Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-29
Stalowa Wola: Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych, jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych i dezynfekcyjnych do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli, ul. Dąbrowskiego 5.
Numer ogłoszenia: 38244 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 5, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448618, faks 015 8448618.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych, jednorazowego sprzętu medycznego oraz materiałów opatrunkowych i dezynfekcyjnych do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli, ul. Dąbrowskiego 5..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: pieluchomajtki CPV - 33.77.00.00-8 Pieluchomajtki dla dorosłych rozmiar L powyżej 75 kg: -Pieluchomajtki rozmiar L - dzienne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 2100 ml według norm ISO , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie),ściągacze taliowe, produkt 100% oddychający na całej powierzchni, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. -Pieluchomajtki rozmiar L - nocne dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), minimalna chłonność 2700 ml według norm ISO , falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie),ściągacze taliowe, produkt 100% oddychający na całej powierzchni, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, pakowane po 30 szt. Zamawiający wymaga załączenia do oferty 1 opakowania egzemplarzy pokazowych /dziennych i nocnych/ w oryginalnym opakowaniu. Pieluchomajtki muszą posiadać świadectwo dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polski. Brak któregokolwiek z ww. parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Zadanie nr 2: środki do mycia i dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego, powierzchni oraz rąk CPV - 33.63.16.00-8 -Skinman soft (Ecolab) lub równoważny - kanister 5 l, środek do dezynfekcji rąk o właściwościach pielęgnujących skórę. Aktywny w stosunku do bakterii, grzybów, rotawirusów, inaktywuje wirusy HBV i HIV. -Incidin Liquid Spray (Ecolab) lub równoważny - kanister 5 l, środek do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego i innych powierzchni odpornych na działanie alkoholi. Szerokie spektrum działania bakterio- i grzybobójcze, wirusobójcze (łącznie z HBV, HCV i HIV), aktywny wobec wirusów Vaccinia, Adeno, Papova i Rota. -Sekusept Pulver (Ecolab) lub równoważny - wiadro 2 kg, preparat bezaldehydowy do mycia i dezynfekcji narzędzi. Preparat czyści i rozpuszcza krew, ropę, białko, plwocinę i wydzieliny. Aktywny w stosunku do wirusa HBV oraz innych wirusów. Zadanie nr 3: plastry, bandaże, kompresy CPV - 33.14.11.12-8 -hypoalergiczny przylepiec na jedwabiu wym. 2,5cm x 9,14m /po 10 szt. pakowany/ -hypoalergiczny przylepiec na jedwabiu wym. 5cm x 9,14m /po 5 szt. pakowany/ -opaska dziana podtrzymująca wym. 4m x 10cm -kompresy z gazy 13-nitkowej niejałowe 7,5cm x 7,5cm /po 100 szt. pakowane/ -kompresy z gazy 17-nitkowej niejałowe 10cm x 10cm /po 100 szt. pakowane/ -jedn. sprzęt medyczny CPV - 33.14.13-1, 33.14.13-2, 33.14.14-2. 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest sukcesywna dostawa artykułów z wwym. zadań nr 1, 2 i 3 /dokładne ilości w Formularzu asortymentowo -cenowym /zał. nr 2 do SIWZ/ do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli ul. Dąbrowskiego 5 na własny koszt i ryzyko, w ilościach każdorazowo uzgadnianych telefonicznie z Zamawiającym, z 48-godzinnym wyprzedzeniem. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do stosowania na rynku polskim i posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia. 2.Termin płatności 30 dni, przelew. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo, że ilości dostarczanych artykułów mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7.Termin ważności dostarczanych artykułów nie może być krótszy niż 6 miesięcy. 8.Zamawiający nie ogranicza przedmiotu zamówienia do artykułów wymienionych z nazwy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W tej pozycji należy wówczas podać odpowiednią nazwę handlową. 9.Dostarczone przez Wykonawcę środki chemiczne/dezynfekcyjne musza posiadać etykiety w języku polskim wraz z instrukcją użycia i bezpieczeństwa ich stosowania. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w chwili dostawy karty charakterystyki substancji niebezpiecznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.13.10 - Strzykawki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej bieżące i płynne wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz oferty /zał. nr 1 do SIWZ/ 2)wypełniony formularz asortymentowo-cenowy /zał. Nr 2 do SIWZ/. 3)Oświadczenie, że wszystkie przedstawione w ofercie asortymenty są zarejestrowane i posiadają atesty odpowiednich placówek naukowo-badawczych o dopuszczeniu do obrotu na rynku polskim oraz spełniają wymogi określone przez MZ i OS. 4)Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania firmy. 5)podpisany projekt umowy /zał. nr 5 do SIWZ/ 6)oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ustawy Pzp i nie podleganie wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp /zał. nr 3 i 4 do SIWZ//
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli ul. Dąbrowskiego 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy SPZOZ w Stalowej Woli ul. Dąbrowskiego 5 - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizatorni.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: Plastry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.