy określić czy posiadany środek jest własny czy wynajęty; 15. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (jeżeli dotyczy); 16. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 17. Informację z banków w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. Uwaga: jeżeli, któryś z w/w dokumentów nie dotyczy wykonawcy to należy zamieścić o tym informację. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 Nr 188 poz.1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzew.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew pok 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2009 godzina 09:55, miejsce: Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew pok. 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- Budowa i przebudowa drogi w sięgaczu ul. Gen. M. Wittek oraz ul. Gen. M. Wittek od skrzyżowania z ul. kontradm. S. Frankowskiego do końca dz. nr 14/22 AM-9 obr. Ołtaszyn we Wrocławiu
- Przebudowa drogi- działka nr 1011 w Siedlęcinie i Przebudowa drogi- działka nr 1013 w Siedlęcinie.
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1817B na odcinku Kramarzewo- Kieljany"
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.