Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-03-07
Og³oszenie nr 38180 - 2017 z dnia 2017-03-07 r.
Bia³ystok: Dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
5056220700000, ul.
ul. M. Sk³odowskiej-Curie
14,
15097
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
857 457 117, e-mail
ac-dzp@uwb.edu.pl, faks
085 745 70 73.
Adres strony internetowej (URL): http://www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
http://dzp.uwb.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://dzp.uwb.edu.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna; za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Uniwersytet w Bia³ymstoku, Kancelaria ogólna, piêtro X, pokój 1008, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
Numer referencyjny: Dzp-391/8/D/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w za³±czniku nr 1 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia" - zadanie od 1 do 4. Zadanie nr 1: Stó³ konferencyjny na stela¿u metalowym - 2 szt. Krzes³o - 14 szt. Szafka pod zlew - 1 szt. Szafa ubraniowa - 1 szt. Komoda - 1 szt. Fotel obrotowy - 1 szt. Fotel obrotowy - 1 szt. Biurko - 1 szt. Kontener z dwiema szufladami - 3 szt. Biurko - 3 szt. Rega³ metalowy - 13 szt. Naro¿nik typu SAGA - 1 szt. Wieszak stoj±cy - 1 szt. Zadanie nr 2: Biurko - 1 szt. Szafka socjalna - 1 szt. Rega³ na ksi±¿ki - 3 szt. Szafa biurowa - 2 szt. Szafa biurowa - 1 szt. Stó³ biurowy - 1 szt. Stolik pod komputer - 6 szt. Wieszak z pó³k± - 1 szt. Krzes³o obrotowe - 4 szt. Krzes³o konferencyjne - 10 szt. Listwa odbojowa - 8 mb Zadanie nr 3: Krzes³o obrotowe (biurowe) - 30 szt. Zadanie nr 4: Szafka aktowa trójdzielona, zamkniêta - 1 szt. Szafka aktowa zamkniêta - 1 szt. Fotel biurowy - 1 szt. Krzes³a stacjonarne - 8 szt. Stó³ konferencyjny - 2 st. Pó³ka pod klawiaturê z p³yty meblowej na prowadnicach kulkowych - 1 szt. Metalowa podstawa pod komputer - 1 szt. Wieszak ubraniowy - 2 szt. Szafka aktowa otwarta - 1 szt.
II.5) G³ówny kod CPV: 39.10.00.00 - Meble
Dodatkowe kody CPV:39121100-7, 39121200-8, 39111100-4, 39141100-3, 39112000-0, 39141300-5
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 42
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie przynajmniej dwa zamówienia polegaj±ce na dostawie mebli biurowych, ka¿da o warto¶ci nie mniejszej ni¿:
15 000,00 z³ brutto - zadanie nr 1, 8 000,00 z³ brutto - zadanie nr 3, a w przypadku sk³adania oferty na kilka zadañ na kwotê odpowiadaj±c± maksymalnej warto¶ci tego zadania, którego warto¶æ jest najwy¿sza i wyka¿e spe³nienie tego warunku poprzez podanie warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czenie dowodów czy zosta³y wykonane nale¿ycie.
W przypadku wykazania warto¶ci dostaw w walutach innych ni¿ PLN Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ brutto tych dostaw wed³ug ¶redniego kursu NBP z dnia wykonania dostawy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W ZAKRESIE ZADANIA 1 i 3: W celu oceny spe³niania przez Wykonawcê warunku posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie, wykazu (za³±cznik nr 7 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, oraz za³±czeniem dowodów czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE WNOSZENIA OFERTY WSPÓLNEJ PRZEZ DWÓCH LUB WIÊCEJ WYKONAWCÓW: 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ka cywilna). 2) W przypadku z³o¿enia oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 17 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT. 3) O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania w okoliczno¶ciach o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³±cznik nr 4 do SIWZ), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (wg za³±czonego wzoru druku - za³±cznik nr 6 do SIWZ), powinno byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot (ka¿dy z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej). 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± z Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców. POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE POWO£YWANIA SIÊ PRZEZ WYKONAWCÊ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH: 1. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c wraz z ofert± zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Wykonawca musi z³o¿yæ wraz ofert± dokumenty, które okre¶laj± w szczególno¶ci: - zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; W celu wykazania braku podstawy do wykluczeniu z postêpowania, w sytuacji o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 uPzp, ka¿dy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 uPzp, sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SIWZ, wype³nione i podpisane odpowiednio przez osobê (osoby) upowa¿nione (upowa¿nione) do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
