Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Słupsk: Dostawa pojemników typu MGB.
Numer ogłoszenia: 38174 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Szczecińska 112, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8434022 w. 63, fax 059 8432186.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkslupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego, usługi komunalne, gospodarowanie odpadami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników typu MGB..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego używanych, po całkowitej regeneracji, pojemników typu MGB-120 w ilości 300 szt. i używanych, po całkowitej regeneracji, pojemników typu MGB-1100 w ilości 30 szt. przeznaczonych do zbiórki odpadów. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego nowych pojemników typu MGB-1100 w ilości 10 szt. przeznaczonych do zbiórki odpadów. Minimalny wymagany okres gwarancji na ww. pojemniki 12 miesięcy od daty zakupu (data protokołu zdawczo-odbiorczego). Cena dostawy musi obejmować koszty transportu do Siedziby Zamawiającego Słupsk, ul. Szczecińska 112.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, który spełnią następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę w ofercie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz Oferty - załącznik nr 1. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Do oferty należy załączyć opis potwierdzający charakterystykę techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia / np. rysunki, zdjęcia itp. /.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkslupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgkslupsk.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Zamawiającego w Słupsku ul. Szczecińska 112 Bud. A, pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: używane pojemniki typu MGB-120 i MGB-1100.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego używanych, po całkowitej regeneracji, pojemników typu MGB-120 w ilości 300 szt. i używanych, po całkowitej regeneracji, pojemników typu MGB-1100 w ilości 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nowe pojemniki typu MGB-1100.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa do siedziby Zamawiającego nowych pojemników typu MGB-1100 w ilości 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kusowie na potrzeby utworzenia Placówki Wparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna
- "Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach zadania pn. "Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap" - Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH PRAS STACJONARNYCH Z WYWROTNICĄ ZINTEGROWANĄ BOCZNĄ LUB CZOŁOWĄ I KONTENERAMI dla Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Pojemniki na tworzywa odpadowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.