Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Bochnia: Przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 22 zadania w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 381274 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bochni , ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153700, faks 014 6153708.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 22 zadania w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 22 zadania w związku z realizacja projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w zakresie co najmniej 2 usług polegających na przeprowadzeniu kursów zawodowych, odpowiadających tematyce treści, na którą składa ofertę, legitymując się ich wykonaniem, jako wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tematyce treści, na którą składa ofertę i posiadającą: - wykształcenie co najmniej średnie; - przygotowanie pedagogiczne; - co najmniej 2 letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów w tematyce i treści, na którą Wykonawca składa ofertę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu jej realizacji, w związku z koniecznością dostosowania harmonogramu realizacji kursów do innych zajęć edukacyjnych uczniów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bochenski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia - Punklt Obsługo Mieszkańca.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokci (dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 20 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin (w tym minimum 20 godzin praktycznych) 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat potwierdzający kwalifikacje w obrębie zawodu kasmetyczka ze stylizacją paznokci. Minimalne treści programowe realizowane podczas kursu: organizowanie stanowiska pracy do wykonania zabiegu manicure i zapoznanie się z narzędziami do wykonywania zabiegu , wykonywanie zabiegu pielęgnacji dłoni, wykonywanie zabiegu manicure, malowanie płytki paznokciowej z zastosowaniem dowolnych technik zdobnictwa, zapoznanie się z wyposażeniem oraz organizacją pracy w gabinecie kosmetycznym , rozpoznawanie rodzaju cery, zapoznanie z obsługą i zastosowaniem lamp i aparatów wykorzystywanych w gabinecie kosmetycznym, wykonywanie zabiegu oczyszczania mechanicznego skóry twarzy w gabinecie kosmetycznym, wykonywanie klasycznych zbiegów pielęgnacyjnych przeznaczonych do podstawowych rodzajów cery. Program powinien być zgodny z krajowymi standardami kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego znajdującymi się w internetowej bazie danych , znajdującymi się na serwerze Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne i praktyczne powinien być przestronny i przewiewny , posiadać dostęp do pomieszczeń sanitarnych oraz powinien gwarantować w trakcie szkolenia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w tym zakresie. Ponadto powinien być wyposażony w pomoce dydaktyczne i sprzęt dostosowane do prowadzenia szkoleń będących przedmiotem zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs obsługi obrabiarek system CNC (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 10 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem szkolenia jest zapoznanie uczniów z obsługą tokarki CNC. Minimalne treści programowe realizowane podczas kursu: zapoznanie z obrabiarkami CNC, wybór obrabiarki do obróbki konkretnego detalu, wybór narzędzi i osprzętu, wybór sposobu mocowania detalu, opracowanie technologii obróbki, analiza programów obróbczych opracowanych w przemyśle, nauka programowania obrabiarek zgodnie z normami ISO (tokarka), nauka uruchamiania programu CNC na obrabiarce wraz z usuwaniem błędów programowania, nauka programowania obrabiarek z wykorzystaniem funkcji zaawansowanego programowania, informacje dotyczące parametrów obróbki, optymalizacja programów CNC 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs diagnostyka pojazdów samochodowych (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 6 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem szkolenia jest zapoznanie uczniów z podstawowymi informacjami na temat diagnostyki pojazdów samochodowych. Minimalne treści programowe realizowane podczas kursu: Organizacja stacji kontroli pojazdów, ogólny przedmiot i zakres okresowego badania technicznego zasady wypełniania dokumentów.; Identyfikacja pojazdu, kontrola i ocena nadwozia.; Kontrola i ocena stanu technicznego układu jezdnego, podwozia i zawieszenia.; Kontrola i ocena stanu technicznego układów hamulcowych.; Kontrola i ocena prawidłowości działania świateł i oświetlenia.; Kontrola i ocena działania elementów związanych z ochroną środowiska, emisji spalin i hałasu. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs- obsługi tokarki - frezarki (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 5 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem szkolenia jest zapoznanie uczniów z obsługą tokarko - frezarki. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: wprowadzenie i wiadomości podstawowe, toczenie powierzchni walcowych zewnętrznych. obróbka otworów, toczenie stożków, obróbka gwintów, budowa i obsługa tokarki z cyfrowym odczytem, położenie noża, pozostałe operacje technologiczne wykonywane na tokarce, podstawowe wiadomości z frezowania, frezowanie płaszczyzn, cięcie i przecinanie na frezarce poziomej, frezowanie z zastosowaniem podzielnicy uniwersalnej, wykonanie prac z zakresu poznanych operacji, miejsce przeprowadzenia kursu: na terenie województwa małopolskiego. