eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReskoSukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Resko: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2011
Numer ogłoszenia: 381600 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3951830, faks 091 3951337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps.resko.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna pozostała z zakwaterowaniem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla DPS w Resku w roku 2011 w częściach: część 1. Warzywa i owoce - kod CPV 03110000-5 część 2. Jaja świeże - kod CPV 03 14 25 00-3 część 3. Mięso i produkty mięsne - kod CPV 15 10 00 00-9 część 4. Produkty mięsno-wędliniarskie - kod CPV 15 13 11 00-6 część 5. Ziemniaki - kod CPV 15 31 00 00-4 część 6. Art. mrożone: ryby i warzywa - kod CPV 15 22 00 00-6 część 7. Owoce i warzywa przetworzone - kod CPV 15 33 00 00-0 część 8. Produkty mleczarskie - kod CPV 15 50 00 00-3 część 9. Produkty przemiału ziarna - kod CPV 15 61 00 00-7 część 10. Pieczywo - kod CPV 15 81 00 00-6 część 11. Różne produkty spożywcze - kod CPV 15 80 00 00-6.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1, tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 7 WYKAZU WYMAGANYCH DOKUMENTÓW - ( pkt 7.2. SIWZ). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zgodnym z wymogami HACCP i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oferta - wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) wraz z załącznikami nr 1/1 do 1/11 UWAGA! - Formularz/e należy wypełnić zgodnie z rubrykami i składać jako załącznik do oferty - Wzór umowy - należy złożyć jako załącznik do OFERTY (zał.2) - Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Oświadczenie to należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego (zał.3) - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawartych w niej dokumentów, jeżeli oferta i dokumenty nie zostały podpisane przez osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.resko.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: dps.resko.ibip.pl zakładka: - Ogłoszenia i obwieszczenia - Ogłoszenia przetargów - Rok 2010.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko, pokój kadr..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa i owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców: arbuz-600 kg; banan-1400 kg; burak czerwony-1600 kg; cebula-700 kg; cytryny-140 kg; grejfrut-50 kg; jabłka-2200 kg; kalafior świeży-190 szt.; kapusta biała świeża- 1500 kg; kapusta czerwona świeża-680 kg; koper zielony świeży (pęczek)- 30 kg; mandarynka-300 kg; marchew świeża-4000 kg; ogórek świeży-750 kg; papryka świeża-35 kg; pieczarka świeża-215 kg; pietruszka korzeń-750 kg; pietruszka natka (pęczek)- 50kg; pomarańcze-350 kg; pomidor świeży-1200 kg; por-750 kg; rzodkiewka (pęczek)-90 szt.; sałata zielona-540 szt.; seler korzeń-750 kg; szczypior z cebula (pęczek)-80 szt.; truskawki świeże-200 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Jaja świeże.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jaj świeżych w ilości 31 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mięso i produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i produktów mięsnych: ćwiarka z kurcząt wędzonych-100 kg; mieso drobiowe garmażeryjne-760 kg; mięso gulaszowe wieprzowe-700 kg; filet z piersi kurczaka-120 kg; schab wieprzowy bez kości-500 kg; słonina świeża bez skóry-1000 kg; szynka świeża wieprzowa bez kości, skóry i tłuszczu-500 kg; udka z kurczaka świeże- 1440 kg; wątróbka drobiowa-800 kg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty mięsno-wędliniarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mięsno-wędliniarskich: baton drobiowy-240 kg;blok mięsny-220 kg; kaszanka-700 kg; kiełbasa biała-50 kg; kiełbasa kanapkowa-220 kg; kiełbasa krakowska parzona-230kg; kiełbasa szynkowa-110 kg; kiełbasa wolińska-1450 kg; konseerwa mięsna 300-310 g-100 szt.; mielonka drobiowa-240 kg; parówka drobiowa-680 kg; pasztet prochowicki 160-170 g lub rownoważny - 1100 szt.; pasztet wieprzowy-280 kg; pasztet drobiowy-420 kg; polędwica z indyka-30 kg; salceson z indyka-240 kg; szynka wieprzowa wędzona parzona-150 kg; szynka drobiowa z warzywami-240 kg; szynka koperkowa z indyka-240 kg; szynka paprykowa-35 kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ziemniaki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ziemniaków jadalnych - 31 000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Artykuły mrożone: ryby i warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa art. mrożonych-ryb i warzyw: brokuły