eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninDostawa autoklawu laboratoryjnego pionowego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-02

Konin: Dostawa autoklawu laboratoryjnego pionowego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie
Numer ogłoszenia: 381446 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie , ul. Staszica 16, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2439052, faks 063 2439057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pssekonin.pis.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autoklawu laboratoryjnego pionowego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa autoklawu laboratoryjnego pionowego do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Koninie. W zakres dostawy wchodzi nadto: - transport na koszt Wykonawcy wraz z wniesieniem do miejsca posadowienia, - montaż i uruchomienie, - przeszkolenie pracowników w obsłudze..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.11.10 - Autoklawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy : -nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy, -spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy tj: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotowym zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów określonych w rozdziale VII SIWZ załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków art. 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4 do SIWZ)oraz załączenia dokumentów(referencje) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( co najmniej 3 dostawy wraz referencjami). Instrukcję obsługi w języku polskim ( wymagane bezpośrednio przy dostawie przedmiotu zamówienia)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pssekonin.pis.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie ul. Staszica 16, 62 - 500 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 08:15, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Koninie ul. Staszica 16, 62 - 500 Konin, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.