Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Siedlce: Wywóz odpadów komunalnych z budynku Oddziału ZUS w Siedlcach, budynków Inspektoratów ZUS w Garwolinie, Mińsku Mazowieckim, Sokołowie Podlaskim oraz budynku Biura Terenowego ZUS w Węgrowie
Numer ogłoszenia: 381736 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach , ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6401753, faks 025 6401711.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych z budynku Oddziału ZUS w Siedlcach, budynków Inspektoratów ZUS w Garwolinie, Mińsku Mazowieckim, Sokołowie Podlaskim oraz budynku Biura Terenowego ZUS w Węgrowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 EURO jest wywóz odpadów komunalnych z budynku Oddziału ZUS w Siedlcach, budynków Inspektoratów ZUS w Garwolinie, Mińsku Mazowieckim, Sokołowie Podlaskim oraz budynku Biura Terenowego ZUS w Węgrowie z podziałem zamówienia na pięć części: I część - wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z budynku Oddziału ZUS w Siedlcach, ul. Browarna 12; II część - wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z budynku Inspektoratu ZUS w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 84; III część - wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z budynku Inspektoratu ZUS w Garwolinie, ul. Kościuszki 38a; IV część - wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z budynku Inspektoratu ZUS w Sokołowie Podlaskim, ul. Piłsudskiego 2; V część - wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z budynku Biura Terenowego ZUS w Węgrowie, ul. Wieniawskiego 15..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: a) dla I części zamówienia - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych); b) dla II części zamówienia - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych); c) dla III części zamówienia - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych); d) dla IV części zamówienia - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych); e) dla V części zamówienia - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści przedłożonego zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miasta, w którym wykonawca ubiega się o wykonanie usługi - wystawione przez wójta/burmistrza/prezydenta miasta, w którym wykonawca ubiega się o wykonanie usługi na podstawie Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) - stan prawny przed nowelizacją ustawy wprowadzoną ustawą z dnia 01.07.2011r. lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne zgodnie z art. 9c Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. (teks jedn. Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wypełnionego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kopia dokumentu wniesienia wadium poświadczona za zgodność z oryginałem, jeżeli zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu;Pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania dokumentu przez osobę (osoby) inną niż upoważniona w dokumencie rejestracyjnym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy wynikających z następujących okoliczności: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia (umowy). W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o niezrealizowaną część zamówienia, b) zmiany terminów płatności, c) zmiana terminu wykonania umowy z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę m.in.: - z powodu siły wyższej. Siłą wyższą są wszelkie nadzwyczajne , nieprzewidywalne sytuacje lub zdarzenia zewnętrzne o charakterze wyjątkowym pozostające poza kontrolą stron, uniemożliwiające wypełnienie zobowiązań przewidzianych niniejszą umową, nie wynikające z błędu lub zaniedbania stron oraz pozostające nie do pokonania pomimo dołożenia wszelkiej należytej staranności. - inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, 2. Zmiany o których mowa w ust. 1. następują w formie aneksu do umowy. 3. Zmiany o charakterze formalnym nie mające wpływu na warunki realizacji umowy (m.in. zmiany adresowe, kontaktowe) nie wymagają aneksu. Powyższe zmiany dokonywane będą w formie zawiadomień.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Siedlcach ul. Browarna 12, 08-110 Siedlce, pok. nr 7 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 13.11.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
- Budowa chodnika na ul. Zacisznej w miejscowości Pruszyn
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3647W na odcinku od m. Ozorów w kierunku m. Kłódzie
- Wykonanie remontu balkonów w budynkach mieszkalnych przy ul. Niepodległości 10 i ul. Unitów Podlaskich 7A w Siedlcach
- Dostawa sprzętu dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.