Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Sieradz: Wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Urzędu Skarbowego w Sieradzu w okresie: od 1.01.2010 do 31.12.2010
Numer ogłoszenia: 382190 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sieradzu , ul. Spółdzielcza 3, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8279079, faks 043 8220192.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia dla Urzędu Skarbowego w Sieradzu w okresie: od 1.01.2010 do 31.12.2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia oraz obsługa centrali telefonicznej, poprzez: 1) patrol całodobowy, jednoosobowy, dwuzmianowy na terenie całego obiektu; 2) posterunek jednoosobowy, jednozmianowy w salach operacyjnych w czasie pracy Urzędu: a) w poniedziałki, środy, czwartki i piątki od godz. 7.30 do godz. 15.30, b) we wtorki od godz. 7.30 do godz. 18.00, c) w wydłużonym czasie pracy w ciągu ostatnich dni składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu w roku poprzednim. 3) dozór sygnałów przesyłanych z urządzeń alarmowych do centralek systemów. 2. Obsługa centrali telefonicznej obiektu: jednoosobowa, jednozmianowa w dni pracy Urzędu od godz. 7.30 do godz. 15.30 oraz w wydłużonym czasie pracy w ciągu ostatnich dni składania zeznań o wysokości osiągniętego dochodu w roku poprzednim. 3. Wymiar wydłużonego (dodatkowego) czasu pracy w kwietniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. c i w ust. 2 określa każdorazowo Ministerstwo Finansów. W roku bieżącym wymiar tego czasu wyniósł w przypadku pracownika ochrony - 28,5 godz., a w przypadku obsługi centrali telefonicznej - 11,0 godz. 4. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania na terenie Sieradza grupy interwencyjnej reagującej na powiadomienie wykonane pilotem napadowym lub innym środkiem łączności z terenu Urzędu. Koszty łącza oraz jego instalacji i eksploatacji ponosi wykonawca. 5. Wykonywanie: 1) okresowych (odpowiednio raz w kwartale i raz w półroczu) przeglądów i konserwacji Elektronicznych systemów alarmowych zainstalowanych w obiekcie Urzędu; koszty w ramach niniejszego postępowania, 2) napraw ww. systemów na podstawie wynegocjowanych cen; niniejsze postępowanie nie obejmuje kosztów napraw. 6. Żadna z części zamówienia ani całe zamówienie nie mogą być powierzone podwykonawcom. 7. Do usługi ochrony osób, obiektu i mienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 1221 z późn. zm.)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 64.21.42.00 - Usługi centrali telefonicznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności z zakresu ochrony osób, obiektów i mienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej specyfikacji wg wzoru podanego na formularzu ofertowym. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładające obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 mln PLN. 3. Wykonawca może zastrzec w ofercie ochronę informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ussieradz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pokój 214, w dni pracy Urzędu w godzinach: 9.30 -11.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, stanowisko nr 3 na sali obsługi klienta..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie na odcinku Biadaczew-Grabówka-Brzeźnica
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1723E Bartochów - Gołuchy poprzez wymianę nawierzchni Modernizacja drogi powiatowej nr 1732E w miejscowości Sędzimirowice poprzez wymianę nawierzchni
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Przebudowa drogi powiatowej w miejscowości Wągłczew
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru i kontroli nad robotami pn. Remont pokrycia dachu budynku "Dom Tkacza"
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.