eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/62/2012 Dostawa anatomicznych protez , expanderów dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu CZMP; protez i implantów stosowanych w neurochirurgii i ortopedii; protez i implantów stosowanych w kardiochirurgii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-04

Łódź: ZP/62/2012 Dostawa anatomicznych protez , expanderów dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu CZMP; protez i implantów stosowanych w neurochirurgii i ortopedii; protez i implantów stosowanych w kardiochirurgii
Numer ogłoszenia: 382206 - 2012; data zamieszczenia: 04.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/62/2012 Dostawa anatomicznych protez , expanderów dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu CZMP; protez i implantów stosowanych w neurochirurgii i ortopedii; protez i implantów stosowanych w kardiochirurgii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZP/62/2012 Dostawa anatomicznych protez , expanderów dla Kliniki Chirurgii Onkologicznej i Chorób Piersi Instytutu CZMP (Pakiet 1); protez i implantów stosowanych w neurochirurgii i ortopedii (Pakiet 2 i 3); protez i implantów stosowanych w kardiochirurgii (Pakiet 4):
Pakiet 1:
1. Anatomiczne protezy / expandery - 60 szt
Pakiet 2:
1. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 105mm, szer. 60mm, wys. krzyw. 10mm, szt. - 6 szt
2. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 130mm, szer. 125mm, wys. krzyw. 24mm, szt. - 5 szt
3. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 134mm, szer. 110mm, wys. krzyw. 19mm, szt. - 5 szt
4. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 75mm, szer. 57mm, wys. krzyw. 12mm, szt. - 5 szt
5. Protezy kości czaszki, polipropylenowopoliestrowe, dziane, niejałowe, dł. 75mm, szer. 75mm, wys. krzyw. 12mm, szt. - 5 szt
Pakiet 3:
1. Allogeniczna kość mrożona, jałowa, 100 cm3 - 11 szt
Pakiet 4:
1. Łata sercowo-naczyniowa PTFE trójwarstwowa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, gr. 0,5 mm, szer. 5 cm, dł. 7,5 cm, szt. - 10 szt
2. Łata sercowo-naczyniowa PTFE, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, gr. 0,4 mm, szer. 3 cm, dł. 6 cm, szt. - 12 szt
3. Łata sercowo-naczyniowa PTFE, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, gr. 0,6 mm, szer. 5 cm, dł. 15 cm, szt - 4 szt
4. Proteza naczyniowa PTFE, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 18 mm, dł. 40 cm, szt - 10 szt
5. Proteza naczyniowa PTFE, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 20 mm, dł. 40 cm, szt - 14 szt
6. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 5 mm, dł. 70 cm, szt. - 8 szt
7. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 6 mm, dł. 90 cm, szt. - 4 szt
8. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 3,5 mm, dł. 10 cm, szt. - 10 szt
9. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 4 mm, dł. 70 cm, szt. - 8 szt
10. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 5 mm, dł. 80 cm, szt. - 4 szt
11. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 6 mm, dł. 80 cm, szt. - 2 szt
12. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 7 mm, dł. 80 cm, szt. - 2 szt
13. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 8 mm, dł. 80 cm, szt. - 2 szt
14. Proteza naczyniowa PTFE, cienkościenna, rozciągliwa, z możliwością 3-krotnej resterylizacji, śr. 10 mm, dł. 80 cm, szt. - 1 szt
15. Substytut błony osierdziowej PTFE z możliwością 3-krotnej resterylizacji 12 cmx12 cm, szt. - 60 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00 - Implanty chirurgiczne 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    I.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679:
    1.CERTYFIKAT ZGODNOŚCI CE - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,
    2.DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
    3.Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub
    . Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub
    . WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane
    II.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów:
    Instrukcja użytkowania w j. polskim

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
2. zmiany numeru katalogowego ,nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów;
3. przedmiotowym , produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
6. zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
7. w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.