Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Płock: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO
Numer ogłoszenia: 381664 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, SPRZĘTU DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU GOSPODARCZEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, sprzętu do utrzymania czystości oraz drobnego sprzętu gospodarczego, z podziałem na następujące pakiety: Pakiet Nr 1 - Środki do utrzymania czystości, Pakiet Nr 2 - Preparaty pielęgnujące dla dzieci, Pakiet Nr 3 - Mopy i stelaże, Pakiet Nr 4 - Środki czyszczące stal nierdzewną, Pakiet Nr 5 - Sprzęt do utrzymania czystości, Pakiet Nr 6 - Sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości, Pakiet Nr 7 - Sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości, Pakiet Nr 8 - Odświeżacze powietrza, Pakiet Nr 9 - Sztućce i talerze jednorazowego użytku, Pakiet Nr 10 - Worki na odpady, Pakiet Nr 11 - Klipsy do mocowania worków, Pakiet Nr 12 - Ręczniki papierowe, Pakiet Nr 13 - Papier toaletowy, Pakiet Nr 14 - Środki do mycia i konserwacji podłóg, Pakiet Nr 15 - Rękawice, Pakiet Nr 16 - Preparaty czyszcząco - dezynfekujące, Pakiet Nr 17 - Sztućce i talerze, Pakiet Nr 18 - Worki do odkurzacza, Pakiet Nr 19 - Zestawy do WC Pakiet Nr 20 - Termometry, Pakiet Nr 21 - Wózki transportowe, Pakiet Nr 22 - Kosze na odpady, Pakiet Nr 23 - Wkłady wymienne do maszyny czyszczącej, Pakiet Nr 24 - Pojemniki na ręczniki i papier toaletowy, Pakiet Nr 25 - Sprzęt gospodarczy, Pakiet Nr 26 - Wycieraczki.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0, 39.52.56.00-4, 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 39.83.12.10-1, 15.87.11.00-5, 39.22.53.00-8, 33.71.19.00-6, 39.22.43.00-1, 39.22.43.30-0, 39.81.10.00-0, 39.22.21.10-8, 39.22.21.20-1, 18.93.00.00-7, 18.45.20.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.00.00-5, 39.83.13.00-9, 18.14.10.00-9, 33.63.16.00-8, 39.22.12.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie UE zgodnie z obowiązującym prawem, nie stanowi zagrożenia dla zdrowia człowieka, nie jest zabroniony do stosowania w placówkach służby zdrowia w obecności pacjentów, i na potwierdzenie powyższego Wykonawca posiada aktualne dokumenty oraz zobowiązuje się je dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, w terminie 5 dni od daty otrzymania pisemnego wezwania - wg Załącznika Nr 7 do SIWZ. 2. Karty charakterystyki preparatu/substancji chemicznej sporządzone według wzoru oraz wymagań określonych w Załączniku Nr II do rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku w sprawie rejestracji, oceny i udzielenia zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) - dotyczy Pakietu Nr 14, poz. 1, 2, 3. Dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim. Zamawiający zwraca się z prośbą o zaznaczenie na przedmiotowych dokumentach, której pozycji pakietu one dotyczą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Załącznika Nr 6.1 - 6.26. do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a. zmiana przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; b. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; c. zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; d. jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 202..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 202..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Środki do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do utrzymania czystości - 20 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.42.00-0, 39.52.56.00-4, 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 39.83.12.10-1, 15.87.11.00-5, 39.22.53.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Preparaty pielęgnujące dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty pielęgnujące dla dzieci - 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Mopy i stelaże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mopy i stelaże - 5 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Środki czyszczące stal nierdzewną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czyszczące stal nierdzewną - poz. 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Sprzęt do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do utrzymania czystości - 6 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości - 7 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt pomocniczy do utrzymania czystości - 1 pozycja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Odświeżacze powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odświeżacze powietrza - 3 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Sztućce i talerze jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztućce i talerze jednorazowego użytku - 14 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.10-8, 39.22.21.20-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Worki na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady - 7 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Klipsy do mocowania worków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy do mocowania worków - 1 pozycja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.45.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Ręczniki papierowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki papierowe - 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - Papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy - 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Środki do mycia i konserwacji podłóg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki do mycia i konserwacji podłóg - 3 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice - 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - Preparaty czyszcząco - dezynfekujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty czyszcząco - dezynfekujące - 1 pozycja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 - Sztućce i talerze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sztućce i talerze -6 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - Worki do odkurzacza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki do odkurzacza - 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 - Zestawy do WC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do WC - 1 pozycja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Termometry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometry - 1 pozycja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 - Wózki transportowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki transportowe - 1 pozycja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.90.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 - Kosze na odpady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosze na odpady - 4 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.50-6, 39.22.43.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 - Wkłady wymienne do maszyny czyszczącej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady wymienne do maszyny czyszczącej - 3 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 - Pojemniki na ręczniki i papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na ręczniki i papier toaletowy - 2 pozycje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00-2, 39.29.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 - Sprzęt gospodarczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt gospodarczy - 5 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.12.00-7, 44.51.13.40-0, 39.22.43.00-1, 39.22.41.40-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 - Wycieraczki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieraczki - 1 pozycja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych (II)
- 2-D/2025 Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dzierżawa trzech myjni endoskopowych wraz z dostawą środków chemicznych na okres 36 miesięcy.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Filii Wydziału Komunikacji w Ząbkach przy ul. Powstańców 2C
więcej: Ocet i substytuty octu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.