eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoJednorazowe artykuły medyczne i materiały szewne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Kutno: Jednorazowe artykuły medyczne i materiały szewne
Numer ogłoszenia: 382558 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Kutnowski Szpital Samorządowy" , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 388 02 00, faks 24 388 02 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowe artykuły medyczne i materiały szewne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: sondy żołądkowe, dreny Kehra i dreny do jamy otrzewnej, obwody oddechowe do respiratorów, zestaw opatrunkowy do wkłuć centralnych, owinięcia na zwłoki, żel do defibrylatorów, gruz kostny, suwaki, szwy wchłanialne,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5, 33.14.16.00-6, 33.14.16.20-2, 19.73.20.00-6, 33.12.41.30-5, 33.69.71.10-6, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej jeżeli brała udział w ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679/2010) lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Katalogi zawierające oferowany przedmiot zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik Nr 3 do SIWZ.2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nie jest wymagane, jeśli podpisujący ofertę jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, po uprzednim zawarciu odpowiedniego aneksu do umowy w następujących sytuacjach: a)w przypadku obniżenia ceny dostarczanego przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego, b)w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę tego przedmiotu na zastępczy, w tej samej cenie co zastępowany, posiadający porównywalne parametry. Zmiana ta musi być poprzedzona testowaniem nowego produktu przez Zamawiającego i wyrażeniem zgody na przetestowany produkt. Przed podpisaniem aneksu Dostawca dostarczy dokumenty dopuszczające zastępczy produkt do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, c)w przypadku gdy umowa nie została zrealizowana jeszcze w pełnym zakresie a termin realizacji minął dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy aż do czasu zrealizowania umowy w pełnym zakresie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 52, pokój - 7d w godz. od 8 00 do 14 00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawiajacego lub złożonym faksem na nr 24 - 388 -02-47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Kutnowskiego Szpitala Samorządowego Sp. z o.o., 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 52..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 jest Pamela Janecka - Szlozer i Anna Piątek Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, tel. 24- 388-02-10 (2-47). Adres poczty elektronicznej: p.janecka@szpital.kutno.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda żołądkowa z PCV - dł. min. 80cm z własną zintegrowaną zatyczką o rozmiarach:8-20 CHszt.2500 Sonda żołądkowa z PCV - dł. min. 80cm o rozmiarach:22-36 CHszt. 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Dren Khera (T) - lateks silikonowany - dł.drenu nie mniej niż 70 cm w rozmiarach 10-24. Pakowane papier-foliaszt.100 2Dren Latex sterylny do jamy otrzewnej o rozmiarach 18-36. Pakowane papier-folia.szt. 300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Obwód oddechowy do respiratora dla dorosłych, 150 cm równoległoramienny, trójnik Y z portami, ze złączami 22M/15F, złącze respiratora 22Flex-22Flex(elastyczne) sterylny.szt.200 2Obwód oddechowy, jednorurowy, dwuświatłowy, z funkcją wymiennika ciepła 6,2 C na 180 cm przy 4/l/min do respiratora, jednorazowy.szt.50 3Obwód dla dzieci z PCW, zwykły trójnik Y z portami, długość min 1500 cm, złącza respiratora 22-22(elastyczne)dodatkowe ramię min 80 cm, z odwadniaczami, sterylny. szt.20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy opatrunkowe do zakładania wkłuć centralnych, z możliwością wklejenia do historii choroby potwierdzenia jakości produktu. Wyposażone w folie do oklejania miejsca wkłucia, szew chirurgiczny, 2 igły, jałowe gaziki i ręcznik papierowy. op1300.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1Owinięcie na zwłoki dla dorosłych ok. długość 230cm x szerokość 180 cm (kolor czarny).szt1500 2Owinięcie na zwłoki dla dzieci ok. długość 100cm x szerokość 80 cm (kolor czarny). szt60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.73.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do defibrylatorówbutt. /500ml60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gruz kostny 5gop 15 Gruz kostny 7gop15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.71.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Suwak do tymczasowego zamknięcia jamy brzusznej, długość min. 25 cmszt. 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne, syntetyczne, wchłanialne, plecione, wykonane z polimerów kwasu poliglikolowego, powlekane, wchłaniające się 60-90 dni, o średniej minimalnej wytrzymałości węzła na zerwanie wynoszącej 70-80% w okresie po 14 dniach od wszczepienia oraz 30% po 21 dniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Jakość - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.