Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-17
Tuplice: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Tuplice
w latach 2012-2013
Numer ogłoszenia: 382636 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tuplicach , ul. Mickiewicza 27, 68-219 Tuplice, woj. lubuskie, tel. 068 3625720, faks 068 3625721.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuplice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Tuplice w latach 2012-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja następującego zadania : Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Tuplice w latach 2012 - 2013. 1.Usługa będzie realizowana w okresie od 02 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2013r. z wyłączeniem okresu wakacji . 2.Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci z terenu Gminy Tuplice do placówek oświatowych w Tuplicach 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku). 3. Dziennie zleceniobiorca wykonywać będzie 135 km. ( łącznie dowozy ranne i odwozy popołudniowe), dokładny rozkład jazdy oraz ilość dzieci stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Ponadto w każdym miesiącu autobus będzie wykonywał dodatkowe kursy w łącznej ilości 240 km. miesięcznie. 5. Zamawiający na podstawie kalendarza roku szkolnego 2011/2012, 2012/2013 wyliczył limit niewykorzystanych km w okresie przerw: ferii zimowych, zimowej przerwy świątecznej , wiosennej przerwy świątecznej, który rocznie wynosi : 2 700 km. 7. W wyżej wymienionym limicie rocznym Wykonawca zobowiązany będzie do dodatkowych przejazdów z dziećmi z placówek oświatowych w miarę zgłoszonych potrzeb przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie wyklucza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w niniejszym postępowaniu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , wystawiony nie wcześniej , niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie , że nie otwarto wobec nich likwidacji lub nie ogłoszono ich upadłości , chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym wyrokiem sądu , jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Licencję na wykonywanie Krajowego Transportu drogowego osób. 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 4.Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 5.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty , wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku , skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania , a jego oferta zostanie odrzucona.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty , wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku , skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania , a jego oferta zostanie odrzucona.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dokumenty zawierające wykaz posiadanego sprzętu i osób( przynajmniej 2 kierowców) niezbędnych do wykonania zamówienia oraz kserokopie dokumentów potwierdzających badania techniczne i ubezpieczenie autobusów oraz praw jazdy i świadectw kwalifikacyjnych lub zaświadczeń kierowców( Wykonawca musi posiadać jeden autobus o ilości miejsc nie mniejszej niż 55 siedzących oraz jeden zapasowy spełniający takie same warunki). 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty , wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku , skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania , a jego oferta zostanie odrzucona.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Dokumenty zawierające wykaz posiadanego sprzętu i osób( przynajmniej 2 kierowców) niezbędnych do wykonania zamówienia oraz kserokopie dokumentów potwierdzających badania techniczne i ubezpieczenie autobusów oraz praw jazdy i świadectw kwalifikacyjnych lub zaświadczeń kierowców( Wykonawca musi posiadać jeden autobus o ilości miejsc nie mniejszej niż 55 siedzących oraz jeden zapasowy spełniający takie same warunki). 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty , wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku , skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania , a jego oferta zostanie odrzucona.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne , lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 3.Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty , wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku , skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania , a jego oferta zostanie odrzucona.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tuplice.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tuplice
ul. Mickiewicza 27
68-219 Tuplice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Tuplice ul. Mickiewicza 27 68-219 Tuplice , pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
- Usługi autobusowego transportu publicznego.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oznakowania sygnalizacji świetlnej na terenie Wrocławia/Polska.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.