eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawapełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową węzła drogowego w miejscowości Załuski w ciągu drogi krajowej nr 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-24

POZYCJA 38142

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową węzła drogowego w miejscowości Załuski w ciągu drogi krajowej nr 7 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, do kontaktów: Agnieszka Wiercioch, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8706549, fax 022 3231117, e-mail: awiercioch@warszawa.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową węzła drogowego w miejscowości Załuski w ciągu drogi krajowej nr 7. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Węzeł drogowy w miejscowości Załuski w ciągu drogi krajowej nr 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową węzła drogowego w miejscowości Załuski w ciągu drogi krajowej nr 7 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową węzła drogowego w m. Załuski w ciągu drogi krajowej nr 7 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium - 3 800,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy oraz spełniający następujące warunki: Potencjał ekonomiczno - finansowy 1) Wykonawca musi posiadać obrót (przychód) w ostatnim roku obrotowym określony na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości min. 100 000,00 zł. 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Potencjał kadrowy. Składając ofertę Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, posiadający wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej podanych stanowisk. Pod względem kwalifikacji zawodowych i doświadczenia każdy z kandydatów powinien spełnić minimalne wymagania podane w poniższej tabeli: L.p./Stanowisko/Wymagane uprawnienia / wykształcenie/Wymagane doświadczenie zawodowe 1/2/3/5 1/Inżynier (Inspektor nadzoru- Koordynator) /Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń /1 zadanie obejmujące nadzór nad budową lub przebudową drogi klasy min. G o długości odcinka minimum 1 km 2./Inspektor nadzoru robót drogowych/Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń /1 zadanie obejmujące nadzór nad budowa lub przebudową drogi klasy min. G o długości odcinka min 1 km 3./Inspektor nadzoru robót mostowych/ Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń/1 zadanie obejmujące nadzór nad budową lub remontem obiektu mostowego o długości minimum 50 m) 4./Inspektor nadzoru robót elektrycznych/Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych/1 zadanie obejmujące nadzór nad budową sieci elektrycznych na długości min. 1 km przy realizacji robót drogowych 5./Geodeta/Uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycyjnej (nr 4)/1 zadanie obejmujące obsługę geodezyjną przy realizacji robót drogowo-mostowych 6./Specjalista ds. rozliczeń/Uprawnienia nie wymagane. Wyższe studia zawodowe na kierunku drogowym lub pokrewnym/1 zadanie obejmujące nadzór robót drogowo-mostowych na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń 2. Inspektorzy nadzoru muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej. 2. 2 Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 2 spełniają łącznie. 3 Doświadczenie zawodowe Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował łącznie, jako Strona Umowy: a) w zakresie robót drogowych: nadzór nad budową lub przebudową drogi klasy min. G o długości odcinka min. 1 km, b) w zakresie robót mostowych: nadzór nad budową lub remontem jednego obiektu mostowego o długości min. 50 m. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt, że wyżej wymienione usługi zostały wykonane należycie musi być udokumentowany przez poprzednich zamawiających. 3.1 Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w punkcie 3. spełniają łącznie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia/ nie spełnia" Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku nr 1 "Oświadczenie". (3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (6) Rachunek zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy. (7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz zaświadczenie z Izby Inżynierów. (8) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w Instrukcji dla Wykonawców. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego pokój 824 VIII piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.