eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › usługa gotowania (przygotowywania) i dowożenia gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, do lokalu mieszczącego się w Mogilnie, przy ul. Rynek 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-21

Mogilno: usługa gotowania (przygotowywania) i dowożenia gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, do lokalu mieszczącego się w Mogilnie, przy ul. Rynek 10
Numer ogłoszenia: 382336 - 2014; data zamieszczenia: 21.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie , ul. Rynek 10, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3159315, faks 52 315 93 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mgops.mogilno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa gotowania (przygotowywania) i dowożenia gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie, do lokalu mieszczącego się w Mogilnie, przy ul. Rynek 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa gotowania (przygotowywania) i dowożenia gorących posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mogilnie do lokalu mieszczącego się w Mogilnie, przy ul. Rynek 10 (Jadłodajnia MGOPS) w okresie od dnia 01.01.2015, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2015, w ilości do 70 posiłków dziennie. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: posiłek należy dostarczać własnym transportem przez 5 dni w tygodniu do Jadłodajni MGOPS w godzinach między 113° a 12°°, zgodnie z podanym poniżej harmonogramem: A. w okresie tygodniowym (od poniedziałku do piątku) skład posiłków ma przedstawiać się następująco: - 2 posiłki - zupa + ziemniaki lub kasza lub ryż + mięso (drobiowe lub wieprzowe lub wołowe) + surówka lub jarzyna; - 1 posiłek - zupa + ziemniaki + ryba (np. typu dorsz lub mintaj, itp.) + surówka lub jarzyna; - 1 posiłek - zupa + danie mączna (np. pierogi lub makaron z sosem lub naleśniki lub placki ziemniaczane lub łazanki); - 1 posiłek - zupa z wkładką (np. kiełbasa lub mięso drobiowe/wieprzowe) + pieczywo (chleb), przy czym poszczególne składniki posiłków powinny zawierać co najmniej następujące ilości: - zupa - minimum 400 ml, - ziemniaki, kasza, ryż - minimum 300 g, - mięso - minimum 150 g, - ryba - minimum 150 g, - danie mączne - minimum 400 g, - surówka - minimum 100 g, - jarzyna - minimum 100 g, - mięso lub kiełbasa stanowiące wkładkę do zupy - minimum 100 g, - pieczywo (chleb) - minimum 150 g. B. w piątek lub w dzień poprzedzający dzień świąteczny należy dodatkowo dostarczyć suchy prowiant na jeden lub dwa dni (tj. sobota i niedziela lub inne dni świąteczne). Skład prowiantu ma przedstawiać się następująco: - pieczywo + wędlina drobiowa/wieprzowa lub pieczywo + kiełbasa twarda (np. żywiecka lub piwna, itp.) lub pieczywo + kiełbasa miękka (np. parówkowa lub mielonka lub mortadela, itp.) lub pieczywo + pasztet lub pieczywo + ser topiony lub pieczywo + paprykarz lub pieczywo + ser żółty, przy czym poszczególne składniki suchego prowiantu powinny zawierać co najmniej następujące ilości: - pieczywo (chleb) - minimum 150 g, - wędlina (drobiowa lub wieprzowa) - minimum 100 g - kiełbasa twarda - minimum 50 g, - kiełbasa miękka - minimum 100 g, - pasztet - minimum 130 g, - ser topiony - minimum 100 g, - paprykarz - minimum 135 g, - ser żółty - minimum 100 g. C. Inne wymagania, które musi spełnić wykonawca: - zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu tygodnia oraz suchego prowiantu w ciągu dni weekendowych i świątecznych; - posiłki muszą być przygotowywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, - posiłki muszą być dowożone do miejsca ich wydania, przy czym wykonawca zobowiązany jest do posiadania atestowanych termosów, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw; temperatura dostarczanych gorących posiłków winna wynosić 70° Celsjusza; zwrot termosów nastąpi następnego dnia roboczego, - skład posiłków winien być podawany do wiadomości podopiecznych w jadłospisie, sporządzanym odrębnie na każdy dzień, w ujęciu co najmniej tygodniowym, - szacunkowo dziennie wydawanych będzie ok. 70 posiłków, przy czym zamawiający zastrzega, iż podana ilość posiłków okresie obowiązywania umowy ma charakter orientacyjny i tym samym nie stanowi dla zamawiającego zobowiązania do zakupu w podanej ilości, - suchy prowiant podczas transportu musi być odpowiednio zabezpieczony przed zepsuciem oraz musi być zapakowany w woreczek foliowy przeznaczony do celów spożywczych. Suchy prowiant musi być również dostarczony zamawiającemu w specjalnie do tego przeznaczonych pojemnikach, chroniących przed zepsuciem; zwrot pojemników nastąpi następnego dnia roboczego, - podana cena jednostkowa posiłku musi mieć wkalkulowaną cenę za dowóz posiłku własnym