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 7. Miejsce szkolenia województwo małopolskie w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego - Wykonawca zapewni dojazd uczniów ze szkoły na miejsce szkolenia i z powrotem w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs prawa jazdy kategorii B (dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 20 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Łączny wymiar godzinowy dla każdego uczestnika kursu obejmuje 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) a) Kurs o którym mowa wyżej, musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn zm.). b) Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez odpowiedniego lekarza, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia w/w kursu i przystąpienia do egzaminu państwowego. Koszt badania lekarskiego ponosi wykonawca. c) Zamawiający na życzenie Wykonawcy nieodpłatnie użyczy sale lekcyjne w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni. d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadził dokumentację zgodną z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu na zajęciach teoretycznych i praktycznych. e) Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu wewnętrznego uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie wydane przez wykonawcę o ukończeniu kursu nadające prawo przystąpienia do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B oraz opłatę jednokrotnego egzaminu państwowego . W zawiązku z realizacją szkoleń i kursów w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego dodatkowo należy wydać zaświadczenie z logo UE i Kapitału Ludzkiego. 5. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 7. Zajęcia teoretyczne będą odbywały się na terenie miasta Bochnia. W przypadku organizacji zajęć praktycznych poza tym obszarem Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z Bochni do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom. Daty i godziny realizacji zajęć praktycznych Wykonawca ustali indywidualnie z każdym uczestnikiem kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawa jazdy kategorii B (dla uczniów Zespołu Szkół w Dabrowicy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 10 uczniów Zespołu Szkół w Dabrowicy 2. Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) 3. . Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia tj. sale wykładową, pracownię (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do wykonania kursu. 4. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B. Łączny wymiar godzinowy dla każdego uczestnika kursu obejmuje 60 godzin w tym: 30 godzin zajęć teoretycznych (1 godzina = 45 minut) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (1 godzina = 60 minut) a) Kurs o którym mowa wyżej, musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn zm.). b) Przed rozpoczęciem szkolenia każdy uczestnik zostanie przebadany przez odpowiedniego lekarza, który wyda orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia w/w kursu i przystąpienia do egzaminu państwowego. Koszt badania lekarskiego ponosi wykonawca. c) Zamawiający na życzenie Wykonawcy nieodpłatnie użyczy sale lekcyjne w Zespole Szkół w Dąbrowicy. d) Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadził dokumentację zgodną z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217 poz. 1834 z późn. zm.). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji kursu na zajęciach teoretycznych i praktycznych. e) Po zakończeniu szkolenia i zdaniu egzaminu wewnętrznego uczestnik kursu otrzyma zaświadczenie wydane przez wykonawcę o ukończeniu kursu nadające prawo przystąpienia do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii B oraz opłatę jednokrotnego egzaminu państwowego . W zawiązku z realizacją szkoleń i kursów w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego dodatkowo należy wydać zaświadczenie z logo UE i Kapitału Ludzkiego. 5. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydatów na kurs prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD/CD zawierającą aktualnie obowiązujące zestawy pytań testowych wykorzystywane podczas egzaminu państwowego. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 7. Zajęcia teoretyczne będą odbywały się w miejscowości w której siedzibę ma szkoła. W przypadku organizacji zajęć praktycznych poza tym obszarem Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z miejscowości w której siedzibę ma szkoła do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia, a także zapewni powrót wszystkim uczestnikom. Daty i godziny realizacji zajęć praktycznych Wykonawca ustali indywidualnie z każdym uczestnikiem kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs Auto CAD I stopnia (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 10 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 32 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu Auto CAD I stopnia (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: wprowadzenie do programu autoCAD, układy współrzędnych, przestrzeń robocza autoCADa , podstawowe elementy rysunkowe, oglądanie rysunku, rysowanie precyzyjne, konstrukcja i modyfikacja obiektów na rysunku, zarządzanie warstwami i właściwościami obiektów, informacje i dane statystyczne, tworzenie napisów, kreskowanie i wypełnianie obszarów, zmiana kolejności wyświetlania obiektów na rysunku, wymiarowanie, przygotowanie wydruku, przestrzeń trójwymiarowa. