Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Sadki: Zaciągniecie kredytu inwestycyjnego w wysokości 400 00 złotych z przeznaczeniem
na realizację zadania pn,,Budowa placów zabaw dla dzieci ,,
Numer ogłoszenia: 381450 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadki , ul. Mickiewicza 6, 89-110 Sadki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3850789, faks 052 3850823.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągniecie kredytu inwestycyjnego w wysokości 400 00 złotych z przeznaczeniem na realizację zadania pn,,Budowa placów zabaw dla dzieci ,,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3.1.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia : - waluta kredytu : złoty polski( PLN) - okres spłaty kapitału - w jednej transzy w 2010 roku. Termin spłaty kredytu uzależniony będzie od otrzymania środków z samorządu województwa . - spłata odsetek od kredytu będzie płatna kwartalnie na koniec miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy,na podstawie zawiadomienia przysłanego przez Bank w drodze faxu w terminie dni przed datą płatności odsetek przy czym pierwsze odsetki będą płatne na koniec IV kwartału 2009 roku. do obliczania odsetek przyjąć rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie,że rok liczy 365 dni, ilość dni w roku przestępnym 366. oprocentowanie- według zmiennej stopy procentowej,ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku. dla przygotowania oferty wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M z dnia 30 wrzesień 2009 r. - kredyt ma być uruchomiony po podpisaniu umowy i wypłacony w jednej transzy. Zamawiający zastrzega możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje w formie pisemnej Wykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić ,,OFERTĘ,, według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki , określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych. a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie ,oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. b) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. c) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych. d) dostarczyć prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania. 2. Sposób oceny warunków : - ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w SIWZ . - z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymagane warunki. - uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania . - w przypadku wątpliwości ,co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcą na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie musi złożyć wykonawca: 1. Formularz oferty ,stanowiący załącznik do specyfikacji . 2. Oświadczenie ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych wg. wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ,według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 4.Dokument stwierdzający uprawnienia do wykonywania określonej usługi ( zezwolenie na utworzenie i rozpoczęcie przez Wykonawcę działalności bankowej , wynikającej z ustawy z dnia 29.08.1997 r - Prawo bankowe-dotyczy banków utworzonych po 1 stycznia 1998 r - zezwolenie uprawniające do wykonania czynności bankowych). 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników ,o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą .W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum,spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców ,upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadki.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sadkach
89-110 Sadki
ul.Strażacka 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadkach 89-110 Sadki ul.Strażacka 11 pok.18(sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.