Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-04
Lublin: 27/Ż/2012
Numer ogłoszenia: 382148 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 27/Ż/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy : Lp. Nazwa artykułu j.m. ilość Część I 1 Bulion - rosół z kury w proszku PN-A-94052 gat. I kg 4000 2 Barszcz biały w proszku PN-A-94050 gat. I kg 100 3 Barszcz czerwony w proszku PN-A-94050 gat. I kg 100 4 Zupa brokułowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 400 5 Zupa kalafiorowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 500 6 Zupa grzybowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 500 7 Zupa porowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 400 8 Zupa pieczarkowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 500 9 Zupa selerowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 500 Część II 10 Sos do surówek typu sałatkowy w proszku gat. I kg 300 11 Fix do potraw chińskich w proszku gat. I kg 300 12 Rosół w proszku o smaku wędzonki gat. I kg 200 13 Sos myśliwski w proszku gat. I kg 200 14 Sos bolonese w proszku gat. I kg 200 15 Sos neapolitański w proszku gat. I kg 200 16 Sos pieczarkowy w proszku gat. I kg 200 17 Sos grzybowy w proszku gat. I kg 200 18 Sos z zielonym pieprzem w proszku gat. I kg 200 Część III 19 Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o pojemności do 0,5 kg) gat. I kg 7500 20 Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu nie mniej niż 26 % bez domieszki tłuszczy roślinnych (opakowanie do 25 kg) gat. I kg 10000 21 Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka do 250 g) gat. I kg 5500 22 Serek termizowany bez dodatku żelatyny wieprzowej (opakowanie do 150 g) gat. I kg 5000 23 Serek typu Fromage, różne smaki (opakowanie do 100 g) gat. I kg 2800 24 Serek wiejski ziarnisty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 5% (opakowanie do 150g) gat. I kg 5000 25 Serek typu topiony (opakowanie do 100 g) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 16 % gat. I kg 2800 26 Ser żółty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 40 % gat. I kg 2800.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-0, 15.87.12.60-4, 15.89.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: a) Warunki wniesienia wadium: - wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza składanie tych dokumentów tylko w formie oryginałów, które należy dołączyć do złożonej oferty(część III). - wadium w wysokości: dla części III 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych), należy wpłacać na konto w banku NBP O/Lublin Nr 13 1010 1339 0008 4013 9120 0000 do dnia 16 października 2012r. - wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego do dnia 16 października 2012r. do godziny 09:00 b) Warunki zwrotu wadium i utraty wadium zgodne z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych z wyjątkiem zapisu art. 46 ust. 4, gdzie: Wadium wniesione w pieniądzu będzie przechowywane na nie oprocentowanym koncie bankowym i zostanie zwrócone bez należnych odsetek. c) Wykonawca, który nie zabezpieczył oferty wadium (część III) zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaje odrzucona. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Złożenie prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. 3. Informacja o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi Zał. Nr 4 do SIWZ 4. Potwierdzenie wpłaty wadium (w części III) na konto Zamawiającego. 5. Złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZUPY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bulion - rosół z kury w proszku PN-A-94052 gat. I kg 4000 Barszcz biały w proszku PN-A-94050 gat. I kg 100 Barszcz czerwony w proszku PN-A-94050 gat. I kg 100 Zupa brokułowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 400 Zupa kalafiorowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 500 Zupa grzybowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 500 Zupa porowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 400 Zupa pieczarkowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 500 Zupa selerowa w proszku PN-A-94050 gat. I kg 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SOSY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sos do surówek typu sałatkowy w proszku gat. I kg 300 Fix do potraw chińskich w proszku gat. I kg 300 Rosół w proszku o smaku wędzonki gat. I kg 200 Sos myśliwski w proszku gat. I kg 200 Sos bolonese w proszku gat. I kg 200 Sos neapolitański w proszku gat. I kg 200 Sos pieczarkowy w proszku gat. I kg 200 Sos grzybowy w proszku gat. I kg 200 Sos z zielonym pieprzem w proszku gat. I kg 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.12.60-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Art. mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śmietana 18 % w kubku (opakowanie o pojemności do 0,5 kg) gat. I kg 7500 Mleko w proszku pełne o zawartości tłuszczu nie mniej niż 26 % bez domieszki tłuszczy roślinnych (opakowanie do 25 kg) gat. I kg 10000 Ser twaróg chudy, ofoliowany (opakowanie kostka do 250 g) gat. I kg 5500 Serek termizowany bez dodatku żelatyny wieprzowej (opakowanie do 150 g) gat.I kg 5000 Serek typu Fromage, różne smaki (opakowanie do 100 g) gat. I kg 2800 Serek wiejski ziarnisty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 5% (opakowanie do 150g) gat. I kg 5000 Serek typu topiony (opakowanie do 100 g) o zawartości tłuszczu nie mniej niż 16 % gat. I kg 2800 Ser żółty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 40 % gat. I kg 2800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa licencji MS-SQL lub dostawę licencji równoważnych, wraz z usługą wsparcia producenta (typu software assurance) zaoferowanego oprogramowania przez okres co najmniej 36 miesięcy
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż al. Warszawskiej w Lublinie, zatoki autobusowej w rejonie ul. Czeremchowej (...) wraz z przebudową i budową infrastruktury"
- Organizacja konferencji z obszaru ekonomii społecznej w ramach projektu pn. "Efektywna Polityka Społeczna w województwie lubelskim".
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie - część 1
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 6 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa napojów, herbat, warzyw, owoców oraz innych produktów spożywczych w ramach zapotrzebowania do punktów gastronomicznych Narodowego Forum Muzyki im. W. Lutosławskiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Publicznego "Chatka Puchatka" w Lubiczu Górnym
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Sukcesywna dostawa żywności w podziale na zadania
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.