Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-30
Chełm: MODERNIZACJA PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ w m. WŁODAWA
Numer ogłoszenia: 382749 - 2008; data zamieszczenia: 30.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA PLACÓWKI STRAŻY GRANICZNEJ w m. WŁODAWA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Placówki Straży Granicznej w miejscowości Włodawa przy ul. Wojska Polskiego 18, gmina Włodawa, województwo lubelskie - zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarami robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych 45.21.33.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z transportem drogowym 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu obowiazany jet wnieść wadium w wysokości 120.000,00 zł. 2. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego KB Oddział Chełm, nr 55-1500-1373-1213-7001-9114-0000. W takim przypadku dowodem wniesienia wadium jest potwierdzenie przez bank Zamawiającego wpływu środków na konto. 4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie określonej ustawą, do oferty należy dołączyć kopię odpowiedniego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Oryginału dokumentu nie należy dołączać do oferty, tylko przesłać na adres NOSG Sekcja Zamówień Publicznych z dopiskiem: Wadium - sprawa nr 28-08(dokument winien być dostarczony przed upływem terminu składania ofert). 5.Wadium musi zabezpieczać ofertę na cały okres związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zwanej dalej ustawą, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w rozdziale III SIWZ, stosując formułę: spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a)prawidłowo wypełniony formularz oferty - w treści zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2; b)dowód wniesienia wadium na zasadach, określonych w rozdziale V SIWZ; c)prawidłowo wypełniony druk - wykaz kosztów ryczałtowych (zał. nr 4);d)kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z wymogami zawartymi w rozdziale VII SIWZ; e)pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku składania oferty wspólnej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego;c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu do składania ofert), f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu do składania ofert);g)oświadczenia (wg załączonego wzoru - zał. nr 3) o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: a)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat (2003-2008) minimum 3 inwestycji o wartości min. 5 mln zł (brutto) każda, w których łącznie znajdą się minimum 3 obiekty o łącznej kubaturze min. 10 tys. m3 z załączeniem dokumentów, potwierdzających , że roboty zostały wykonane należycie, (zgodnie ze wzorem - zał. nr 5),b)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 instalacji systemów zaprojektowanych i wykonanych w klasie bezpieczeństwa SA-3 lub wyżej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, że instalacje te zostały wykonane należycie (zgodnie ze wzorem - zał. nr 6), c)wykaz osób przewidzianych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kierownika budowy, kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych, kierownika robót teletechnicznych, kierownika robót drogowych) - zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 7. Do wykazu należy dołączyć odpowiednie uprawnienia budowlane potwierdzające uprawnienie do pełnienia samodzielnych funkcji oraz zaświadczenia o przynależności tych osób do odpowiedniej branżowo izby samorządu zawodowego. d)Wykaz osób, uwzględniający także pełnomocnika Wykonawcy ds. ochrony informacji niejawnych, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w zakresie systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu, systemu telewizji przemysłowej z podaniem: - pełnionej funkcji; - zakresu wykonywanych przez te osoby czynności; - nr poświadczeń bezpieczeństwa oraz zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych - posiadanych uprawnień zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 Do wykazu należy dołączyć: - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I stopnia dla instalatora; - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia dla projektanta dokumentacji powykonawczej systemów alarmowych oraz uprawnienia do projektowania systemów sygnalizacji włamania i napadu klasy co najmniej SA-3; - licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia dla kierownika robót instalacji systemów alarmowych, - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wymienionych w wykazie osób. 4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) rachunek zysków i strat (zbadany przez biegłego rewidenta jeżeli podlega badaniu - zgodnie z ustawą o rachunkowości) za trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres, z którego wynikać będzie uzyskanie średniorocznego przychodu ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. Przez przychody ze sprzedaży Zamawiający rozumie pozycje z rachunku zysków i strat: przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów (wariant kalkulacyjny) lub przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi (wariant porównawczy). W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego w rozumieniu ustawy o rachunkowości, należy złożyć inne dokumenty za trzy ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres, określające przychody ze sprzedaży, z których wynikać będzie uzyskanie średniorocznego przychodu ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. 5. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 pkt. 1,3,4,6- składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert), c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2 pkt. 5 SIWZ- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, Kancelaria Jawna NOSG, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego. Supported by a grand from Norway throuhg the Norwegian Financial Mechanism..
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- "Operator wózków jezdniowych specjalizowanych"
- Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. "Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"- ETAP II
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.