Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Janów Lubelski: Sukcesywna dostawa chemii do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim.
Numer ogłoszenia: 382146 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim , ul. Ks. Skorupki 9, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8725105, faks 015 8725105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirjanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa chemii do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Chemia basenowa i środki do utrzymania czystości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.83.16.00-2, 39.33.40.00-8, 33.76.00.00-5, 39.22.43.30-0, 39.81.24.00-1, 33.71.19.00-6, 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.81.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na-, zał. nr 5 do SIWZ odpowiednio dla części A, B lub C, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie w/w warunku wykonawca zobowiązany jest do złożenia: Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na-, zał. nr 5 do SIWZ odpowiednio dla części A, B lub C oraz załącznika nr 4 do SIWZ odpowiednio dla części A, B lub C - Doświadczenie zawodowe dla zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na- wraz z dokumentami -referencje, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na-, zał. nr 5 do SIWZ odpowiednio dla części A, B lub C, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na-, zał. nr 5 do SIWZ odpowiednio dla części A, B lub C, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na-, zał. nr 5 do SIWZ odpowiednio dla części A, B lub C, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualne zaświadczenia, atesty lub inne dokumenty, świadczące o wymaganym dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty zgodnie z art. 5.1 Ustawy o wyrobach medycznych z 20.04.2004 Dz. U. nr 93 poz. 896. 2. Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, w przypadku zmiany kart charakterystyki w trakcie trwania umowy Wykonawca niezwłocznie dołączy nowe karty. 3.Stosowne pełnomocnictwo/a - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza, osobno dla poszczególnych części. 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza, osobno dla poszczególnych części.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirjanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim ul. Ks. Skorupki 9 23-300 Janów Lubelski..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim ul. Ks. Skorupki 9 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 22..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej dla potrzeb Krytej Pływalni Otylia mieszczącej sie przy ulicy Ks. Skorupki 9 Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę chemii do uzdatniania wody basenowej dla potrzeb Krytej Pływalni Otylia przy ul. Ks. Skorupki 9 przedstawia Kosztorys Ofertowy Część A. 2. Chemia basenowa winna posiadać własności chemiczne gwarantujące wysoką jakość i spełnienie obowiązujących norm. 3. Dostawę chemii basenowej należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym, e-mailem oraz pisemnym potwierdzeniu zamówienia przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 4. Dostawa chemii basenowej odbywa się 2 razy w miesiącu w stałych terminach ustalonych przez Zamawiającego. 5. W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy chemii basenowej. 6. Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonej i użytej chemii basenowej z obowiązującymi w tym zakresie normami. 7. W przypadku, gdy Zamawiający zmuszony zostanie do zamknięcia Krytej Pływalni Otylia mieszczącej się przy ul. Ks. Skorupki 9 z winy leżącej po stronie Wykonawcy, m.in. z powodu opóźnienia w dostawie chemii basenowej lub dostarczenia chemii o złej jakości, to Wykonawca zapłaci karę za każdy dzień przestoju z tytułu utraconych korzyści przez Zamawiającego, z tytułu świadczenia usług oferowanych przez Zamawiającego na obiekcie Krytej Pływalni, w wysokości określonej w § 5 wzoru umowy. 8. Podane w Kosztorysie Ofertowym Część A ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym A będącym załącznikiem nr 1 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 9. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości produktów, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym A, określającym ilości produktów oraz ceny jednostkowe. 10. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu chemii basenowej nie wymienionej w Kosztorysie Ofertowym Część A, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, ceny tych produktów nie mogą być jednak wyższe niż ceny obowiązujące w aktualnym cenniku Wykonawcy. 11. Dostawa, transport i rozładunek chemii basenowej odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do obiektu Zamawiającego - Kryta Pływalnia Otylia mieszczącej się przy ul. Ks. Skorupki 9 w Janowie Lubelskim, 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć chemię basenową jako produkt nowy, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach, w pojemnikach o maksymalnym ciężarze 35 kg, przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 13. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowaną chemię basenową do powszechnego użytku. