Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-20
Zielona Góra: Dostawa sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 382062 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii , Ul. Botaniczna 14, 65-306 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4537300, 4537316, faks 068 4537301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wet.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego z podziałem na zadania: ZADANIE 1- Spektrofotometr UV-VIS - 1 szt., ZADANIE 2 - Dezynfektor laboratoryjny - 1 szt., ZADANIE 3 - Szafy chłodnicze 2 szt., ZADANIE 4 - Inkubator mikrobiologiczny 1 szt., ZADANIE 5 - Grawimetryczne urządzenie do rozcieńczania z dwiema pompami 1 szt., ZADANIE 6 - Chłodziarko zamrażarka 1 szt., ZADANIE 7 - Zamrażarka 1 szt., ZADANIE 8 - Młynek laboratoryjny 1 szt., ZADANIE 9 - Młynek tnący 1 szt., ZADANIE 10 - Młynek udarowy z płaszczem chłodzącym 1 szt., ZADANIE 11 - Aparat do oczyszczania wody metodą odwróconej osmozy 1 szt., ZADANIE 12 - Zamrażarka laboratoryjna skrzyniowa..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9, 33.19.10.00-5, 42.51.30.00-5, 33.15.20.00-0, 38.00.00.00-0, 39.71.11.10-3, 39.71.11.20-6, 42.99.61.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty należy dołączyć katalogi/foldery/ karty charakterystyki zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zawarte informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wet.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Botaniczna 14
65-306 Zielona Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Botaniczna 14 65-306 Zielona Góra pokój nr 16 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spektrofotometr UV-VIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa spektrometru UV-VIS z oprogramowaniem i komputerem sterującym. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.1 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dezynfektor laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa automatu myjąco-dezynfekującego z agregatem suszącym gorącym powietrzem z wysuwaną szufladą na zasobniki na środki w płynie oraz z kondensatorem pary, współpracujący z demineralizatorem HYDROLAB HLP10 stanowiącym wyposażenie zamawiającego. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafy chłodnicze 2 szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwóch szaf chłodniczych. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.3 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.51.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Inkubator mikrobiologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa inkubatora z chłodzeniem i wymuszonym obiegiem powietrza. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.4 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grawimetryczne urządzenie do rozcieńczania z dwiema pompami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa grawimetrycznego urządzenia do rozcieńczania z dwiema pompami. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Chłodziarko zamrażarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa chłodziarko zamrażarki z dwiema niezależnie sterowanymi komorami. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.6 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zamrażarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamrażarki. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.7 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Młynek laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa młynka laboratoryjnego. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.8 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Młynek tnący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa młynka tnącego. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.9 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Młynek udarowy z płaszczem chłodzącym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa młynka udarowego z płaszczem chłodzącym. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.10 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.61.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Aparat do oczyszczania wody metodą odwróconej osmozy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu do oczyszczania wody metodą odwróconej osmozy. System oczyszczania : odwrócona osmoza wspomagana oczyszczaniem wstępnym, elektrodejonizacją i lampą UV. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.11 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zamrażarka laboratoryjna skrzyniowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwóch zamrażarek laboratoryjnych skrzyniowych o pojemności 200 litrów. Dokładny opis znajduje się w załączniku nr 1.12 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Usługi transportowe osób w ramach współpracy z miastami partnerskimi w roku 2025
- Przebudowa ronda św. Urbana I Patrona Miasta (Wrocławska/ Pileckiego) na rondo turbinowe
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego i wytrząsarek typu Vortex - 4 pakiety.
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części
- "Jednorazowa dostawa części zamiennych do MBE w podziale na 2 części"
- Dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz chromatograficznych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ - DE-dzp.272-207/25
- "Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii na podstawie umów ramowych z podziałem na 11 części"
więcej: Inkubatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.