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez komputerów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs kosztorysowania robót z wykorzystaniem programów komputerowych w zakresie architektury krajobrazu (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 5 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 17 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu kosztorysowania robót z wykorzystaniem programów komputerowych w zakresie architektury krajobrazu (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności w zakresie: Kosztorysowania robót ogrodniczych oraz obsługi programu do kosztorysowania. Podczas szkoleń uczestnicy otrzymają informacje dotyczące metod kosztorysowania robót, opracowania kosztorysów inwestorskich i ofertowych oraz informacje dotyczące obowiązującego stanu prawnego z zakresu kosztorysowania. W czasie warsztatów komputerowych uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności związane z posługiwaniem się oprogramowaniem komputerowym wspomagającym proces tworzenia kosztorysów. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez komputerów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs kosztorysowania robót z wykorzystaniem programów komputerowych w budownictwie (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 5 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 25 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu kosztorysowania robót z wykorzystaniem programów komputerowych budownictwie (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności w zakresie kosztorysowania robót budowlanych oraz obsługi programu do kosztorysowania. Podczas szkoleń uczestnicy otrzymają informacje dotyczące metod kosztorysowania robót, opracowania kosztorysów inwestorskich i ofertowych oraz informacje dotyczące obowiązującego stanu prawnego z zakresu kosztorysowania. W czasie warsztatów komputerowych uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności związane z posługiwaniem się oprogramowaniem komputerowym wspomagającym proces tworzenia kosztorysów. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez komputerów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs projektowania stron www (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 8 uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu projektowania stron www (dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: , Czym jest HTML- Potrzeba standardów. Czym jest XHTML. Narzędzia., Pierwsze kroki w XHTML. Znaczniki. Struktura dokumentu. Treść dokumentu. Odnośniki (URL). Wstawianie grafiki. Tabele. Mapy odsyłaczy., Style- Elementy stylów. Składnia arkuszy stylów. Stosowanie stylów w dokumentach., Formularze- Formularze - podstawy. Znaczniki formularzy. , Projektowanie strony. Dekompozycja treści. Kilka słów o grafice. Dobre i złe praktyki w projektowaniu, Funkcjonowanie strony w sieci Internet- Umieszczanie strony na serwerze. Rejestracja w wyszukiwarkach, Dalszy rozwój strony WWW. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez komputerów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs księga przychodów i rozchodów (dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 15 uczniów z Zespołu Szkół nr 3 w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu księga przychodów i rozchodów (dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat potwierdzający kwalifikacje w obrębie zawodu Księgowy. Wykonawca zapewnienia na każdych zajęciach 1 stanowisko komputerowe na 1 uczestnika z programem: Mała Księgowość Symfonia do obsługi podatkowej książki przychodów i rozchodów. Program szkolenia zawierający zajęcia teoretyczne z przewagą zajęć praktycznych: przygotowanie uczestników do prowadzenia księgowości uproszczonej i pracy w księgowości tzn.: zapoznanie z wymaganym materiałem teoretycznym, z typowymi dokumentami księgowymi i urządzeniami księgowymi typu: książka przychodów-rozchodów wraz niezbędnymi rejestrami i ewidencjami, - praktyczne opanowanie umiejętności pracy księgowego: posługiwanie się księgowymi dokumentami, realizacja typowych operacji księgowych, naliczanie ZUS, płac, podatków, księgowanie do kolumn ksiąg, prowadzenie przychodów-rozchodów, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, VAT: w formie tradycyjnej i informatycznej, -Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Miejsce kursu Bochnia. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kurs kelnerski (dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 2 grupy ( 1 grupa 13 osób, 2 grupa 12 osób) z Zespołu Szkół nr 3 w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 25 godziny dla każdej z grup 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu kelnerskiego (dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat uprawniający do wykonania zawodu kelnera w zakresie podstawowym. Program szkolenia zawierający zajęcia teoretyczne z przewagą zajęć praktycznych W programie powinno się znaleźć minimum: sylwetka kelnera, wyposażenie sali obsługi konsumenta, bielizna i zastawa stołowa, karta menu, przenoszenie tac i zastawy stołowej, przebieg obsługi gości, metody obsługi, podawanie potraw i napojów, przyjęcia okolicznościowe, systemy rozliczeń kelnerskich, rozwiązywanie sytuacji problemowych w pracy kelnera. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia mają być prowadzone na surowcach określonych w recepturach z użyciem dekoracji. Na zakończenie zajęć ma być przeprowadzona profesjonalna degustacja. