Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-24
Zgierz: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy
i przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 38203 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych - 3 zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego. 2. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym nadzorem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić techniczny, finansowy i organizacyjny nadzór inwestorski. Wykonawca, jako przedstawiciel Zamawiającego odpowiedzialny jest za kontrolę ilościową i jakościową wykonanych robót oraz za kontrolę pod względem zgodności wykonywania robót z warunkami technicznymi opisanymi w Ogólnych Specyfikacjach Technicznych i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest się do dokonania czynności wymienionych w ust. 2, z należytą starannością w oparciu o aktualne unormowania prawne wynikające z zapisów art. 25 i 26 Ustawy z dnia 07.07.1994. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. Nr 156 z 2006 r., poz. 1118 z póź. zm.), zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP oraz etyką zawodową. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części oznaczone, jako zadania: 1) Zadanie 1 : Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Zgierz. 2) Zadanie Nr 2: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, gminy Parzęczew, miasta i gminy Ozorków, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gmin: Ozorków i Parzęczew. 3) Zadanie Nr 3: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Stryków, oraz miasta i gminy Głowno, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Stryków oraz gmin: Głowno i Zgierz. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów, oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy ( usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych Powiatu Zgierskiego) w ramach poszczególnych zadań. Zakres zamówień uzupełniających - nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w ramach danego zadania.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku Nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać dysponowanie min. 1 osobą (odrębnie dla danego zadania) zdolną do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestycyjnego posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadają uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz potwierdzające aktualną przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ oraz w oparciu o oświadczenie że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy musi wykazać, iż w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł za wszystkie wypadki ubezpieczeniowe. Ocena warunku udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wymaganym przez Zamawiającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
6. Zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne : a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiany rzutujące na termin wykonania umowy: a) przedłużenia terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: przekazanie terenu budowy, przekazanie dokumentów budowy, b) zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, przedłużenie procedury przetargowej, uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami nieruchomości, technologię wykonywania robót, zmiany stanu prawnego, niesprzyjające warunki atmosferyczne, działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. UWAGA: Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy, jeżeli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) zmiany rzutujące na wysokość wynagrodzenia: zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności, 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A, pok. 314 lub za zaliczeniem pocztowym, zamówienie na numer fax 427175484.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6 A , pok. 112 Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Zgierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania Nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad następującymi inwestycjami: ZADANIE NR 1 Lp. Nazwa inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego Szacunkowa wartość inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego - brutto 1 Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5133 E ul. Główna w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz. 340 000,00 zł 2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 5122 E i Nr 5144 E w m. Rosanów, gm. Zgierz. 700 000,00 zł 3 Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5142 E w m. Ustronie, gm. Zgierz. 50 000,00 zł 4 Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5132 E - ul. Cegielniana w m. Dąbrówka Wielka, gm. Zgierz. 400 000,00 zł 5 Przebudowa drogi gruntowej Nr 5106 E relacji Zgierz - Kębliny. 768 000,00 zł 6 Przebudowa drogi powiatowej Nr 5136 E relacji Jastrzębie Górne - Zgierz (Wiosny Ludów), wraz z wykonaniem nakładki asfaltowej i przebudową istniejących chodników. 1 700 000,00 zł 7 Przebudowa drogi powiatowej Nr 5131 E relacji Łagiewniki - Szczawin, gm. Zgierz. 300.000,00 zł Termin wykonania zamówienia: 1) Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r. 2) Nadzór inwestorski nad poszczególnymi etapami wchodzącymi w skład poszczególnej części przedmiotu zamówienia, 3) data rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego, 4) data zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji. Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego Naczelnik Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu na piśmie zawiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia usługi realizowanej w ramach danego etapu poszczególnej części przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki, gminy Parzęczew, miasta i gminy Ozorków, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gmin: Ozorków i Parzęczew.