Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-26
Bydgoszcz: sprawa nr 9/P/2008
Numer ogłoszenia: 38264 - 2008; data zamieszczenia: 26.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o., ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, fax 052 3481607.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawa nr 9/P/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pustostanów w Bydgoszczy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujący dokument: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich b)dysponują kierownikiem budowy/robót posiadającym: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji ,sieci urządzeń cieplnych i gazowych - tylko dla zadania nr 9 W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć dla w/w osób dokument potwierdzający nadanie uprawnień budowlanych, dokument potwierdzający przynależność do izby inżynierów budownictwa zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla osób które uzyskały uprawnienia po 1 stycznia 1995r 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)Wykonawca wskaże kierowników budowy/ robót którzy posiadają uprawnienia opisane w punkcie 1 ppkt. 1) lit. b, tj kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej kierownika robót do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych kierownika robót do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych kierownika robót do kierowania robotami o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń gazowych c.o. - dla zadania nr 9 b)Wykonawca wskaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich pięciu lat należy wykazać roboty rozpoczęte nie wcześniej niż 5 lat temu, licząc od dnia wszczęcia niniejszego postępowania z zakresu wykonywania robót związanych z przeprowadzaniem remontów w pomieszczeniach mieszkalnych-użytkowych Wykonawca winien podać ilość osób jaką przewiduje skierować do realizacji inwestycji. Niniejszy wymóg uzasadnia przepis §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06-02-2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych DZ. U. Nr 47 poz. 401 - zgodnie z załącznikiem nr 4C do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszych warunków Wykonawca musi wypełnić załączniki wg wzorów określonych przez Zamawiającego stanowiące załącznik nr 4A, 4C, 5 do SIWZ oraz załączyć wymagane dokumenty potwierdzające wypełnioną treść w tych załącznikach w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 5)złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana: wg formuły spełnia - nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w pkt. 1. 3.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 5 Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne jest zobowiązany załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty 1)Oferta złożona wg formularza ofertowego. Treść oferty powinna odpowiadać merytorycznej zawartości załącznika nr 1 do SIWZ 2)Wypełniony formularz Podział ceny na składniki - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ 3)Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załączniki nr 4 A 5)Oświadczenie dotyczące zakresu prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcy - załącznik nr 4 B do SIWZ 6)Ilość osób przewidziana do realizacji niniejszego zamówienia wg załącznika nr 4C do SIWZ 7)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 8)Kosztorys ofertowy szczegółowy wykonany na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji technicznej wymienionej w Załączniku nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem zapisów rozdziału 12 SIWZ. 9)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10)Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (należy przedstawić w okresie od złożenia oferty do momentu zawarcia umowy z Zamawiającym); 11)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika 12)Oświadczenie , o którym mowa w punkcie 3.3 ppkt 2 lit a) SIWZ , tylko gdy Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Gdańska 9 II p Sekcja Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych ul. Gdańska 9 II p.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprawa nr 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Nakielskiej 60/13.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprawa 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzka 123/14.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprawa 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzka 123/17.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprawa 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Bocianowo 28/6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprawa 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pustosanu lokalu mieszkalnego przy ul. Pomorska 67/13.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprawa 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Żeglarska 69/7.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: sprawa 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Pomorska 88E/8.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: sprawa 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Kliniczna 3/1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: sprawa 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remony pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Piotrowskiego 19/4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: sprawa 9/p/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Kruczkowskiego 3/5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sprawa 9/P/2008.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Szubińska 57/2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu łagodzenia zmian klimatu i adaptacji do nich w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa dźwigu medycznego (spełniającego wymogi osób niepełnosprawnych) wraz z wymianą, całodobowym serwisem, przeglądami i konserwacją
- Sukcesywne usługi cateringowe
- Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie oświetlenia na terenie Wyspy Młyńskiej w Bydgoszczy
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.