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Miejsce kursu Bochnia. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kurs kelnerski (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 10 uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 25 godzin 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu kelnerskiego (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat uprawniający do wykonania zawodu kelnera w zakresie podstawowym. Program szkolenia zawierający zajęcia teoretyczne z przewagą zajęć praktycznych W programie powinno się znaleźć minimum: sylwetka kelnera, wyposażenie sali obsługi konsumenta, bielizna i zastawa stołowa, karta menu, przenoszenie tac i zastawy stołowej, przebieg obsługi gości, metody obsługi, podawanie potraw i napojów, przyjęcia okolicznościowe, systemy rozliczeń kelnerskich, rozwiązywanie sytuacji problemowych w pracy kelnera. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia mają być prowadzone na surowcach określonych w recepturach z użyciem dekoracji. Na zakończenie zajęć ma być przeprowadzona profesjonalna degustacja. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Miejsce kursu Bochnia. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kurs barmański (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 5 uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 32 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu barmańskiego (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: miksologia, towaroznawstwo alkoholowe, sylwetka barmana, sprzęt barmański, praktyczna nauka przygotowywania cocktaili, praca shakerami, przygotowywanie drinków na podstawie poznanych alkoholi oraz dekoracja, zasady free pouring /nalewanie alkoholi bezpośrednio z butelki bez miar barowych/, praktyczna nauka przygotowywania cocktaili z uwzględnieniem shot drinks/podstawy flair, burning drinks/. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia mają być prowadzone na surowcach określonych w recepturach z użyciem dekoracji. Na zakończenie zajęć ma być przeprowadzona profesjonalna degustacja. W czasie trwania kursu powinno być przygotowane minimu 15 drinków. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kurs barmański z podstawami flair (dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 2 grupy po 15 uczniów z Zespołu Szkół nr 3 w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 50 godziny dla każdej z grup 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu barmańskiego z podstawami flair (dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat barmański I-go stopnia. Program szkolenia zawierający zajęcia teoretyczne z przewagą zajęć praktycznych. W programie powinno się znaleźć minimum: sylwetka barmana, akcesoria barmańskie, szkło barowe, technologia i towaroznawstwo napojów alkoholowych i bezalkoholowych, napoje mieszane, technika miksowania, , receptury napojów, podstawy Free Style (Flair). Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia mają być prowadzone na surowcach określonych w recepturach z użyciem dekoracji. Na zakończenie zajęć ma być przeprowadzona profesjonalna degustacja.. W czasie trwania kursu powinno być przygotowane minimu 15 drinków. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Kurs barmański I stopnia (dla uczniów Zespołu Szkół w Dąbrowicy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 2 grupa po 15 uczniów (30 uczniów w sumie) z Zespołu Szkół w Dąbrowicy 2. Czas trwania kursu wynosi: 50 godziny dla każdej z grup 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu barmańskiego z podstawami flair (dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat barmański I-go stopnia. Program szkolenia zawierający zajęcia teoretyczne z przewagą zajęć praktycznych. W programie powinno się znaleźć minimum: sylwetka barmana, akcesoria barmańskie, szkło barowe, technologia i towaroznawstwo napojów alkoholowych i bezalkoholowych, napoje mieszane, technika miksowania, receptury napojów. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia mają być prowadzone na surowcach określonych w recepturach z użyciem dekoracji. Na zakończenie zajęć ma być przeprowadzona profesjonalna degustacja. W czasie trwania kursu powinno być przygotowane minimu 15 drinków. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Kurs baristyczny (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 5 uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 16 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu baristycznego (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: podstaw teoretycznych (trivia, zarys historyczny i kulturowy, kawa - roślina. rejony uprawy, odmiany kawy, wymagania, kawa - ziarno. sposób zbierania, metoda przetwarzania i stopień wypalenia, kawa - napój. najważniejsze metody przyrządzania, zasady serwowania napojów gorących, teoria espresso. parametry, zasada 4m, chemia espresso); Espresso - część praktyczna (Ustawianie młynka, Prawidłowe metody dozowania i ubijania, Espresso classico, ristretto, lungo, doppio, Americano); Kawy mleczne (Ubijanie mleka, Steamery, Classic cappucino, Cafe latte i cafe latte machiato, espresso macchiato); Kawy deserowe, z czekoladą, z alkoholem (Espresso affogato, espresso con panna, kawa po wiedeńsku, Mocha i mokkacino, Irish coffee, Latte art, Wzory lane z ręki, rysowane sosem i szpikulcem); Czyszczenie ekspresu. