eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/81/2013 - dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-20

Łódź: ZP/81/2013 - dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 382652 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/81/2013 - dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników dla Zakładu Patomorfologii Klinicznej Instytutu CZMP
PAKIET Nr 1 - Odczynniki oraz dzierżawa modułu - na okres 24 miesięcy - do analizatora Autostainer firmy Dako będącego własnością Instytutu CZMP - kompatybilne ze wskazanym analizatorem
1. System detekcyjny do oznaczeń immunohistochemicznych plus bufor, typu EnVision Flex+, High pH, for AS (zestaw powinien zawierać: bloker endogennej peroksydazy, polimerowy system detekcji dla przeciwciał mysich i króliczych znakowany HRP, chromogen DAB, bufor do bezksylenowego odparafinowywania i odkrywania antygenów o pH 9,0, bufor do bezksylenowego odparafinowywania i odkrywania antygenów o pH 6,1, bufor płuczący oparty na TRIS, hematoksylinę, rozcieńczalnik przeciwciał, wamacniacz reakcji dla przeciwciał mysich, wamacniacz reakcji dla przeciwciał króliczych) = 2400 oznaczeń
2.Przeciwciała z serii IS (zamawiający w zależności od potrzeb diagostycznych wybiera określone przeciwciała) - 2400 oznaczeń = 480 ml
3.IgA/FITC = 8 ml
4.IgM/FITC = 8 ml
5.IgG/FITC = 8 ml
6.C3c Complement łamane przez FITC = 8 ml
7.Środek czyszczący do ww analizatora, typu: DAB-A way, Cleaning Agent = 2 zestawy
8.Dzierżawa modułu, do bezksylenowego odparafinowania i odkrywania antygenów PT LINK - na 24 miesiące
PAKIET Nr 2 - Odczynniki - na okres 24 miesięcy - do dzierżawionego analizatora Ventana firmy Roche
1.Progesteron = 900 ozn
2.Estrogen = 900 ozn
3.p-63 =100 ozn
4.Ultra View DAB Detection Kit = 2 000 ozn
5.Kody kreskowe = 2 000 ozn
6.EZ Prep.=2 280 ozn
7.Liquid Coverslip (High temp.)= 2 040 ozn
8.Reaction Buffer = 2 000 ozn
9.CC1= 2 240 ozn
10.Hematoksylin = 2 000 ozn
11.Odczynnik Bluinga= 2 000 ozn
12.Taśma do drukarki= 2 op
Pakiet Nr 3 - Zestawy do oznaczania białka - na okres 24 miesięcy
1.Zestaw do oznaczania białka p16 w badaniach histopatologicznych = 200 oznaczeń.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 38.43.40.00 - Analizatory .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    I.Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 - oświadczenie Wykonawcy
    II.Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów
    1.Aktualne karty charakterystyk odczynników
    2. Metodyki wykonywania badań w języku polskim
    3. Informacja o szczególnych warunkach dostarczania i przechowywania odczynników
    4. Pełna informacja producenta o parametrach techniczno-eksploatacyjnych oferowanego modułu i taśmy do drukarki oraz skrócona instrukcja obsługi (Dotyczy: Pakietu 1 - Pozycji 8 oraz Pakietu 2 - Pozycji 12)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów
2.niewykorzystania wskazanych w Formularzu Cenowym ilości asortymentu w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy
3.przedmiotowym/produkt zamienny jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową; po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy; zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej
5.zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, 93-338 Łódź ul. Rzgowska 281/289, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pok. Nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.