eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KurzętnikPrzebudowa ul. Kurzej w ciągu drogi gminnej Kurzętnik-Kurzętnik droga powiatowa Nr 1323N-etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-19

Kurzętnik: Przebudowa ul. Kurzej w ciągu drogi gminnej Kurzętnik-Kurzętnik droga powiatowa Nr 1323N-etap I.
Numer ogłoszenia: 38194 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346832 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4740515, 056 4748282, faks 056 4748284.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Kurzej w ciągu drogi gminnej Kurzętnik-Kurzętnik droga powiatowa Nr 1323N-etap I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: Przebudowa ul. Kurzej w ciągu drogi gminnej Kurzętnik-Kurzętnik droga powiatowa Nr 1323N-etap I. Kod CPV 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg roboty budowlane w zakresie budowy dróg, Zamówienie obejmuje przebudowę drogi gruntowej na nawierzchnię z betonu asfaltowego; długość drogi 1117mb, szerokość 6 mb wraz z budową ścieżki rowerowej, chodnika, zjazdów, zatoki autobusowej z kostki betonowej, odwodnienie drogi poprzez kanalizację deszczową, wykonanie oświetlenia, rowów, poboczy, przepustów, ustawienie barier ochronnych, wykonanie oznakowania drogowego oraz przebudowa kolidujących z inwestycją sieci teletechnicznych i energetycznych. Wypłata wynagrodzenia przewidywana jest w rozbiciu na dwie faktury (do oferty należy załączyć harmonogram rzeczowo-finansowy). Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania głównego przedmiotu zamówienia siłami podwykonawców (branża drogowa). Podwykonawcom za zgodą Zamawiającego będzie można zlecić wykonanie jedynie elementów branżowych do max 40% zakresu zadania. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających wynikających z ustawy z art. 67 ustawy Pzp. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacje projektowe Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2: za wady wbudowanych materiałów wynosi min 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi min 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. za wady dostarczonych przedmiotów wynosi min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego dostaw i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru. Zamawiający przyzna dodatkowe punkty za wydłużenie okresu gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZADANIE DOFINANSOWANE Z PROGRAMU ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFERASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A, ul. Gen. J.Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2506710,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2324535,27

  • Oferta z najniższą ceną: 2324535,27 / Oferta z najwyższą ceną: 3025349,76

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.