eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówRealizacja programów profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Pruszków: Realizacja programów profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy
Numer ogłoszenia: 38194 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Helenowska 3A, 05-804 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 0-22 728-11-81, faks 0-22 728-11-81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopspruszkow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja programów profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą poniższe części: Część I: Realizacja programu profilaktycznego pod nazwą Cukierki (Załącznik Nr 1a SIWZ Formularz Oferty) Sposób realizacji: Całość szkolenia w ciągu jednego dnia, Grupa 1 klasa, Czas trwania 4 h lekcyjne Adresaci: dzieci w grupach przedszkolnych IV - VI oraz uczniowie, w I, II i III klasach Szkoły Podstawowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie łącznie 260 godzin warsztatów dla 65 klas o średniej liczebności 30 uczniów w klasie w wymiarze 4 godz. dydaktycznych/klasę, to jest łącznie ok 1517 dzieci Część II: Realizacja programu szkoleniowego pod nazwą Przyjaciele Zippiego (Załącznik Nr 1b SIWZ Formularz Oferty) Sposób realizacji: Całość szkolenia w ciągu dwóch dni. Grupa ok. 25 osób. Czas trwania 12 godzin. Adresaci: Odbiorcami szkolenia są nauczyciele 3 przedszkoli. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie łącznie 12 godzin warsztatów dla ok. 25 osobowej grupy nauczycieli z przedszkoli. Część III: Realizacja warsztatów psychoedukacyjnych pod nazwą Szkoła dla Rodziców i Wychowawców (Załącznik Nr 1c SIWZ Formularz Oferty) Przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie łącznie 40 godzin warsztatów dla dwóch grup rodziców nie większej niż 15 osób i nie mniejszej niż 8 osób o średniej liczebności 10 rodziców. Warsztaty obejmują 10 spotkań 4-godzinnych, minimalna frekwencja na zajęciach to 5 osób. Zajęcia muszą być prowadzone przez dwóch realizatorów na jedną grupę. Adresaci: Rodzice dzieci uczęszczających do Przedszkola Część IV: Realizacja programu profilaktycznego pod nazwą Przeciwdziałanie agresji w szkole (Załącznik Nr 1d SIWZ Formularz Oferty) Adresaci: Uczniowie klas V - VI szkoły podstawowej. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie łącznie 252 godzin warsztatów dla 21 klas o średniej liczebności 30 uczniów w klasie, tj. 42 grupy ok. 659 uczniów w wymiarze 6 godzin/grupę. Część V: Realizacja zajęć przeciwdziałania przemocy pod nazwą Mediacja rówieśnicza jako forma rozwiązywania konfliktów drogą bez przemocy (Załącznik Nr 1e SIWZ Formularz Oferty) Sposób realizacji: Program szkoleń 20 godzinnych dla uczniów obejmuje 45min spotkania prowadzone w okresie ok. 6 tygodni. Adresaci: Odbiorcami szkolenia są wybrani przez Rady Pedagogiczne uczniowie z 4 gimnazjów. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przeprowadzenie łącznie 80 godzin warsztatów dla 4grup o liczebności 20 uczniów w grupie, tj. 4 grupy 80 uczniów w wymiarze 20godzin/grupę Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 6 SIWZ (opis przedmiotu zamówienia). Dopuszcza się aby Wykonawca złożył ofertę na jedną lub więcej części. W takim przypadku należy złożyć oddzielne oferty w oddzielnych zaklejonych kopertach z wymaganymi dokumentami na każdą Część..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 80.11.00.00 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzenie spełniania tego warunku zostanie dokonane w oparciu o złożone oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzenie spełniania tego warunku zostanie dokonane w oparciu o złożone oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzenie spełniania tego warunku zostanie dokonane w oparciu o złożone oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potwierdzenia tego warunku: Wykonawca musi wykazać poprzez załączenie do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wymogami zawartymi w Wykazie osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia określonym w Załączniku Nr 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Potwierdzenie spełniania tego warunku zostanie dokonane w oparciu o złożone oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 2.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia : a. Wypełnionego i podpisanego Formularza oferty - Załącznik nr.1a lub/i Załącznik Nr 1b, Nr 1c, Nr 1d, Nr 1e do niniejszej SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej w trakcie trwania umowy b) zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba ta będzie posiadała kwalifikacje i wymagane doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. c) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; Zmiana przepisów prawa w zakresie podatku od towarów i usług, skutkująca modyfikacją umowy, prowadzącą do podwyższenia całkowitego wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopspruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszkowie ul.Helenowska 3a 05-804 Pruszków pok.Nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszkowie ul.Helenowska 3a 05-804 Pruszków pok.Nr 19 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.