Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-24
Susiec: Budowa rurociągu tłocznego wraz z przepomownią ścieków w miejscowości Majdan Sopocki Drugi
Numer ogłoszenia: 38246 - 2009; data zamieszczenia: 24.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec , ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa rurociągu tłocznego wraz z przepomownią ścieków w miejscowości Majdan Sopocki Drugi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: Budowie rurociągu tłocznego wraz z przepomownią ścieków w miejscowości Majdan Sopocki Drugi w tym: 1.Renowacja i odbudowa istniejącego rowu jako odbiornika ścieków oczyszczonych-60 m. 2.Wylot betonowy do rowu - 1 kpl. 3.Rurociąg tłoczny z przepomowni na oczyszczalni DN 80 o łącznej długości - 1160 m. 4.Przyłącze grawitacyjne dopływowe do pompowni z oczyszczalni z rur PCV fi 160 i 110 - 18 m. 5.Przepompownia o konstrukcji betonowej z kręgów betonowych fi 1200 z kompletną szafą sterowniczą i elementami instalacji elektrycznej - 1 kpl. 6.Modernizacja istniejącej komory retencyjnej - 1 kpl. 7.Wymiana istniejących pomp w głównej pompowni oczyszczalni z kompletem okablowania i szafą sterowniczą. 8.Przyłącze kablowe NN z istniejącej dyżurki do szafy sterowniczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał zabezpieczenia oferty w formie wadium w wysokości 4000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy, który spełnia nastepujące warunki: 1.1.Posiada upranienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1.Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków. 2.2.Ocena spełnienia warunków udzialu w postępowaniu odbywać się będzie przez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów, wymienionych w rozdziale VIII SIWZ pkt. 1.1. na zsadzie spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga , aby każdy z Wykonawców załączył do wypełnionego druku oferty następujące dokumenty: 1.1.dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunkow udziału w postępowaniu: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamowień publicznych, 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji istotnych warunków zamowienia: 3)dowód wniesienia wadium, 4)wypełniony kosztorys ofertowy, 5)kartę gwarancyjną na wykonane roboty, 6)wykaz części zamowienia planowane do wykonania przez podwykonawców, 7)informacja ogólna o Wykonawcy, 8)zaakceptowany formularz umowy. 2.Zamawaiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację ogólną o Wykonawcy. 3.Wszyscy Wykonawcy obowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1.1. pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz z pkt. 1.2. pod rygorem odrzucenia oferty ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamowień publicznych).Natomiast załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt. 1.2. ppkt. 6 (informacja ogólna o Wykonawcy) nie jest obowiązkowe, a jego brak nie spowoduje negatywnych skutków dla Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, pokój nr 9 lub pisemne zamówienie za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia wynosi 30.00 PLN (netto).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Suścu, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, Sekretariat (pokój nr 12).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUSIEC
więcej: przetargi SUSIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. T. Makowskiego 12, T. Makowskiego 16, W. Roździeńskiego 81 w Piekarach Śląskich - etap II. Wykonanie termomodernizacji - II części
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Inowłódz w miejscowościach Inowłódz, Teofilów, Królowa Wola
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kopytkowo
- Budowa/przebudowa infrastruktury drogowej na terenie miasta Kolno - budowa ulicy Szmaragdowej i Bursztynowej w Kolnie
- "Przebudowa ul. Poniatowskiego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Trzebiatów"
- Poprawa bezpieczeństwa w ruchu po drogach publicznych oraz estetyki miejscowości Czajków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.