mrożone-130 kg; filety rybne z morszczuka mrożone-650 kg; kalafior mrożony 2,5 kg-100 szt.; makrela wędzona-80 kg; płaty śledziowe Matjas-160 kg; truskawki mrożone 2,5 kg-100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Owoce i warzywa przetworzone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa owoców i warzyw przetworzonych: ananasy plastry w syropie 565-600 g-200 szt.; brzoskiwnie połówki w syropie 800-820 g-160 szt.; chrzan 200-250 g-200 szt.; dżem 3,5-3,7 kg wieloowocowy wysokosłodzony-260 kg; fasola czerwona konserwowa 380-400 g-300 szt.; fasola sucha Jaś 500 g- 600 szt.; fasola konserwowa2,55-2,6 kg- 500 szt.; galaretka owocowa 80-100 g-1400 szt.; groch suchy łuskany 500g-280 szt.; groszek konserwowy 2,55-2,6 kg-220 szt.; kapusta kiszona-500 kg; keczup 950-1000g- 120 szt.; kompot truskawkowy 0,9-1 l-700 szt.; kompot wisniowy0,9-1 l- 300 szt.; kompot z aronii 0,9-1 l-700 szt.; koncentrat pomidorowy 30% 850-900 g- 500 szt.; kukurydza konserwowa 380-400 g-200 szt.; musztarda 480-500 g- 300 szt.; ocet spirytusowy 10%480-500 ml-100 szt.; ogórek konserwowy 0,9-1 l -1500 szt.; olej roslinny 0,9-1 l - 600 l; papryka konserwowa 0,9-1 l - 500 szt.; przecier ogórkowy 900-950 g- 160 szt.; rodzynki 400-420 g- 30 szt.; sok wielowarzywny dla diabetyków 1 l= 240 szt.; szczaw konserwowy 900-950 g- 160 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Produkty mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów mleczarskich: jogurt naturalny bez cukru 200 g-300 szt.; jogurt owocowy 200 g-150 szt.; margaryna Palma 250 g lub równowazna-50 kg; margaryna miękka 45% tł. 1 kg- 1030 szt.; masło extra 82% tłuszczu 200 g- 1376 kg, mleko półtłuste 2% folia- 16500 l; ser żółty salami lub równoważny-660 kg; serek topiony - zegarek(trójkącik) - 8 szt. w op.-1450 op.; śmietana 18% 400 ml-2900 szt.; twaróg półtłusty kostka-1000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Produkty przemiału ziarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów przemiału ziarna: kaszka błyskawicznaowocowa 480-500g- 70 szt.; kasza jęczmienna 0,9-1 kg-640 kg; kasza kukurydziana 0,9-1 kg-40 kg; kasza manna 0,9-1 kg- 200 kg; kasza pęczak 0,9-1 kg-80 kg; mąka pszenna 0,9-1 kg- 2100 kg; mąka ziemniaczana 0,9-1 kg - 20 kg; płatki kukurydziane 0,9-1 kg- 120 kg; płatki owsiane 0,9-1 kg - 180 kg; ryż długoziarnisty 0,9-1 kg- 560 kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa: bułka montowa 48-50g- 45500 szt.; bułka tarta 0,95-1 kg- 240 kg; chleb graham krojony 400-420 g- 1360 szt.; chleb słonecznikowy krojony 400-420 g-1360 szt.; chleb szczeciński krojowny 0,6-0,7 kg-18600 szt.; chleb wieloziarnisty krojony 400-420 g- 1360 szt.; drożdże piekarskie pracowane- 15 kg; rogal maslany 95-100 g-8000 szt.; suchary dietetyczne-300 kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw aróżnych produktów spożywczych: aromaty fiolki 10 ml- 50 szt.; budyń śmietankowy w proszku 40-50g- 2000 szt.; bulion rosołowy uniwersalny w proszku-120 kg; cukier kryształ biały kg- 3300 kg; cukier wanilinowy 32-35 g- 500 szt.; cukierki czekoladowe-30 kg; cynamon 18-20 g-100 szt.; czekolada mleczna 95-100 g-420 szt.; czosnek granulowany 40-45 g-400 szt.; estragon 9,5-10 g-50 szt.herbata granulowana 80-90 g- 1280 szt.; herbata owocowa 400-420 g.-960 szt.; kakao 200-220 g-150 szt.; kawa inka 150 g lub równoważana-920 szt.; kisiel40-50 g-2000 szt.; kminek 18-20 g-50 szt. koper zielony susz 200-220 g- 5 kg; kwasek cytrynowy 70-80 g- 200 szt.; liść laurowy 95-100g-90 szt.; majereanek 95-100 g- 40 szt.; majonez 580-600 g-300 szt.; makaron Lubella 800 g lub równoważny-1880 szt.; makaron spagetti 480-500 g- 200 szt.; masa makowa 900-950 g-50 szt.; miód pszczeli 250-270 g- 20 szt.; papryka słodka mielona 18-20 g- 250 szt.; paprykarz szczeciński 290-300 g- 1000 szt.; pieperz czarny mielony 20-25 g- 600 szt.; pietruszka zielona susz 200-220 g- 10 kg; proszek do pieczenia 36-40 g- 50 szt.; przyprawa korzennado piernika 25-30 g- 50 szt.; przyprawa warzywko lub równoważne kg- 280 szt.; przyprawa do ziemniaków 20-25 g- 50 szt.; sos Winiary do spagetti 50-55 g lub równowazny - 350 szt.; sól kg - 800 kg; syrop owocowy na słodziku dla diabetyków 330+350 ml- 120 szt.; syrop owocowy wysokosłodzony 450-500 ml- 415 l; tymianek18-20 g- 50 szt.; wiórki kokosowe90-100 g- 10 szt.; ziele angielskie 18-20 g- 100 szt.; zioła prowansalskie 40-50 g- 200 szt.; zupa barszcz biały Winiary lub rownoważny 50-55 g- 400 szt.; zupa w proszku barszcz czerwony Winiary lu równowazny 50-55 g- 400 szt.; żelatyna spożywcza 45-50g- 20 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.