Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-20
Bledzew: Remont świetlicy Wiejskiej w Goruńsku
Numer ogłoszenia: 381984 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bledzew , ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew, woj. lubuskie, tel. 095 743 66 10, faks 095 743 66 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledzew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy Wiejskiej w Goruńsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ROBOTY ROZBIÓRKOWE odbicie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowej na ścianach , filarach , pilastrach o pow. odbicia do 5 m2 406,335 m2, wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 1 m2 szt. 1 wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2,0 m2 szt. 12, wykucie z mury ościeżnic drewnianych o pow. ponad 2,0 m2 59,42 m2, wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko 22,0 m, wykucie z muru ościeżnic stalowych, krat okiennych o pow. ponad 2,0 m2 - 12,335 m2, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku 61,50 m, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku 36,40 m, rozebranie obróbek blacharskich z murów ogniowych , okapów itp. nie nadających się do użytku 26,625 m2, wywiezienie samochodem gruzu samowyładowczymi rozbiórki konstrukcji ceglanej na odległość do 1 km 9,231 m3, wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi konstrukcji rozebranych - za każdy nast. 1 km , krotność 4 9,231 m3, rozebranie obróbek z parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej 5,863 m2, zerwanie posadzki z płytek lastrykowych na zaprawie cementowej 26,106 m2, OCIEPLENIE BUDYNKU STYROPIANEM GRUBOŚCI 15 CM przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metoda lekką -mokrą oczyszczenie mechaniczne i zmycie 406,335 m2, przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekka - mokrą jednokrotne gruntowanie emulsją ATLAS UNI GRUNT 406,335 m2 ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych do ścian 384,73 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych do ścian cokołu 24,45 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych do ościeży 27,06 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z cegły 2455,08 szt. ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych przyklejenie warstwy siatki na ścianach 409,18 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER przyklejenie płyt styropianowych przyklejenie warstwy siatki na ościeżach 27,06 m2 ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER ochrona narożników wypukłych kątowników metalowych 204,54 m, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi - system STROPTER zamocowanie listwy cokołowej 97,80 m, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego ATLAS CERMIT DR 20 lub SN 20 grub. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu - nałożenie masy tynkarskie 436,24 m2, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekoral ATLAS CERMIT N 200 o fakturze nakrapianej lub R 200 o fakturze rustykalnej gryb. 3 mm wyk. ręcznie na uprzednio przyg. podłoże ościeża 440,715 m2, rusztowania zewnętrzne rurowe o wysk. do 10 m 466,62 m2, obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł. do 0,75 m 8,0 szt., obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł ponad 1,15 m 4,0 szt., obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł. ponad 1,45 m 5,0 szt., obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł 4,45 m 1 szt. licowanie płytami klinkierowymi o wymiarach 25x12 cm ościeży 9,153 m2, obsadzenie prefabrykowanych podokienników dł. 2,9 m 1 szt., STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA montaż okien rozwieralnych i uchylno rozwieralnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1,5 m2 61,794 m2, skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone 15,99 m2, montaż drzwi z PCV z obróbką obsadzenia jednoskrzydłowe zewnętrzne 2,31 m2 montaż drzwi z PCV z obróbka obsadzenia dwuskrzydłowe zewnętrzne - 7,92 m2 montaż drzwi z PCV z obróbką obsadzenia dwuskrzydłowe wewnętrzne 31,68 m2, drzwi stalowe pełne o pow. ponad 2 m2 2,10 m2, OCIEPLENIE STROPODACHU STYROPIANEM GRUBOŚCI 15 CM docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowych ( styropianowymi) mocowanie punktowo w technologii firmy DEITERMANN grub. 15 cm 457,575 m2, ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi system STOPTER przymocowanie płyt styropianowych za pomocą dybli plastikowych do ścian z gazobetonu grub.15 cm 1830,30 szt., naprawa pokryć dachowych papa termozgrzewalną - jednokrotnie pokrycie papą wierzchniego krycia 469,305 m2, naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalna -obróbki z papy wierzchniego krycia 10,115 m2, obróbki przy szer. w rozwinięciu ponad 25 cm z blachy stalowej ocynkowanej 41,229 m2, rynny dachowe półokrągłe ośr. 15 cm z blach stalowej ocynkowanej 63,10 m., rury spustowe okrągłe ośr. 132 cm z blachy stalowej ocynkowanej 35,00 m, INSTALACJA ODGROMOWA zwody poziome płaskie wykonywane przewodem stalowym o śr. do 10 mm na dachu betonowym krytym papą 136,70 m, przewody odprowadzające na ścianach ceglanych 23,00m, SCHODY ZEWNĘTRZNE okładziny schodów z płytek o wymiarach 30x30 cm układanych metodą kombinowaną 26,106 m2, cokoliki z płytek o wymiarach 30x30 cm wysokość cokolika równej 15 cm - 12,0 m, warstwy wyrównawcze i wygładzające - grunt dyspersyjny 26,106 m2, kraty stałe stalowe prętowe o pow. ponad 2,0 m2 osadzone w ścianach - 10,235 m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 6.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadać uprawnienia do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, posiadać uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi w tym względzie i dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje budowlane Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem łącznie wykonanie docieplenia budynków o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1200 m2 Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponować pracownikami technicznymi, kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno - budowlane w pełnym zakresie z aktualnym wpisem członka właściwej izby samorządu zawodowego załączając kopię uprawnień budowlanych , kierownikiem robót elektrycznych posiadającego uprawnienia do nadzorowania robót elektrycznych z aktualnym wpisem członka właściwej izby samorządu zawodowego, załączając kopię uprawnień budowlanych Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiadać własne lub dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót, w wysokości nie mniejszej niż cena ofertowa, opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną - na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 3 w dziale III SIWZ oraz: wskaźniki kalkulacyjne jest: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminów wskazanych w niniejszej specyfikacji i umowie może nastąpić wyłącznie w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadku wstrzymania robót lub przerwy w wykonywaniu przedmiotu umowy powstałych z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego oraz z powodu działania siły wyższej, w tym wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych, np. mróz, intensywne opady śniegu, deszczu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bledzew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bledzew
ul. Kościuszki 16
66 -350 Bledzew
pokój nr 6 lub na stronie www.bip.bledzew.pl w zakładce przetargi aktualne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat (parter) Urzędu Gminy Bledzew, ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach działania Odnowa i rozwój wsi w ramach Programu Oś 4 Leader, działania 413 Wdrożenie lokalnych strategii rozwoju.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.