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania Nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad następującymi inwestycjami: ZADANIE NR 2 Nazwa inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego Szacunkowa wartość inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego - brutto Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 1134 E na odcinku Rąbień - Wola Grzymkowa, gm. Aleksandrów Łódzki 375 000,00 zł Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5166 E relacji Aleksandrów - gr. Powiatu (Lutomiersk), gm. Aleksandrów Łódzki 550 000,00 zł Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5137 E na odcinku Parzęczew - Łążki, gm. Parzęczew 150.000,00 zł Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E - ul. Jagiellońska w m. Sokolniki Las, gm. Ozorków. 100 000,00 zł Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5150 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków. 100 000,00 zł Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 2513 E w m. Leśmierz, gm. Ozorków (odcinek od budynku Gminnego Ośrodka Kultury w kierunku Czerchowa). 150 000,00 zł Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5128 E - ul. Narutowicza w m. Sokolniki, gm. Ozorków. 300 000,00 zł Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5173 E - ul. Zgierska w Ozorkowie. 50 000,00 zł Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki 88.000,00 zł Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew 88.000,00 zł Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki 47.000,00 zł Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew 47.000,00 zł Termin wykonania zamówienia: 1) Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r. 2) Nadzór inwestorski nad poszczególnymi etapami wchodzącymi w skład poszczególnej części przedmiotu zamówienia, 3) data rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego, 4) data zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji. Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego Naczelnik Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu na piśmie zawiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia usługi realizowanej w ramach danego etapu poszczególnej części przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski nad robotami utrzymaniowymi i inwestycjami w zakresie budowy i przebudowy dróg powiatowych, na terenie miasta i gminy Stryków, oraz miasta i gminy Głowno, oraz nadzór inwestorski nad remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na terenie miasta i gminy Stryków oraz gmin: Głowno i Zgierz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania Nr 3 Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi nadzoru inwestorskiego nad następującymi inwestycjami: ZADANIE NR 3 Lp. Nazwa inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego Szacunkowa wartość inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego - brutto 1 Przebudowa drogi gruntowej Nr 5115 E relacji Wola Mąkolska - Popów - gr. powiatu (Jasionna) 550 000,00 zł 2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 5101 E - ul. Bielawska w Głownie 100 000,00 zł 3 Wykonanie nakładki w pasie drogi powiatowej Nr 5103 E relacji Niesułków - gr. powiatu (Kołacin), gm. Stryków. 150 000,00 zł 4 Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5113 E - ul. Mickiewicza Strykowie. 120 000,00 zł 5 Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5112 E - ul. Szkolna w m. Bratoszewice, gm. Styków. 90 000,00 zł 6 Przebudowa ciągu pieszego w pasie drogi powiatowej Nr 5129 E ul. Starowiejska w m. Dobra, gm. Stryków. 120 000,00 zł 7 Przebudowa chodnika w pasie drogi powiatowej Nr 5101 E ul. Swoboda w Głownie. 180 000,00 zł 8 Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5113 E - ul. Mickiewicza w Strykowie. 80 000,00 zł 9 Wykonanie nakładki na drodze powiatowej Nr 5125 E na odcinku Głowno (ul. Ostrołęcka) - Ostrołęka, gm. Głowno. 200 000,00 zł 10 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gminy Zgierz 88.000,00 zł 11 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie gminy Głowno 88.000,00 zł 12 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie miasta i gminy Stryków 88.000,00 zł 13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Zgierz 47.000,00 zł 14 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Głowno 47.000,00 zł 15 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków 47.000,00 zł Termin wykonania zamówienia: 1) Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2010r. 2) Nadzór inwestorski nad poszczególnymi etapami wchodzącymi w skład poszczególnej części przedmiotu zamówienia, 3) data rozpoczęcia: od dnia rozpoczęcia robót budowlanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego, 4) data zakończenia: do dnia zakończenia i odbioru wszystkich robót oraz przekazania do użytkowania nadzorowanej inwestycji. Na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego Naczelnik Wydziału Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Zgierzu na piśmie zawiadomi Wykonawcę o terminie rozpoczęcia usługi realizowanej w ramach danego etapu poszczególnej części przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zgierzu
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Zgierz
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługi ochrony (dozór) obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda"
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn.:"Remont drogi gminnej nr292956K w km od 0+000 do 0+276 w m. Muszyna, gmina Muszyna"
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.