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonej chemii basenowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa chemii i środków do dezynfekcji i utrzymania czystości pomieszczeń i sanitariatów zaplecza Krytej Pływalni Otylia mieszczącej się przy ulicy Ks. Skorupki 9 Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całkowite zapotrzebowanie na środki chemiczne do dezynfekcji i utrzymania czystości pomieszczeń i sanitariatów zaplecza Krytej Pływalni Otylia mieszczącej się przy ul. Ks. Skorupki 9 przedstawia Kosztorys Ofertowy Część B. 2. Środki chemiczne do dezynfekcji i utrzymania czystości winny posiadać własności chemiczne gwarantujące wysoką jakość, spełnienie obowiązujących norm i ulegać biodegradacji. 3. Dostawę środków chemicznych należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym, e-mailem oraz pisemnym potwierdzeniu zamówienia przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 4. Dostawa chemii i środków do dezynfekcji i utrzymania czystości odbywa się 2 razy w miesiącu w stałych terminach ustalonych przez Zamawiającego. 5. Każdy produkt/asortyment winien być równoważny z oryginalnym spełniając te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne. 6. Podane w Kosztorysie Ofertowym B ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym B będącym załącznikiem Nr 1 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu środków chemicznych nie wymienionych w Kosztorysie Ofertowym Część B, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, ceny tych produktów nie mogą być jednak wyższe niż ceny obowiązujące w aktualnym cenniku Wykonawcy. 8. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości produktów, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym B, określającym ilości produktów oraz ceny jednostkowe. 9. Dostawa, transport i rozładunek środków chemicznych odbywać się będzie, do obiektu Zamawiającego - Kryta Pływalnia Otylia mieszczącej się przy ul. Ks. Skorupki 9 w Janowie Lubelskim na koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki chemiczne jako produkt nowy, w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach, w pojemnikach przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane środki chemiczne do powszechnego użytku. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych środków chemicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.83.16.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości pomieszczeń we wszystkich obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Całkowite zapotrzebowanie na dostawę środków do utrzymania czystości pomieszczeń we wszystkich obiektach MOSiR przedstawia Kosztorys Ofertowy Część C. 2. Środki do utrzymania czystości winny posiadać wysoką jakość, spełniać obowiązujące normy i ulegać biodegradacji. 3. Dostawę środków należy realizować po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym faksem przez uprawnionego pracownika ze strony Zamawiającego. 4. Dostawa środków do utrzymania czystości odbywa się 2 razy w miesiącu w stałych terminach ustalonych przez Zamawiającego. 5. Każdy środek, asortyment winien być równoważny z oryginalnym spełniając te same właściwości chemiczne czy fizykochemiczne. 6. Podane w Kosztorysie Ofertowym C ilości są wielkościami maksymalnymi, założonymi do zamówienia, ich dostawa następowała będzie częściami, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego i wg cen jednostkowych podanych w Kosztorysie Ofertowym C, będącym załącznikiem Nr 1 do umowy, które są niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. 7. Jeżeli w trakcie realizacji umowy wystąpi konieczność zakupu środków czystości nie wymienionych w Kosztorysie Ofertowym Część C, będą one zamówione u Wykonawcy w ramach zawartej umowy, ceny tych produktów nie mogą być jednak wyższe niż ceny obowiązujące w aktualnym cenniku Wykonawcy. 8. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości środków, w stosunku do tego, co zostało określone w Kosztorysie Ofertowym C, określającym ilości środków oraz ceny jednostkowe. 8. Dostawa, transport i rozładunek środków do utrzymania czystości odbywać się będzie do obiektu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Janowie Lubelskim - Kryta Pływalnia Otylia ul. Ks. Skorupki 9, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki jako produkt nowy, w oryginalnych opakowaniach, w pojemnikach przystosowanych do transportu i przechowywania chemikaliów, z etykietami w języku polskim, z minimum 3 miesięcznym okresem przydatności do zużycia od daty dostawy, posiadający świadectwo jakości producenta. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie realizacji umowy aktualne, wymagane prawem atesty higieniczne, pozwolenia czy instrukcje dopuszczające zaoferowane środki do powszechnego użytku. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych środków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8, 33.76.00.00-5, 39.22.43.30-0, 39.81.24.00-1, 33.71.19.00-6, 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.81.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY JANÓW LUBELSKI ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ OKRES 3 LAT
- Dostawa pieczywa dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Janowie Lubelskim
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
więcej: Chemikalia do uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.