eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDOBUDOWA WINDY ZEWNĘTRZNEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU COLLEGIUM MEDICUM W KALISZU PRZY UL. KASZUBSKIEJ 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Kalisz: DOBUDOWA WINDY ZEWNĘTRZNEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU COLLEGIUM MEDICUM W KALISZU PRZY UL. KASZUBSKIEJ 13
Numer ogłoszenia: 381864 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345416 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOBUDOWA WINDY ZEWNĘTRZNEJ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU COLLEGIUM MEDICUM W KALISZU PRZY UL. KASZUBSKIEJ 13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu dobudowy windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie, w szczególności: - wykonanie podszybia;- niezbędne przekucia otworów drzwiowych na każdej kondygnacji; - budowa szybu windowego , zlokalizowanego w dziedzińcu istniejącego budynku; - wykonanie niezbędnych opierzeń i obróbek blacharskich; - uszczelnienie dachu szybu oraz połączenia między szybem a budynkiem (z uwzględnieniem dylatacji);- montaż dźwigu windowego, zgodnie z wymaganiami w opisie technicznym ( pkt.10);- podłączenia instalacyjne;- uruchomienie dźwigu oraz prace z tym związane;- prace wykończeniowe murarsko - malarskie i inne. 3. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w załącznikach do SIWZ, obejmujących : 3.1 projekt budowlano-wykonawczy - załącznik nr 2 do SIWZ , 3.2 przedmiary robót - załącznik nr 3 do SIWZ , 3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie prób ruchowych i dokonanie odbioru przez Państwowy Dozór Techniczny, inne związane z odbiorami oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5.Oferowany dźwig osobowy musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją, przy czym : 5.1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru końcowego. Właściwy dokument gwarancyjny (w języku polskim),Wykonawca przedstawi wraz z dokumentami odbiorowymi. 5.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił serwis w okresie gwarancyjnym w ramach którego będzie nieodpłatnie usuwał zgłoszone usterki lub wady, świadczył usługi doradztwa technicznego, o ile zajdzie taka potrzeba. 5.3.W przypadku wystąpienia wad lub usterek w okresie, o którym mowa w pkt. 5.1 Zamawiający zobowiązany jest do zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałej sytuacji w terminie do 3 dni roboczych od zauważenia wady lub usterki. 5.4.Wykonawca zobowiązany jest do reakcji na zawiadomienie w ciągu 3 dni roboczych od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. 5.5.Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterek w ciągu 14 dni od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego. Termin ten może być przedłużony do 30 dni w przypadku udokumentowanej zwłoki w dostawie części zamiennych. 6. Oferowany dźwig osobowy musi posiadać deklarację zgodności CE, certyfikat i aprobatę Urzędu Dozoru Technicznego oraz dokumentację techniczną. Właściwe dokumenty zostaną załączone do dokumentów odbiorowych sprzętu. 7. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.984 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych ( t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych . 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 250 000,00 zł. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zawarte w załącznikach ( pkt.3.3.) do niniejszej SIWZ nazwy materiałów, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia . Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 10. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym Uczelni - Wydział Medyczny i Wydział Rehabilitacji i Sportu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.26.24.20 - Wznoszenie konstrukcji obiektów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELTIA Spółka z o.o., ulica Torowa 107, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203846,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219166,28

  • Oferta z najniższą ceną: 219166,28 / Oferta z najwyższą ceną: 236735,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.