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia prowadzone są na surowcach określonych w recepturach. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kurs baristyczny (dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 10 uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 20 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu baristycznego (dla uczniów Zespołu Szkół nr 3 w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat baristyczny I-go stopnia. Program szkolenia zawierający zajęcia teoretyczne z przewagą zajęć praktycznych. W programie powinno się znaleźć minimu: historia kawy, rejony uprawy, gatunki kawy, rozpoznawanie ziaren kaw, sposób zbierania, metody przetwarzania i stopień wypalenia, metody przyrządzania kawy, zasady serwowania kawy, espresso - pojęcie, parametry, zasada 4M, chemia espresso, ustawienie młynka, dozowanie kawy i ubijanie, przygotowanie kawy Espresso, ubijanie mleka, przygotowanie kaw mlecznych, przygotowanie kaw deserowych, z dodatkami, czyszczenie ekspresu, wzory lane z ręki, rysowane sosem i szpikulcem. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia prowadzone są na surowcach określonych w recepturach. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Kurs carvingu (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 10 uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 16 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu carvingu (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: Rzeźbienie metodą Carvingu w warzywach i owocach dostępnych w sezonie np.: melon, buraki, marchew, jabłka, arbuz oraz układanie kompozycji z wykonanych owoców i warzyw. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia prowadzone są na surowcach określonych w recepturach. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Kurs catering z elementami florystyki (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 10 uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 18 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu catering z elementami florystyki (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: organizacji imprez okolicznościowych, imprezy zasiadanych - rodzaje i sposoby nakrycia, organizacji imprez stojących, najpopularniejszych rodzajów bufetów, Serwis wina /na przykładzie soku/, ćwiczenia praktyczne z zakresu kompozycji kwiatowych ślubnych i cateringowych, przygotowanie z całą grupą imprezy/cateringu. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia prowadzone są na surowcach określonych w recepturach - za wyjątkiem serwisu wina, w którym do ćwiczeń powinien służyć napój bezalkoholowy np. sok. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Kurs cukierniczy - wypieki i dekoracje porcjowe (dla uczniów Zespołu Szkół w Dąbrowicy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 8 uczniów z Zespołu Szkół w Dąbrowicy 2. Czas trwania kursu wynosi: 40 godziny dla każdej z grup 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu Szkolenie cukiernicze wypieki i dekoracje porcjowe (dla uczniów Zespołu Szkół w Dąbrowicy). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat. Program szkolenia zawierający zajęcia teoretyczne z przewagą zajęć praktycznych. W programie powinno się znaleźć minimum: podstawowe techniki sporządzania różnych ciast, kompozycja tortów, elementy dekoracji z karmelu, czekolady, figurki i elementy dekoracyjne z marcepanu prawdziwego i sztucznego, dekoracja punktowa z agaru, dekoracja ciastek bankietowych i innej galanterii cukierniczej, desery mrożone typu poctizer. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia mają być prowadzone na surowcach określonych w recepturach z użyciem dekoracji. Na zakończenie zajęć ma być przeprowadzona profesjonalna degustacja. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Kurs kulinarny z zakresu kuchni molekularnej dla uczniów Zespołu Szkół w Dąbrowicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 8 uczniów z Zespołu Szkół w Dąbrowicy 2. Czas trwania kursu wynosi: 10 godziny dla każdej z grup 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu Szkolenie kulinarne z zakresu kuchni molekularnej (dla uczniów Zespołu Szkół w Dąbrowicy). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat. Program szkolenia zawierający zajęcia teoretyczne z przewagą zajęć praktycznych. W programie powinno się znaleźć minimum: przedstawienie produktów używanych w kuchni molekularnej, kawior z soków owocowych, sferyczne ravioli, gotowanie w niskich temperaturach, technika wędzenia, pianki na ciepło i zimno, pianka z espuma, gotowanie w azocie, wykorzystanie kwiatów jadalnych. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia mają być prowadzone na surowcach określonych w recepturach z użyciem dekoracji. Na zakończenie zajęć ma być przeprowadzona profesjonalna degustacja. 5. Wykonawca zobowiązany jest przekazać na własność każdemu uczestnikowi kursu co najmniej: zeszyt w formacie A4 w twardej oprawie, długopis, materiały i pomoce dydaktyczne dostosowane do programu kursu oraz teczkę na materiały. 6. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni na swój koszt dla każdego uczestnika kursu: ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). Wykonawca zapewni catering obejmujący: ciasteczka, paluszki, woda, soki, kawa/herbata. 7. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia salę lekcyjną w szkole bez całości sprzętu potrzebnego do przeprowadzenia kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.