eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańKONSERWACJA, NAPRAWA I SERWIS SYSTEMÓW ALARMOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-20

Poznań: KONSERWACJA, NAPRAWA I SERWIS SYSTEMÓW ALARMOWYCH
Numer ogłoszenia: 38274 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA, NAPRAWA I SERWIS SYSTEMÓW ALARMOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, naprawa i serwis systemów zabezpieczeń technicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 11 zadań: ZADANIE NR 1 - Jednostka Wojskowa 1156, kompleks 2799 i 6035 oraz kompleks wojskowy 8652 w m. Borówiec, SWOM, Rejonowe Laboratorium MPS oraz Inspektorat ds. Bezpieczeństwa Lotów budynek nr 85 na terenie JW. 1156 kompleks 2799 ul. Silniki 1 Poznań. ZADANIE NR 2 - Ośrodek Szkoleniowy w Kiekrzu, pływalnia ul. Dąbrowskiego 252, Poznań kompleks 2746. ZADANIE NR 3 - Jednostka Wojskowa 1517 w Czerwieńsku ul. Składowa 10 w kompleksach wojskowych: 2972 Leszno, ul. Racławicka 1, 2973 Leszno - Wyciążkowo. ZADANIE NR 4 - Jednostka Wojskowa 3950 w m. Babki kompleks koszarowym 4246 budynek nr 25, kompleks techniczny 7887 budynek nr 3. ZADANIE NR 5 - Jednostka Wojskowa 1950 w Lesznie ul. Racławicka 1 kompleks 2972 ZADANIE NR 6 - Jednostka Wojskowa 3091 w Poznaniu ul. Kościuszki 92/98, WZI Poznań, Rejon Obsługi Abonenta z RWT Wrocław w Poznaniu ZADANIE NR 7 - Jednostka Wojskowa 4430 w Śremie w kompleksie koszarowym 2982 oraz w kompleksie technicznym 2981 ZADANIE NR 8 - Jednostka Wojskowa 2823 w m. Babki kompleks wojskowy 4246, budynki nr 4, 5, 6, 12, 19 oraz kompleks wojskowy 7096 Rogalin. ZADANIE NR 9 - Wojskowa Komenda Uzupełnień w Lesznie, ul. Zamenhofa 32 kompleks 5449 ZADANIE NR 10 - OŻW Żagań PŻW w Lesznie ZADANIE NR 11 - Jednostka Wojskowa 3950 w m. Babki - konserwacja i serwis śluz obrotowych Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Szczegółowy opis i zakres zadań zawierają ZAŁĄCZNIKI NR 6 A-K do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: - posiadali ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ), - posiadali ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia stwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min.: POUFNE (DLA ZADAŃ NR: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11), TAJNE (DLA ZADANIA NR:1), (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej w sprawie szczególnych zadań pełnomocników ochrony w zakresie informacji niejawnych w jednostkach organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych Dz. U. z dnia 30 grudnia 2013r. poz. 1660, par. 15 pkt 6, na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 05 sierpnia 2010r.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - dysponowali osobami posiadającymi aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listy kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego - DOTYCZY WSZYSTKICH ZADAŃ; - dysponowali min. 6 osobami przeszkolonymi w zakresie konfiguracji systemów Inpro BMS ENTERPRISE wersja (PLUS) i posiadającymi certyfikat wystawiony przez producenta systemu - firmę IFTER oraz min. 6 osobami posiadającymi certyfikat Integratora oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie systemu COMPAS 2026 LAN, wystawiony przez producenta systemu firmę COMPAS - DOTYCZY TYLKO ZADANIA NR 1; - dysponowali osobami przeszkolonymi w zakresie konserwacji i naprawy śluz obrotowych Alluser Industrie - DOTYCZY TYLKO ZADANIA NR 11; - dysponowali osobami posiadającymi aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min.: ZASTRZEŻONE: W ZADANIU NR 8 - min. 2 osoby POUFNE: W ZADANIU NR 1 - min. 6 osób W ZADANIU NR 2 - min. 2 osoby W ZADANIU NR 3 - min. 2 osoby W ZADANIU NR 4 - min. 2 osoby W ZADANIU NR 5 - min. 2 osoby W ZADANIU NR 6 - min. 4 osoby W ZADANIU NR 7 - min. 2 osoby W ZADANIU NR 10 - min. 2 osoby W ZADANIU NR 11 - min. 2 osoby TAJNE: W ZADANIU NR 1 - min. 2 osoby W ZADANIU NR 4 - min. 1 osoba W ZADANIU NR 6 - min. 3 osoby (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 19 grudnia 2013r. poz. 1660 w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony jednostek organizacyjnych podległych Ministrowi Obrony Narodowej lub przez niego nadzorowanych).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego III stopnia stwierdzające, że Wykonawca posiada zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą min.: POUFNE (DLA ZADAŃ NR: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11), TAJNE (DLA ZADANIA NR: 1)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Czas reakcji serwisu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT. W tym przypadku wynagrodzenie wykonawcy będzie automatycznie wypłacone według nowej stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1156, Silniki 1, 61-325 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1156, Silniki 1, 61-325 Poznań, kancelaria jawna - pokój 101, budynek sztabu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.