transportem do Jadłodajni przy MGOPS w Mogilnie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Oferent wykaże, że w okresie wykonywania niniejszego zamówienia posiada uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia i złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia wraz potwierdzeniem spełniania tego warunku, czyli aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, z którego wynikać będzie, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania działalności i czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w/w dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty) - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Oferent wykaże, że w okresie wykonywania niniejszego zamówienia posiada wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia, a na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Oferent wykaże, że w okresie wykonywania niniejszego zamówienia posiada potencjał techniczny niezbędny do należytego wykonania zamówienia wraz z potwierdzeniem spełniania tego warunku, czyli dysponowanie sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagane minimum potencjału technicznego to: 4 termosy do przewozu żywności, 1 samochód do przewożenia gotowych posiłków. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wraz z załączeniem do oferty dokumentu potwierdzającego, iż spełnia on wymagania sanitarno-techniczne do prowadzenia tego typu działalności (wymagana ważna decyzja właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na przygotowywanie posiłku od surowca do gotowego produktu i zezwalająca na prowadzenie usług cateringowych, która potwierdza, iż zakład Wykonawcy spełnia wymagania konieczne do prowadzenia działalności objętej niniejszym przedmiotem zamówienia oraz ważna decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą, iż samochód bądź samochody Wykonawcy spełniają konieczne wymagania do przewozu posiłków - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Oferent wykaże, że w okresie wykonywania niniejszego zamówienia dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z potwierdzeniem spełniania tego warunku, czyli wykazanie, że Wykonawca dysponuje pracownikami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i niezbędne badania lekarskie, tj. będzie dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie co najmniej zawodowe w zawodzie kucharz, zdolną do wykonywania zamówienia - załącznik nr 2, załącznik nr 4 oraz załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Oferent wykaże, że w okresie wykonywania niniejszego zamówienia znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłową realizację zamówienia oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku wymagane jest dołączenie do oferty stosownych dokumentów, w których Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia (np. opłacona polisa). Wymóg opłacenie polisy OC powinien być wypełniony na dzień upływu terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Późniejsze wypełnienie tego obowiązku przez Wykonawcę (opłata polisy) nie może być uznane za spełnianie warunku podmiotowego udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, nawet - jeśli w świetle obowiązujących przepisów prawa, przede wszystkim przepisów kodeksu cywilnego - później polisa ubezpieczeniowa zostanie przez dany podmiot opłacona, a tym samym ochrona ubezpieczeniowa danego Wykonawcy obowiązuje, czy też wstecznie obowiązywała w momencie składania wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu. Nie można więc uznać za opłaconą w rozumieniu przepisów prawa polisę, której termin płatności jest odroczony i upływa po terminie otwarcia ofert. W sytuacji, gdy fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca powinien załączyć do polisy inny dokument potwierdzający odprowadzanie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunek, itp.). Ponadto wymagane jest aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    ważna decyzja właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na przygotowywanie posiłku od surowca do gotowego produktu i zezwalająca na prowadzenie usług cateringowych, która potwierdza, iż zakład Wykonawcy spełnia wymagania konieczne do prowadzenia działalności objętej niniejszym przedmiotem zamówienia oraz ważna decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą, iż samochód bądź samochody Wykonawcy spełniają konieczne wymagania do przewozu posiłków

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mgops.mogilno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie, ul. Rynek 10, 88-300 Mogilno, pok. nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilnie, ul. Rynek 10, 88-300 Mogilno, pok. nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.