To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Jelenia Góra: Świadczenie usług w zakresie dozoru i sprzątania pomieszczeń oraz obsługi kotła c.o. ECA 4 w okresie grzewczym w budynku przy ul. Wojska Polskiego 18 w Jeleniej Górze w 2009 roku.
Numer ogłoszenia: 382525 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336647 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze, Plac Piastowski 2A, Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, faks 075 6428201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dozoru i sprzątania pomieszczeń oraz obsługi kotła c.o. ECA 4 w okresie grzewczym w budynku przy ul. Wojska Polskiego 18 w Jeleniej Górze w 2009 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOZORU I SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ OBSŁUGI KOTŁA C.O. ECA 4 W OKRESIE GRZEWCZYM W BUDYNKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 18 W JELENIEJ GÓRZE W 2009 r. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. kompleksowa usługa porządkowa, II. całodobowy dozór, III. obsługa kotła c.o.- w okresie grzewczym Ad. I. Zakres kompleksowej usługi porządkowej obejmuje: 1. prace ogólnoporządkowe, 2. pranie wykładzin dywanowych i dywanów, 3. pranie firan i żaluzji, 4. konserwacja posadzki kamiennej. W/w czynności wykonywane będą w pomieszczeniach biurowych i wspólnego użytku o ogólnej powierzchni - 609,21 m2 w tym: - Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze - 377,39 m2, - korytarze, wc, pomieszczenia piwnic - 231,82 m2. ad.1.W ramach prac ogólnoporządkowych wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności: a) codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów i powierzchni twardych, b) codzienne mycie i czyszczenie podłóg, posadzek, sanitariatów oraz drzwi malowanych, c) codzienne mycie luster znajdujących się w pomieszczeniach Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze, oraz w pomieszczeniach sanitarnych, d) codzienne odkurzanie na sucho powierzchni zewnętrznych mebli biurowych, sprzętu biurowego, liści kwiatów, lamp oświetleniowych, obrazów oraz parapetów w WC pomieszczeń Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze + korytarz, e) codzienne wycieranie słuchawek telefonów i klamek drzwi z ich dezynfekcją pomieszczeń Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu- Filia w Jeleniej Górze + korytarz, f) codzienne opróżnianie koszy z wyniesieniem ich zawartości do śmietnika, g) mycie koszy na śmieci i wymiana wkładów (foliowe) - wg potrzeb, pomieszczenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze + korytarz + sanitariatów, h) mycie stolarki okiennej raz na kwartał w pomieszczeniach Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze o powierzchni 102,26 m2 ( 17 szt.) oraz pozostałe w pomieszczeniach korytarzy i sanitariatów. Prace te wykonywane będą jeden raz dziennie przez 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku), w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. ad. 2 i 3. Pranie wykładzin dywanowych, dywanów i firan odbywać się będzie 2 razy w roku. ad. 4. Konserwacja i właściwe utrzymanie powierzchni marmurowych odbywać się będzie przez mechaniczne, chemiczne czyszczenie ( wg potrzeb) nakładanie powłok o właściwościach antypoślizgowych i antystatycznych, zabezpieczające przed mechanicznym uszkodzeniem wykonywane będzie 1 raz w roku. Wykonawca zabezpiecza profesjonalny sprzęt oraz środki niezbędne do wykonania usługi. Ad.II. 1. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek wykonywania czynności ochrony mienia ( w szczególności strzec przed kradzieżą z włamaniem oraz przed zniszczeniem oraz ochrony osób zatrudnionych i przebywających na terenie obiektów Zamawiającego). 2. Wykonawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa przedmiotu ochrony. 3. W razie poniesienia przez Zamawiającego szkód z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcą, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia. 4. Zamawiający powierzy Wykonawcy przeznaczony do dozoru obszar w formie protokolarnej, w terminie do 31.12.2008 r. 5. Wykonawca organizuje służbę strzeżenia mienia w oparciu o sporządzony przez siebie Regulamin pełnienia służby dozoru, stanowiący załącznik nr 1 do Umowy . AD.III. 1. Zakres usługi obejmuje obsługę kotła centralnego ogrzewania ECA 4 w okresie umowy. W przypadku występowania niskich temperatur poza okresem grzewczym, kocioł będzie obsługiwany wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. 2. Obsługa kotła centralnego ogrzewania wykonana będzie przez pracowników, posiadających stosowne uprawnienia i przeszkolenie. 3.Zamawiający przekaże Wykonawcy aktualny protokół przeglądu i oceny stanu technicznego instalacji grzewczej. 4.Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne ogrzewanie wynikłe ze złego stanu technicznego instalacji grzewczej. 5.Koszty wszelkich materiałów eksploatacyjnych związanych z obsługą kotła ponosi Zamawiający, w tym również opału..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 74.73.10.00 - 74.73.10.00 74.61.30.00 - 74.61.30.00 74.61.00.00 - 74.61.00.00 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 84691.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Gospodarczo-Socjalnych ANTEMA Spółka z o.o., AL. Jana Pawła II 8a, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 84691.80
- Oferta z najniższą ceną: 84691.80 oferta z najwyższą ceną: 84691.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostosowanie w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z odzyskiem ciepła do obowiązujących przepisów prawa.
- Odnowienie oznakowania poziomego na terenie miasta Jelenia Góra
- Usługi sprzątania nieruchomości będących w zarządzie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze oraz pomieszczeń wynajmowanych przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze na lata 2025/2026 (12 miesięcy).
- EW Pilchowice II - prace odtworzeniowe po przejściu fali powodziowej - kanał odpływowy, plac manewrowy
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.