okres gwarancji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 23/03/2017, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Dostawa mebli dla Wydzia³u Pedagogiki i Psychologii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w za³±czniku nr 1 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia" w ilo¶ciach: Stó³ konferencyjny na stela¿u metalowym - 2 szt. Krzes³o - 14 szt. Szafka pod zlew - 1 szt. Szafa ubraniowa - 1 szt. Komoda - 1 szt. Fotel obrotowy - 1 szt. Fotel obrotowy - 1 szt. Biurko - 1 szt. Kontener z dwiema szufladami - 3 szt. Biurko - 3 szt. Rega³ metalowy - 13 szt. Naro¿nik typu SAGA - 1 szt Wieszak stoj±cy - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39100000-3, 39121100-7,
39121200-8,
39111100-4,
39141100-3,
39112000-0,
39141300-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Dostawa mebli dla Wydzia³u Filologicznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w za³±czniku nr 1 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia" w ilo¶ciach: Biurko - 1 szt. Szafka socjalna - 1 szt. Rega³ na ksi±¿ki - 3 szt. Szafa biurowa - 2 szt. Szafa biurowa - 1 szt. Stó³ biurowy - 1 szt. Stolik pod komputer - 6 szt. Wieszak z pó³k± - 1 szt. Krzes³o obrotowe - 4 szt. Krzes³o konferencyjne - 10 szt. Listwa odbojowa - 8 mb
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39100000-3, 39121100-7,
39111100-4,
39141100-3,
39121200-8,
39112000-0,
39141300-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Czê¶æ nr: 3
Nazwa: Dostawa mebli dla Administracji Centralnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w za³±czniku nr 1 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia" w ilo¶ciach: Krzes³o obrotowe (biurowe) - 30 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39100000-3, 39111100-4
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
okres gwarancji | 20 |
Czê¶æ nr: 4
Nazwa: Dostawa mebli dla Katedry Teologii Prawos³awnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami zawartymi w za³±czniku nr 1 do SIWZ "Opis przedmiotu zamówienia" w ilo¶ciach: Szafka aktowa trójdzielona, zamkniêta - 1 szt. Szafka aktowa zamkniêta - 1 szt. Fotel biurowy - 1 szt. Krzes³a stacjonarne - 8 szt. Stó³ konferencyjny - 2 st. Pó³ka pod klawiaturê z p³yty meblowej na prowadnicach kulkowych - 1 szt. Metalowa podstawa pod komputer - 1 szt. Wieszak ubraniowy - 2 szt. Szafka aktowa otwarta - 1 szt.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39100000-3, 39121200-8,
39111100-4,
39112000-0,
39141100-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 42
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60 |
termin wykonania zamówienia | 20 |
okres gwarancji | 20 |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych do realizacji inwestycji na przej¶ciach granicznych województwa podlaskiego.
- "DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH OPATRUNKOWYCH DO SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIA£YMSTOKU"
- Dzier¿awa i serwis kserokopiarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z dostaw± materia³ów eksploatacyjnych do tych urz±dzeñ
- ZAKUP AKTUALIZACJ/SUBSKRYBCJI OPROGRAMOWANIA Z ZAKRESU INFORMATYKI ¦LEDCZEJ - 2
- ¦wiadczenie us³ug obs³ugi serwisowej i naprawy wad platformy edukacyjnej EduPortal oraz ¶wiadczenie us³ug utrzymania systemu i dostarczenia aktualizacji systemu (maintenance)
- ¦wiadczenie us³ug obs³ugi serwisowej i naprawy wad systemu Akademickiego Biura Karier (ABK) oraz ¶wiadczenie us³ug utrzymania systemu i dostarczenia aktualizacji systemu (maintenance)
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia kwaterunkowego w ramach zadania "Modernizacja i doposa¿enie SOR oraz Pracowni RTG, doposa¿enie pracowni diagnostycznych wspó³pracuj±cych z SOR w SPZOZ Lubaczów"
- Wykonanie, dostawa i monta¿ pulpitów dyspozytorskich na wyposa¿enie stanowisk operatorów numerów alarmowych.
- SZPiFP-65-24 Dostawa mebli biurowych
- Dostawa i monta¿ mebli do laboratorium fizyki dla Akademii Nauk Stosowanych w Elbl±gu
- Utworzenie 23 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w klubie dzieciêcym w ¯arnowie przy ulicy Polnej 1" - dostawa wyposa¿enia
- Dostawa mebli i krzese³ dla Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.