eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa nici chirurgicznych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Bielsko-Biała: Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 381360 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, faks 033 8164401, 4984042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów) nici chirurgicznych oraz siatek przepuklinowych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii w Bielsku-Białej, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch dostaw o wartości w skali roku nie niższej niż: 99.300,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2, 4.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 13.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 31.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 5.700,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 7.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 5.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 28.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie. Uwaga! O ile Wykonawca przedłoży dokumenty że zrealizował przedmiot zamówienia w okresie dłuższym niż jeden rok wskazując wartość tego zamówienia Zamawiający na okoliczność spełnienia warunku przyjmie kwotę proporcjonalnie mniejszą. (np. kwota zamówienia 150 tys. zł realizowanego w okresie trzech lat, Zamawiający przyjmie 1/3 tej kwoty tj. 50 tys. zł.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE (wraz z kopia deklaracji zgodności CE)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Warunki uprawniające do udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch dostaw o wartości w skali roku nie niższej niż: 99.300,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2, 4.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 13.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 31.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 5.700,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 7.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 5.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 28.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie. Uwaga! O ile Wykonawca przedłoży dokumenty że zrealizował przedmiot zamówienia w okresie dłuższym niż jeden rok wskazując wartość tego zamówienia Zamawiający na okoliczność spełnienia warunku przyjmie kwotę proporcjonalnie mniejszą. (np. kwota zamówienia 150 tys. zł realizowanego w okresie trzech lat, Zamawiający przyjmie 1/3 tej kwoty tj. 50 tys. zł.) 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 2 - 5 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie (pkt 1) o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 6.a) i b) powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 7. Spełnią warunki dodatkowe. - złożą wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (dla wybranego zadania); - złożą wypełniony załącznik nr 6 do siwz - Walory techniczne przedmiotu zamówienia (dla wybranego zadania) - dotyczy ofert składanych na pakiety od nr 1 do nr 8 - zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną dostawę; - zagwarantują, że termin ważności oferowanych produktów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego; - przedstawią stosowne oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE. (wraz z kopia deklaracji zgodności CE) - dostarczą wraz z ofertą np. w oddzielnej kopercie/kartonie następujące próbki nici chirurgicznych: po 5 szt. próbek z pozycji nr 10 i 19 pakietu nr 1, po 5 szt. próbek z pozycji nr 5 i 19 pakietu nr 2, po 5 szt. próbek z pozycji nr 2 pakietu nr 3, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 4, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 5, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 6, po 5 szt. próbek z pozycji nr 4 pakietu nr 7, po 5 szt. próbek z pozycji nr 2 pakietu nr 8. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację w formie ulotki o ile informacje te nie są umieszczone na opakowaniu/saszetce zawierające dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) wypełnionego formularza asortymentowo-cenowego (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz b) wypełnionego załącznik nr 6 do siwz - walory techniczne przedmiotu zamówienia (dla wybranego zadania) - dotyczy ofert składanych na pakiety od nr 1 do nr 8 c) wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz d) oświadczenia potwierdzającego, że oferowane wyroby oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE (wraz z kopia deklaracji zgodności CE) e) następujących próbek nici chirurgicznych: po 5 szt. próbek z pozycji nr 10 i 19 pakietu nr 1, po 5 szt. próbek z pozycji nr 5 i 19 pakietu nr 2, po 5 szt. próbek z pozycji nr 2 pakietu nr 3, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 4, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 5, po 5 szt. próbek z pozycji nr 3 pakietu nr 6, po 5 szt. próbek z pozycji nr 4 pakietu nr 7, po 5 szt. próbek z pozycji nr 2 pakietu nr 8 Do wymaganych próbek należy dołączyć informację w formie ulotki o ile informacje te nie są umieszczone na opakowaniu/saszetce zawierające dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 a) - e) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.a), 3 a), 6.a) i b) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 7. a), b), c),d) i e) zostanie odrzucona. Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie z art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy ( dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 5. Wypełniony załącznik nr 6 do siwz _ walory techniczne przedmiotu zamówienia (dla wybranego zadania) - dotyczy ofert składanych na pakiety od nr 1 do nr 8. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz). 7. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 5 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 8. Wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch dostaw o wartości w skali roku nie niższej niż: 99.300,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2, 4.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 13.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 31.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 5.700,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 7.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 5.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 28.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10 potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały one wykonane należycie. Uwaga! O ile Wykonawca przedłoży dokumenty że zrealizował przedmiot zamówienia w okresie dłuższym niż jeden rok wskazując wartość tego zamówienia Zamawiający na okoliczność spełnienia warunku przyjmie kwotę proporcjonalnie mniejszą. (np. kwota zamówienia 150 tys. zł realizowanego w okresie trzech lat, Zamawiający przyjmie 1/3 tej kwoty tj. 50 tys. zł.) 9. Oświadczenia potwierdzającego, że oferowane wyroby oznakowane są znakiem CE i posiadają ważną deklarację zgodności CE. (wraz z kopia deklaracji zgodności CE). 10. Próbki wraz z informacją i opisem, o których mowa w warunkach uprawniających do udziału w postępowaniu pkt 7 ppkt e) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Uwaga: Po wykorzystaniu próbek Zamawiający postąpi z nimi tak jak z materiałem zakaźnym tzn. odda je do utylizacji. 11. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. 12. W przypadku dokumentów o których mowa w pkt 3 i 6 innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

szczegółowo określa projekt umowy - załącznik nr 4 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Komórka Zamówień Publicznych) pisemnie w cenie 15 zł + VAT osobiście lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W toku przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie. Zamawiający dopuszcza również formę faksu pod warunkiem potwierdzenia go niezwłocznie pismem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - szwy wchłanialne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 33 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Szwy wchłanialne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 28 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Szwy wchłanialne III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Szwy wchłanialne IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Szwy niewchłanialne I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą szwy niewchłanialne, pakiet zawiera 7 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Szwy niewchłanialne III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą szwy niewchłanialne, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Szwy wchłanialne V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą szwy wchłanialne, pakiet zawiera 4 pozycjie, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Siatki przepuklinowe I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą siatki przepuklinowe, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Siatki przepuklinowe II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą siatki przepuklinowe, pakiet zawiera 10 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Szwy niewchłanialne II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą szwy niewchłanialne, pakiet zawiera 9 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory techniczne przedmiotu zamówienia - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.