Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-20
Rzgów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Rzgów w okresie od 01.01.2015 r. do 31.10. 2015r.
Numer ogłoszenia: 381314 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzgów , Plac 500-Lecia 22, 95-030 Rzgów, woj. łódzkie, tel. 42 2141109, faks 42 2141207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Rzgów w okresie od 01.01.2015 r. do 31.10. 2015r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu ( odzysk lub unieszkodliwianie ) odpadów komunalnych na terenie wszystkich nieruchomości usytuowanych na terenie Gminy Rzgów, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Łódzkiego nr XXVI/481/12 z dnia 21.06.2012 roku w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego 2012 oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rzgów. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE 1) Powierzchnia gminy wynosi: 66,32 km2. 2) Liczba mieszkańców Gminy Rzgów ogółem wg danych z ewidencji ludności wynosi 9613 - na koniec miesiąca października 2014 roku. 3) Liczba nieruchomości ogółem na terenie Gminy Rzgów 3201 ( dane na dzień 11 września 2014 r. ). Zakres rzeczowy objętego niniejszym postępowaniem przetargowym obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rzgów tj. od 3054 ( ilość nieruchomości zamieszkałych wg złożonych deklaracji ) nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta Rzgów oraz sołectw Stara Gadka, Starowa Góra, Grodzisko, Romanów, Prawda, Bronisin Dworski, Guzew, Babichy, Huta Wiskicka - Tadzin, Czyżeminek, Gospodarz, Kalino, Kalinko. Ilość nieruchomości zamieszkałych, dla których złożono deklaracje: 3032. Ilość nieruchomości zamieszkałych, dla których nie złożono deklaracji: 22 Łącznie ilość osób według deklaracji: 9302. Szacuje się na podstawie złożonych deklaracji, iż 7065 osób zadeklarowało selektywną zbiórkę odpadów, natomiast 2237 osób nie będzie segregować odpadów. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia liczba ta może ulec zmianie. LICZBA URZĄDZEŃ DO GROMADZENIA ODPADÓW 1. Szacunkowa liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych: a) 120 l - 2257 szt. b) 240 l - 1292 szt. c) 1100 l - 12 szt. 2. Szacunkowa liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: Na podstawie złożonych deklaracji 75 % mieszkańców zadeklarowała selektywną zbiórkę odpadów, a 25 % mieszkańców zadeklarowało oddawanie odpadów w sposób nieselektywny. Szacunkowa ilość worków dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Rzgów: a) z napisem Tworzywa sztuczne - 4600 m-c, b) z napisem Makulatura- 2300 m-c, c) z napisem Szkło - 2300 m-c, d) z napisem Odpady Zielone- według zapotrzebowania. Szacunkowa liczba specjalistycznych zamykanych pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych na terenach zabudowy wielorodzinnej: a) pojemniki z napisem Szkło - 10 szt, b) pojemniki z napisem Makulatura - 10 szt, c) pojemniki z napisem Tworzywa sztuczne - 10 szt, d) pojemnik z napisem odpady zielone - 6 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że : a) są wpisani do właściwego rejestru działalności regulowanej Gminy Rzgów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, b) są wpisani do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, c) posiadają zezwolenie na transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Ocena spełnienia warunków wymienionych w Ust.II pkt.1 ppkt a,b,c dokonana zostanie na dzień składania ofert zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości w ilości minimum 500 Mg rocznie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na dzień składania ofert zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, w szczególności na podstawie oświadczenia Wykonawcy czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych ( z pojemników od 110 litrów do 1100 litrów ), - co najmniej 2 samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych (odpady umieszczone w szczelnych workach plastikowych, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady niebezpieczne ), - co najmniej 1 pojazdem do odbierania odpadów komunalnych bez funkcji kompaktującej, - bazą magazynowo - transportową , która spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Jedna usługa odpowiadająca swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości w ilości minimum 500 Mg rocznie.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - dostęp do dodatkowych worków na terenie Gminy Rzgów - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający określa, zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Pzp, następujące warunki dokonania zmiany umowy: 1) Ceny, terminu i sposobu realizacji zamówienia, w przypadku: a) zmiany obowiązującej wysokości podatku od towarów i usług w przypadku, gdy zmiana ta spowoduje zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą, a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. c) zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu usługi wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzgow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Rzgowie, Pl. 500-lecia 22, 95-030 Rzgów, sekretariat pok. 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RZGÓW
- Catering dla Punktów Przedszkolnych w Tadzinie i Guzewie w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025
- Dostawa oleju opałowego do szkół na terenie Gminy Rzgów w 2025 roku.
- Usuwanie awarii sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Rzgów
więcej: przetargi RZGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Dubeninki.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz wskazanych nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Grzmiąca
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Brudzew w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2027 r.
- Sukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków ...
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.