Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Brodnica: Dostawa materiałów biurowych, papiru kserograficznego i wkładów drukujących.
Numer ogłoszenia: 38226 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Brodnicy, ul. Kamionka, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4930300, fax 056 4982626.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, papiru kserograficznego i wkładów drukujących..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: -Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego i wkładów drukujących do Urzędu Miejskiego w Brodnicy w ilości i jakości zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ, -Realizacja poszczególnych dostaw odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy, sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb zgłoszonych telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego, -Wykonawca ma obowiązek realizacji każdej dostawy w ciągu 24 godzin; liczone od momentu złożonego zamówienia, -Minimalny okres przydatności na materiały biurowe powinien wynosić 6 miesięcy, -Wymagana jest stałość cen jednostkowych zaoferowanych w złożonej ofercie (zestawienie kosztowe) przez cały okres trwania umowy, -Wykonawca zobowiązuje się, że jakość dostarczonych towarów odpowiadać będzie wymogom Polskich Norm, -Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia reklamacji jakościowych poprzez wymianę wadliwego towaru na dobry, na własny koszt - w ciągu 4 dni od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego, -Wszystkie materiały biurowe a szczególnie tonery i cartridge mają być w wersji oryginalnej, odpowiednio zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych a szczególnie przez zabrudzeniem i zniszczeniem, -Zamawiający dopuszcza tylko materiały eksploatacyjne oryginalne czyli nie dopuszcza produktów: -regenerowanych w jakiejkolwiek części, -poddanych procesowi ponownego napełniania, -w których wymieniono jakikolwiek element, -których stosowanie powoduje utratę gwarancji na urządzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 6125968 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEO-SYSTEM ul. Podgórna 80 B 87 - 300 Brodnica, Brodnica ul. Podgórna 80 B, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6125968
- Oferta z najniższą ceną: 6125968 / oferta z najwyższą ceną: 6673705
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" i rozbudowa o bież. (...). 400 m wraz z bież. o dł. 100 m, skocznią do skoku w dal i rzutnią do pchnięcia kulą przy ul. Nowej w Brodnicy
- Roboty budowlane w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1808C na odcinku Brzozie - Janówko - opracowanie dokumentacji technicznej (ZRID)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Rozedrance.
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Malawiczach Dolnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodka Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Starej Kamionce
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.